י.ל ברוך. הדמייה טוטם

חודשיים לאחר ההריסה: עסקאות ב-13 מיליון שקל בפרויקט החדש ב.י.ל ברוך

חברת אלמוג דיווחה על מכירת ארבע דירות בפרויקט, חודשיים לאחר הריסת המבנה הישן ברחוב. הצפי לאיכלוס: שנתיים

פורסם בתאריך: 17.8.20 14:29

חודשיים לאחר הריסת המבנה ברחוב י.ל ברוך 22 בהרצליה, ארבע דירות כבר נמכרו בפרוייקט, בסכום כולל של 13 מיליון שקלים. כך דיווחה החברה הבונה את הפרויקט, קבוצת אלמוג. בפרוייקט נותרו עוד תשע דירות למכירה, כאשר תשע דירות נוספות מיועדות לדיירים הקיימים בבניין.

עד כה נמכרו דירת חמישה חדרים בפרויקט בסכום של 3.18 מיליון שקלים, שתי דירות ארבעה חדרים בסכום של 2.65 מיליון שקלים כל אחת ודירת גן בת חמישה חדרים ב-3.6 מיליון שקלים. הרוכשים, מסרה קבוצת אלמוג, הם בעיקר תושבי הרצליה, משפרי דיור, אשר בחרו להישאר במרכז העיר. בנוסף, כמה דיירים ותיקים שידרגו את דירותיהם החדשים בסכום כולל של כמה מאות אלפי שקלים.

הפרוייקט בהרצליה הירוקה יוקם במקום מבנה בן שלוש קומות, על עמודים, שכלל תשע דירות. במקומו יבנה בניין של שבע קומות שיכלול 22 דירות בנות 5-3 חדרים. בקומה השביעית יבנה פנטהאוז עם מרפסת בגודל של כ-200 מ"ר ובה בריכה. האכלוס בפרוייקט צפוי להיות בעוד כשנתיים. זהו המיזם השני של אלמוג 38 בשכונה הוותיקה, אשר יצא לדרך זמן קצר לאחר אכלוסו של הפרויקט הראשון ברחוב יגאל אלון 40.

הריסת הבניין הישן בחודש יוני:

רז שרייבר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת אלמוג, אומר כי "אנחנו שמחים לראות שגם בימים של חוסר ודאות הפרויקט נהנה מביקוש חזק של תושבי הסביבה. מדובר באזור המבוקש ביותר בהרצליה, שעד כה נעשו בו בעיקר פרויקטים של חיזוק אשר לא מציעים דירה חדשה לחלוטין על כל המשתמע מכך, ולא נותנים מענה שלם לרוכשים. הפרויקט החדש נהנה משילוב יתרונות של מיקום אסטרטגי, בניין בוטיקי עם כמות קטנה של דירות, מרפסות גדולות ומפרט טכני גבוה במיוחד שיהלום את צרכי הרוכשים בעיר, בתכנון וביצוע מוקפדים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר