הריסת הבניין ברחוב י.ל ברוך

נהרס הבניין ברחוב י.ל ברוך. התוכנית: 22 דירות חדשות ובריכה על הגג. צפו בסרטון

הריסת הבניין הוותיק החלה ביום שלישי לקראת הקמת בניין חדש בן תשע קומות. מחיר דירת ארבעה חדרים בפרויקט החדש מתחיל ב-2.77 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 11.6.20 08:27

הבניין משנות ה-70 בן שלוש הקומות שניצב על עמודים ברחוב י.ל ברוך 22 בהרצליה החל להיהרס ביום שלישי והריסתו נמשכה גם אתמול. במקום תשע הדירות בבניין ייבנה בניין בן שבע קומות ובו 22 דירות. לאחר שפונו הדיירים החלה הריסת הבניין לקראת חפירת היסודות ובניית הבניין החדש. לאירוע ההריסה הגיעו אנשי החברה, נציגי העירייה, האדריכליות ודיירי הבניין.

היזם, אלמוג 38 מקבוצת אלמוג, יקבל 13 דירות חדשות – קרקע, פנטהאוז וגן. מחיר דירת ארבעה חדרים בפרויקט מתחיל ב-2.77 מיליון שקלים. בקומה השביעית ייבנה פנטהאוז בשטח של כ-160 מ"ר מרפסת בשטח של 217 מ"ר ובה בריכה. הדיירים יקבלו דירה חדשה בבניין חדש עם תוספת של 22 מ"ר לכל דירה ומרפסת, שלא הייתה להם בדירה הקודמת, בשטח של 14 מ"ר, וגם חניה תת קרקעית ומחסן. האכלוס צפוי כ-26 חודשים מיום תחילת הבנייה.

הפרויקט מיועד בעיקר לתושבי העיר והסביבה שמעוניינים להישאר באזור אבל לשפר את המגורים שלהם. מדובר באחד האזורים המבוקשים בהרצליה שעד כה נבנו סביבו בעיקר פרויקטים לחיזוק מבנים והוספת דירות. שיווק הפרויקט כבר החל והחברה מדווחת על התעניינות רבה בפרויקט ומכירה של שלוש דירות כבר בשלב המכירה המוקדמת. זהו הפרויקט השני של חברת אלמוג 38 בשכונה הוותיקה, בימים אלה מתחיל אכלוסו של הפרויקט הראשון ביגאל אלון 40 ברחוב הסמוך.

האדריכלית יעל דרור שלום, הממונה מטעם עיריית הרצליה על תמ"א 38, אמרה כי "זה רגע מרגש, אנחנו מאוד שמחים לקדם פרויקטים של הריסה ובנייה ולא רק של חיזוק. שמחנו לעבוד עם בעלי מקצוע שיודעים את העבודה. העמדה שלנו היא כי הדיירים, האדריכלים והיזמים צריכים לעבוד בשיתוף פעולה, ואנחנו מעודדים את המעורבות של הדיירים בפרויקטים מסוג זה".

הדמייה באדיבות טוטם

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, אומר כי "אנו נרגשים לצאת לדרך ולהוציא את הפרויקט לפועל. מדובר באזור המבוקש ביותר בהרצליה. עד כה נבנו בסביבה בעיקר פרויקטים של חיזוק מבנה והוספת דירות, פתרון חלקי אשר לא נותן מענה שלם לרוכשים שמחפשים דירה חדשה בבניין חדש. הפרויקט החדש נהנה משילוב יתרונות של מיקום אסטרטגי, בניין בוטיק עם כמות קטנה של דירות, מרפסות גדולות ומפרט טכני גבוה במיוחד שיהלום את צרכי הרוכשים בעיר, בתכנון וביצוע מוקפדים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר