המרכז המסחרי בהרצליה הילס צילום גלעד קוולרצ'יק

למרות הסגר: מעדנייה וחנות נוספת ייפתחו במרכז המסחרי בפרויקט הרצליה הילס

בית בוטיק האוכל המזווה, שפתח במקום מעדנייה בשרית, שכר חנות נוספת וייפתח מעדנייה חלבית. בנוסף שכרה חנות אופטיקה פרטית שטח של כ-80 מ"ר. באחרונה חתמו על חוזים במתחם גם שתי מסעדות מוכרות

פורסם בתאריך: 18.1.21 11:48

אזורים ועופר השקעות הודיעו היום על חתימת עסקאות נוספות במתחם המסחרי של פרויקט "הרצליה הילס" היוקרתי, בסמוך לשכונת הרצליה ב'. עסקה אחת היא היא לפתיחת מעדנייה נוספת מבית בוטיק האוכל "המזווה". צוות "המזווה", שהחל דרכו בפרדס חנה, השיק עם יציאת המתחם ב"הרצליה הילס" לדרך מעדנייה בשרית שזכתה להצלחה רבה בקרב תושבי הפרויקט והסביבה. בעקבות ההצלחה החליטו להרחיב את הפעילות במתחם ולהשיק מעדנייה חלבית. המעדנייה החדשה תשתרע על שטח של 53 מ"ר ותכלול בין היתר כ-120 גבינות מרחבי העולם וממחלבות בוטיק מקומיות.
העסקה הנוספת היא עם חנות פרטית בתחום האופטיקה ששכרה שטח של 80 מ"ר במתחם וצפויה לפתוח אותה בחודשים הקרובים. חנות האופטיקה והמעדנייה החלבית של "המזווה" מצטרפות לשתי מסעדות שלאחרונה חתמו על חוזים במתחם – "MOSES SHOP", חנות קונספט של מוזס, מבית קבוצת BBB, שהשיקה לאחרונה מסעדה במתחם, ומסעדת "אבו זייד" שפעלה שנים ארוכות בחיפה ותחנוך בקרוב סניף ראשון מחוץ לעיר במתחם.
בעקבות העסקאות האחרונות תמהיל החנויות ומוקדי הבילוי והפנאי במתחם המסחרי של הרצליה הילס מתגבש סופית כשנותרו שטחים מסחריים אחרונים להשכרה. בין העסקים הנוספים שכבר פעילים במתחם, נמצאים מסעדות נונו ומימי, סושי רום וחומוס כספי ולצידן חנויות אחרות כמו אוכל מוכן "קומפנייא", מכבסת "קלירנס", סופרמרקט "סופר הילס", אטליז דגים שנפתח ממש לאחרונה ועוד.
דן מור, מנהל תחום נדל"ן מניב באזורים, אמר: "המתחם בהרצליה הילס ממשיך להוכיח את עצמו, להוות אבן שואבת לתושבי הסביבה ולהשיא ערך רב לבעלי העסקים שבו. אנו רואים שגם בתקופה המאתגרת אותה אנו חווים, המתחם ממשיך להצליח, מושך שוכר חדש בתחום האופטיקה וגם את "המזווה" שהוא דוגמא לעסק שקצר הצלחה רבה במתחם וכעת שואף להרחיב את ההצלחה. בסופו של יום כולם מרוויחים – תושבי המתחם והאזור מקבלים מוצרים איכותיים ואפשרויות מגוונות בסמוך לבית, ובעלי העסקים מקבלים קהל לקוחות נאמן ותזרים הכנסות יציב".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר