הדמיית תוכנית "בין ערים" בשטח מט"ש הרצליה. הדמייה: נעמה מליס אדריכלים.
הדמיית תוכנית "בין ערים" בשטח מט"ש הרצליה. הדמייה: נעמה מליס אדריכלים.

פארק גדול ומגדלים של 35 קומות: אושרה הקמת שכונת ענק במקום מט"ש הרצליה

לפי התוכנית יוקמו בשטח, הסמוך לשכונת גליל ים, 1,230 יחידות דיור, חמישית מהן יהיו דירות קטנות. הבניינים בשכונה החדשה יהיו בגובה של עד עשר קומות, למעט שני מגדלים גבוהים במיוחד

פורסם בתאריך: 2.8.20 14:36

הוועדה לקידום מתחמים מועדפים לדיור (הותמ"ל), אישרה את תוכנית "הרצליה בין ערים", במסגרתה יקומו 1,230 יחידות דיור בין הרצליה לרמת השרון, בשטח בו קיים היום מכון טיהור השפכים של הרצליה.

מדובר בשטח של 399 דונם בחלק הדרום-מערבי של הרצליה, בסמוך לשכונת גליל ים, ממזרח לנתיבי איילון ומדרום למחלף שבעת הכוכבים שבנתיבי איילון. לפי הודעת הותמ"ל התוכנית כוללת כאמור 1,230 יחידות דיור בשילוב עם חזיתות מסחריות וכן שטחי תעסוקה ומסחר בהיקף של כ-35 אלף מ"ר. מתוך כלל יחידות הדיור, 246 יחידות דיור יוקצו עבור דירות קטנות. הבינוי המוצע בתוכנית כולל מבנים בגובה של עד עשר קומות בבניה מרקמית "השומרת על רצף עירוני וממשיכה את רצף הבינוי הקיים כיום", וישולבו בה שני מגדלי מגורים בני 35 קומות.

עוד נמסר שהתוכנית כוללת שטחים עבור מבני ציבור, מסוף תחבורה ציבורית, כיכר עירונית וכן פארק עירוני שישתרע על שטח של כ-106 דונם. "הפארק כולל חיבורים למערך השטחים הפתוחים בתכנית וסביבתה וצפוי להוות מוקד פעילות לאזור כולו", נמסר בהודעה, "בהיבט התחבורתי, התוכנית כוללת חיבור מדרך יבנה ברמת השרון למערב הרצליה באמצעות מעבר עילי מעל דרך 20 ומסילת הרכבת. כחלק מהתוכנית, אושר קו ביוב חדש AYN שיחבר את הרצליה למערכת השפד"ן. מתקן טיהור השפכים העירוני עתיד להתפנות, בהתאם להסכם בין הממשלה לעירית הרצליה. התוכנית נערכה על ידי מליס אדריכלים ובשיתוף עם עיריית הרצליה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. /

    בגליל ים עם 4 אלף יחידות דיור אין בית ספר יסודי אחד שלא לדבר על 2 . על סניפי קופת חולים . על חטיבת ביניים ותיכון בחלומות .

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה עם טיפול בתשתיות ? האם כל העשייה הזו מלווה בתכנון ?

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר