מתחם רמבם. פינוי בינוי. קרדיט- קיקה בראז אדריכלים ומתכנני ערים

מאות דירות חדשות ייבנו במרכז הרצליה בפינוי בינוי

במתחם רמב"ם, הבנים, בן גוריון ייבנו 319 דירות, חלקן במגדל בן 24 קומות. במתחם הבריגדה היהודית ייבנו 188 דירות

פורסם בתאריך: 2.8.21 08:26

חברת מייטאון תוביל שני פרויקטים של פינוי בינוי בהרצליה, במתחם רמב"ם ובמתחם הבריגדה היהודית. שני הפרויקטים ממוקמים באיזורים אסטרטגיים בעיר, ויוקמו בהן בסך הכל 507 דירות חדשות.
מתחם רמב"ם מתפרס על שטח כולל של כ-13 דונם, בין הרחובות רמב"ם, הבנים ובן גוריון. המתחם סמוך לעיריית הרצליה ולמוזיאון לאמנות, ומשלים את ההתחדשות העירונית לאורך רחוב בן גוריון שמקדמת העירייה באחד מצירי התנועה המרכזיים בעיר. במתחם מתוכננות לקום במקום 104 יחידות (93 יח"ד ו-11 יחידות מסחר) בבנייני רכבת בני 3 קומות על עמודים, 319 יח"ד חדשות במגדל בגובה 24 קומות, 8 בנייני בניה מרקמית בגובה 6-10 קומות ושטחי מסחר של כ- 600 מ"ר במפלס הרחוב וכ- 300 מ"ר מבני ציבור. במתחם ישנו גם מבנה לשימור אשר שימש בעבר כבית ההסתדרות. קבוצת מייטאון מקדמת את המתחם ב-5 השנים האחרונות יחד עם משרד האדריכלים קיקה ברא"ז אדריכלים ומתכנני ערים. תכנון המתחם היווה אתגר משמעותי עקב הבניינים השונים הנמצאים בו – מצד אחד בנייני רכבת עם חזית מסחרית, בניינים יחסית חדשים עם דירות דופלקס ומצד שני מתחם עירוני לשימור.

מתחם הבריגדה בהרצליה- פינוי בינוי. קרדיט אנטרייס אדר' יוסי רצ'בסקי

המתחם הנוסף מתפרס בין רחוב הבריגדה היהודית מצפון לרחוב אנה פרנק מדרום, רחוב הדר ממזרח וממערב תוחם אותו רחוב קורן, בסמוך למרכז הבינתחומי הרצליה. התב"ע למתחם אושרה להפקדה בוועדה המקומית לתכנון ולבניה הרצליה. המתחם לאורך צירי תנועה מרכזיים בעיר, משתרע על פני כ-12 דונם ומתוכננות לקום בו 188 דירות חדשות במקום 44 יחידות הדיור הקיימות, וכמו כן חזית מסחרית חדשה במפלס הרחוב. לאורך רחוב הבריגדה היהודית יקומו מבנים בגובה של עד 10 קומות ולאורך אנה פרנק בניה מרקמית בגובה של עד 7 קומות מעל לקומות חניה תת קרקעית.
קבוצת מייטאון מקדמת יחד עם בעלי הקרקע הצמודה את המתחם במהלך 4 השנים האחרונות, בשיתוף פעולה מלא עם מחלקת התכנון של עיריית הרצליה, ואדריכלית סיגל סרוסי. התכנון המפורט יכלול תמהיל מגוון של דירות בנות 5,4,3 חדרים ודירות גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים יוקרתיים. במתחם תוקם גינה ציבורית. הפרויקט יכיל גם בנייה ציבורית משמעותית שתיועד, ככל הנראה, למספר גני ילדים ושימושים ציבוריים נוספים. שני המתחמים מנוהלים ע"י עו"ד מיכאל בנאין – מנכ"ל משותף במייטאון התחדשות עירונית.
יוסי חסון, מנכ"ל קבוצת מייטאון, אמר: "אנו גאים לקדם פרויקטי התחדשות עירונית אסטרטגיים בהרצליה ושמחים על שיתוף הפעולה המלא לו אנו זוכים מצד הרשות המקומית שמלווה את הפרויקטים מראשיתם. הפרויקטים יאפשרו לדיירים לשפר את איכות חייהם עם דירות חדשות ומרווחות לצד חידוש כלל המתחמים עם שטחים ירוקים ושטחי ציבור וימשכו אליהם אוכלוסיות חדשות וחזקות, שייהנו גם מפיתוח עירוני מתקדם וקרבה למרכזי תעסוקה ומסחר מרכזיים ונגישות גבוהה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. קובי

    וכך החל תהליך הפיכת הרצליה לפאבלה צפופה ופקוקה. והכל בשם הכסף.

  2. ללינקה

    הביניין שלנו ברח' דון יוסף נמצא בתהליך לתמ"א כבר 10 שנים, כן קראתם נכו, 10 שנים. ולפי מה שנאמר לנו לא נקבל אישור לפינוי בינוי כי אין מספיק יחידות דיור. מה עושים ??

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר