הריסת הבית ברחוב הדר 42 בהרצליה צילום פרטי

פרויקט פינוי בינוי בהרצליה הירוקה: צפו בהריסת בניין נוסף ברחוב הדר

במסגרת הפרויקט נהרסו ברחוב כבר שלושה בניינים ובניין נוסף ייהרס בקרוב. במקומם ייבנו ארבעה בניינים חדשים בהם גם דירות גן ופנטהאוז

פורסם בתאריך: 22.6.21 16:30

נמשך פרויקט הפינוי – בינוי ברחוב הדר בשכונת הרצליה הירוקה, ובימים האחרונים נהרס הבניין ברחוב הדר 42. בניין זה מצטרף לבניינים מספר 46 ו-48, שנהרסו לקראת בנייה מחדש עם צפי איכלוס של עד שנתיים וחצי. בהמשך ייהרס גם בניין מספר 40, ובסך הכל ייהרסו ברחוב ארבעה בניינים ובמ'קומם ייבנוע ל ידי חברת רינובו ארבעה בניינים חדשים. הפרויקט ממותג כ"הדר החדשה".

בהדר 42 ייבנה בניין הכולל דירות של 4 חדרים בשטח של כ-100 מ"ר + 12 מ"ר מרפסת , דירות גן של 3 ו-4 חדרים עם גינה גדולה ופנטהאוז 5 חדרים עם מרפסת ענקית (170 מ"ר).
מחברת רינובו נדל"ן חברה יזמית וקבלנית, שאחראית על הפרויקט, נמסר: "אנחנו רוצים לשדר לתושבי השכונה מסר של "הדר של המחר", שכונה מתחדשת, שכנים חדשים, קהילתיות וכו'. חשוב לציין, שאנו מובילים במדד התחדשות עירונית של BDI מתוך 200 חברות ובהרצליה ספציפית אנחנו שיאני קבלת היתרי בנייה לפינוי בינוי בשנים האחרונות. יש כאן בשורה של שכונה מתחדשת, בניינים חדשים, קהילה איכותית, לצד מוסדות חינוך איכותיים (בית הספר יוחנני)".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. תשדרו עיר נעימה ונוחה לתושבים ולא פקק אחד גדול

    נורא פשוט נורא, כן צריך לחדש בניינים ישנים וצריך לחזק ולצערנו צריך גם ממד אבל מכן ועד רבי קומות כמו מנהטן זה כל כך עצוב ועגום, תבנו אבל לא מעל 6 קומות, אם לא רוצים בולענים כל מטר ולא רוצים רק לעמוד בפקק רצוי לתת לזה גם מחשבה, לצערנו העירייה כנראה עסוקה ביחץ ופחות בטובת התושבים.

  2. מוקי

    גם הדר 38 התחילו אחרי 40 ו42 והרסו לפני הבנתי לא אותו קבלן אבל שיהיה בהצלחה.שיסיימומביחד ויהיה לנו קצת שקט ברחוב שעובר תקופה של התחדשות בהצלחה לכולם.

  3. דיירת

    ובינתיים, דיירי האזור הותיקים (חלקם אנשים מבוגרים) סובלים מרעש מבוקר עד לילה, זיהום אויר ואבק, מחסור בחניה, עומסי תנועה ברחוב בשל משאיות ענק שפורקות חומרי בנין/יציקה וכו'.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר