מתחם הכוזרי. הדמייה אגף ההנדסה עיריית הרצליה

פי שלושה יותר דירות ומרכז מסחרי: אושרה להפקדה תוכנית הפינוי בינוי במתחם הכוזרי

שלושה בנייני מגורים במתחם ייהרסו ובמקומם יקומו שישה בניינים ו-204 יחידות דיור. בתכנון גם מרכז מסחרי שכונתי וכיכר עירונית

פורסם בתאריך: 16.1.20 15:20

הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בהרצליה אישרה להפקדה בישיבתה אתמול (רביעי) את תכנית הפינוי בינוי במתחם הכוזרי במרכז הרצליה.

התוכנית גובלת מצפון ברחוב העצמאות, במזרח רחוב קהילת ציון, במערב ברחוב הכוזרי ובדרום ברחוב מזא"ה, בשטח כולל של 7.9 דונם. במסגרת התוכנית ייהרסו שלושה בנייניי מגורים קיימים עם 66 דירות ובמקומם יקומו שישה מבני מגורים בני 9-7 קומות שבהם 204 דירות דירות. בנוסף, תקום במסגרת התוכנית כיכר עירונית, מתוכננת תוספת שטחים לטובת שימושים ציבוריים, חניון תת קרקעי ושטח למרכז מסחר ובילוי שכונתי בפינת הרחובות הכוזרי-מזא"ה.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון אמר: "זו בשורה לדיירים המתגוררים במתחם הוותיק. התכנית משדרגת איכות החיים של התושבים המתגוררים באזור ותורמת לשיפור חזות העיר". מנכ"ל העירייה יהודה בן עזרא: "עיריית הרצליה ממשיכה לקדם את תכנית פינוי בינוי ברחבי העיר כחלק ממאמץ עירוני המתקיים תוך שיתוף הציבור והקשבה לצרכיו ולרצונותיו".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. גידי

    לא הבנתי למה צריך לשלש את האוכלוסייה שגרים ברחובות שוממים וצרים בשעה שיש בצנרת עוד בניית 70 אלף יחידות שיהפכו את הרצליה לגוש בטון ענקי עם תשתיות מתקופת המנדט ומרכז עיר עלוב וקטן שמוזנח כבר עשרות שנים.

  2. צפורה

    כדי להעשיר את הקופה של העירייה. שום דבר טוב לא יצא לבעלי הדירות שעדיין גרים במתחם., אלא למשקיעים. במקום לשפץ את המתחם ולחייב בעלי דירות להשקיע מכספם הופכים את הפנינה הירוקה לבטוניאדה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר