עסקאות נדל"ן בצל הקורונה: תוך כמה זמן נמכרה דירת שניים וחצי חדרים ברחוב הבשן?

וגם: בכמה נמכרה דירת ארבעה חדרים ברחוב לוין? עסקאות הנדל"ן הבולטות מהימים האחרונים בהרצליה והסביבה

פורסם בתאריך: 6.10.20 08:30

נמכרו

דירת ארבעה חדרים, ברחוב לוין בהרצליה, 100 מ"ר, קומה שישית מתוך שמונה, עם מעלית ושתי חניות. נמכרה ב-2.3 מיליון שקל באמצעות לידרס נדל"ן.
המחיר המבוקש היה 2.39 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שלושה חודשים.

דירת שני חדרים וחצי, ברחוב הבשן בהרצליה, 44 מ"ר, קומה שנייה, בלי מעלית ובלי חניה. נמכרה ב-1.1 מיליון שקל באמצעות דני אוחיון ממשרד דניאל נכסים. המחיר המבוקש היה 1.15 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים.

דירת גג עם חמישה חדרים, ברחוב רמב"ם ברעננה, 150 מ"ר ועוד 70 מ"ר גג, קומה שלישית ואחרונה, עם סוויטת הורים על הגג, חניה ומעלית. נמכרה ב-2.58 מיליון שקל על ידי יעל הורוביץ מרילטי אקזקיוטיב רעננה.
המחיר המבוקש היה 2.68 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך עשרה חודשים.

דירת דופלקס פנטהאוז, עם שישה חדרים ועוד פינת משפחה, ברחוב שיינפיין בשכונה הירוקה הצפונית בכפר סבא, 225 מ"ר, עם מרפסות בשטח של 100 מ"ר, יחידת הורים וממ"ד. נמכרה ב-5.05 מיליון שקל באמצעות פנינה בן גל מבן גל נדל"ן.
המחיר המבוקש היה 5.15 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שבועיים.

דירת ארבעה חדרים, ברחוב ג'ו עמר בשכונה הירוקה הדרומית בכפר סבא, 100 מ"ר, קומה שלישית מתוך שש, עם יחידת הורים, מרפסת שירות גדולה, מרפסת שמש, מחסן וחניה מוצלת. נמכרה ב-2.5 מיליון שקל באמצעות פנינה בן גל מבן גל נדל"ן.
המחיר המבוקש היה 2.57 מיליון שקל. הדירה עמדה בשוק במשך שבוע.

הצעת השבוע

קוטג' עם שישה חדרים, ברחוב התמר בשכונת קרית גנים ברעננה, 400 מ"ר בנוי בארבעה מפלסים על שטח של 350 מ"ר, עם מרתף שיכול לשמש כדירה עם כניסה נפרדת, חניות תת קרקעיות,  חשמל חכם וחימום ריצפתי. המחיר המבוקש: 7.2 מיליון שקל. לפרטים נוספים: אחוזת הנדל"ן, 050-3343777.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר