ארבעה חדרים, בבניין באמצע תמ"א, ב-2.48 מיליון: עסקאות הנדל"ן הבולטות בהרצליה

בכמה נמכר קוטג' עם שישה חדרים בהרצליה הצעירה ואיפה נמכרה דירת ארבעה חדרים באמצע תמ"א. סיכום השבוע החולף בשוק הנדל"ן בהרצליה ובסביבה

פורסם בתאריך: 16.8.20 08:45

נמכרו

קוטג' עם שישה חדרים, בסמטת דולב בהרצליה הצעירה, משופץ, עם מרתף וחניה. נמכר ב-3.9 מיליון שקל באמצעות עמיר פרסטר מבוטיק נדל"ן הרצליה.
המחיר המבוקש היה 4.19 מיליון שקל. הקוטג' עמד בשוק במשך שמונה חודשים.

דירת ארבעה חדרים, ברחוב ארלוזורוב בהרצליה, בפרויקט תמ"א 38 שנמצא בעיצומו, 100 מ"ר, קומה רביעית, עם מחסן, חניה ומרפסת שמש בשטח של 13 מ"ר. נמכרה ב-2.48 מיליון שקל באמצעות עמיר פרסטר מבוטיק נדל"ן הרצליה.
המחיר המבוקש היה 2.55 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך ארבעה חודשים.

דירת ארבעה חדרים, ברחוב אחוזה ברעננה, 110 מ"ר קומה שלישית, בלי מעלית ובלי חניה. נמכרה ב-1.5 מיליון שקל באמצעות שגיא סטלינסקי מרילטי אקזקיוטיב רעננה.
המחיר המבוקש היה 1.59 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שנה.

דירת טריפלקס עם חמישה חדרים, ברחוב אחוזה ברעננה, 160 מ"ר, משופצת, עם חניה, בלי מעלית. נמכרה ב-2.45 מיליון שקל באמצעות יעל הורוביץ מרילטי אקזקיוטיב רעננה שייצגה את הקונים ושני ליבר מ-U נכסים שייצגה את המוכרים.
המחיר המבוקש היה 2.55 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים.

דירת ארבעה חדרים, ברחוב רבקה גובר בכפר סבא, 129 מ"ר, קומה שנייה מתוך חמש, משופצת, עם שירותים כפולים. נמכרה ב-1.92 מיליון שקל באמצעות RE/MAX ONE.
המחיר המבוקש היה 2.1 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך חודש.

דירת שלושה חדרים, ברחוב העמק בכפר סבא, 95 מ"ר, בבניין אחרי תמ"א 38, משופצת מהייסוד, עם מעלית, חניה ומחסן קומתי. נמכרה ב-1.71 מיליון שקל באמצעות RE/MAX ONE.
המחיר המבוקש היה 1.75 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך חודשיים.

בית פרטי עם שבעה חדרים, ברחוב הדסים בהוד השרון, 370 מ"ר בנוי על מגרש של 560 מ"ר, עם גינה בשטח של 150 מ"ר, מרתף גדול ושתי חניות. נמכר ב-6.22 מיליון שקל באמצעות אורן שרביט משרביט נכסים.
המחיר המבוקש היה 6.5 מיליון שקל. הבית עמד בשוק במשך שלושה חודשים.

דירת גן עם חמישה חדרים, ברחוב האודם בהוד השרון, 140 מ"ר, עם גינה בשטח של 60 מ"ר, עם מחסן, שתי חניות מקורות, בשני מפלסים. נמכרה ב-3.5 מיליון שקל באמצעות הדס שרביט משרביט נכסים.
המחיר המבוקש היה 3.6 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שבוע.

הצעת השבוע

דירת ארבעה חדרים, ברחוב חומה ומגדל בכפר סבא, 110 מ"ר, קומה רביעית מתוך חמש, עם מעלית וחניה, ברחוב ללא כניסת רכבים, מוארת, עם נוף ירוק ופתוח מכל החלונות, בבניין משופץ. המחיר המבוקש: 1.99 מיליון שקל. לפרטים נוספים: ליאת ענבר מ-RE/MAX ONE, טלפון 052-866-8461


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר