הבנייה בי ל ברוך צילום קבוצת אלמוג

הסתיים שיווק פרויקט ב-י.ל. ברוך: רוב הרוכשים משפרי דיור מהרצליה

מדובר בפרויקט הריסה ובנייה במרכז העיר. בבניין החדש שנמצא בשלבי בנייה מתקדמים 22 דירות, תשע מהן יימסרו לדיירים הוותיקים

פורסם בתאריך: 18.7.21 18:10

קבוצת אלמוג דיווחה על מכירת כל הדירות בפרויקט י. ל ברוך בהרצליה, שנבנה במסגרת תמ"א 38/2 הריסה ובנייה. מהחברה נמסר, כי היא מכרה 13 דירות בסכום כולל של כ-40 מיליון שקל, רובן לתושבי הרצליה, משפרי דיור שרצו להישאר במרכז העיר ולעבור לדירה חדשה. הפרויקט כולל בסך הכל 22 דירות, כאשר תשע מהן יימסרו לדיירים הוותיקים. הבנייה נמצאת בשלב מתקדם והאכלוס צפוי להתרחש באפריל 2022.

בין הדירות שנמכרו – דירה בת 4 חדרים בקומה 3, בגודל של כ-108 מ"ר ומרפסת בגודל של כ-14 מ"ר, שנמכרה ב 2,850,000 שקל. דירה נוספת בת 5 חדרים בקומה 5, בגודל של כ-131 מ"ר עם מרפסת בגודל של כ-18 מ"ר שנמכרה ב-3,280,000 שקל. פרויקט ההתחדשות העירונית אשר נבנה בהרצליה הירוקה נמצא בשלבי בנייה מתקדמים ויכלול 7 קומות ודירות 3, 4 ו-5 חדרים. בקומה השביעית משתרע פנטהאוז עם מרפסת ענק בשטח של כ-200 מ"ר ובריכה פרטית. לבניין גם חניון תת קרקעי, ודירות גן בקומת הקרקע.

הפרויקט היה מועמד לפרס מצוינות בבנייה של התאחדות בוני הארץ, כאשר המועמדים נבחרים על סמך קטגוריות הכוללות עיצוב ואיכות הבנייה, תכנון פונקציונלי, בנייה ירוקה, מורכבות הנדסית, שימוש בטכנולוגיות והתאמה סביבתית ועוד. זהו המיזם השני של אלמוג 38 בשכונה הוותיקה, אשר יצא לדרך זמן קצר לאחר אכלוסו של הפרויקט הראשון והמצליח ברחוב יגאל אלון (40), שזכה לביקוש גבוה מצד האוכלוסייה המקומית.

רקפת להב, סמנכ"לית השיווק והמכירות של קבוצת אלמוג: "הפרויקט זכה לביקוש רב בדומה לפרויקט הקודם של החברה ברחוב יגאל אלון הסמוך. אלמוג ממשיכה להוציא לפועל פרויקטים של התחדשות עירונית באזורי הביקוש ולהציע דירות בתכנון וביצוע מוקפדים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר. מרבית הרוכשים הם תושבי האזור אשר רצו לגור בשכונה, בבניין בוטיק חדש ומושקע".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר