מתחם מטרופוליס ברחוב העצמאות בהרצליה קרדיט: שרפן

105 דירות ייבנו בפרויקט פינוי בינוי במתחם העצמאות – קהילת ציון

במסגרת הפרויקט ייהרסו חמישה בניינים ישנים ובהם 33 יחידות דיור ובמקומם ייבנו שלושה בניינים חדשים 

פורסם בתאריך: 3.8.21 08:34

חברת מטרופוליס נבחרה על ידי דיירי מתחם ברחובות העצמאות – קהילת ציון לבצע פרויקט פינוי בינוי חדש במרכז העיר הרצליה. מדובר בפרויקט ברחוב העצמאות פינת קהילת ציון בעיר שבמסגרתו ייהרסו 5 בניינים ישנים ובהם 33 יח"ד ובמקומם ייבנו 3 בניינים ובהם כ-105 יחידות דיור.

אודי בלום, מנכ"ל מטרופוליס: "הבחירה בנו לבצע את הפרויקט מהווה הבעת אמון נוספת מצד הדיירים ליכולותיה הגבוהות של החברה בתחום ההתחדשות העירונית. רק מספר רחובות משם אכלסנו לפני כשנה בניין בוטיק ברחוב מזא"ה וכיום אנו בונים את מתחם מטרופוליס הרצליה, פרויקט הפינוי בינוי הראשון בעיר שיצא לדרך. אנו מאמינים מאד בעיר וסבורים כי יש בה עוד פוטנציאל רב להתחדשות עירונית. בימים אלו אנו נמצאים בעיצומו של תהליך החתמות בפרויקט פינוי בינוי נוסף באזור".

מתחם מטרופוליס הרצליה משתרע על פני כ-7.5 דונם בהרצליה הירוקה המערבית ונמצא בין הרחובות מנדלבלט לאבן עזרא. במסגרת הפרויקט נהרסו 5 בניינים ישנים משנות ה-60 בני 4 קומות כל אחד, שבהם התגוררו 84 משפחות – וכיום נמצאים בבניה 4 בנייני מגורים חדשים ויוקרתיים בני 11-14 קומות ובסך הכל 278 דירות, בתמהיל מגוון של דירות 3, 4 ו-5 חדרים, גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר