הדמיית מגדל אפל בהרצליה, צילום ישר אדריכלים

מגדל בן 30 קומות אושר בהרצליה פיתוח, אך לא יתווספו מקומות חניה

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב,אישרה את התוכנית להרחבת מתחם חברת "אפל" ברחוב מדינת היהודים, אך ללא תוספת של מקומות חניה. לדברי יו"ר הוועדה התוכנית נסמכת על תחבורה ציבורית

פורסם בתאריך: 25.10.21 17:24

הוועדה המחוזית לתכנון ובניה תל אביב, בראשות אדריכלית דניאלה פוסק, החליטה לאשר את התוכנית להרחבת מתחם חברת "אפל" באזור התעסוקה המערבי של הרצליה. התוכנית הינה על שטח כולל של 7.3 דונם והיא ממוקמת ברחוב מדינת היהודים. התוכנית שבבעלות חברת "גב-ים", כוללת תוספת מגדל בן 30 קומות שישלב תעסוקה, מבני ציבור ומסחר. מדובר בתוספת של 43,000 מ"ר שטחי תעסוקה למתחם, אך במסגרת התוכנית, לא יתווספו חניות על המצב הקיים, אלא היא נסמכת על מערך תחבורה ציבורית, הולכי רגל, אופניים וכלים קלים אחרים בהתאם למדיניות הוועדה המחוזית להעדפת השימוש בתחבורה ציבורית על פני השימוש ברכב הפרטי.

כמו כן, התוכנית קובעת שימור המעברים בתחומה למעבר הציבור, וכן שימוש בשטחי גגות המבנים הן לצרכי פיתוח למשתמשי הבניין והן כחלק ממאמץ אגירת מי גשמים. פוסק ציינה: "התוכנית נותנת מענה לצרכי הפיתוח המידיים העתידיים של חברת אפל ובהתאמה לתוכנית המתאר של אזור התעסוקה של הרצליה אשר מבטיחה את התפתחות האזור כולו כמרכז עירוני, מעורב שימושים, אשר ייהנה מנגישות תחבורתית מיטבית עם הקמת הרכבת הקלה והמטרו".

התוכנית אושרה בוועדה בפרקי זמן קצרים, והיא תואמת את תכנית המתאר לאזור התעסוקה המקודמת בימים אלו אותה החליטה הוועדה להפקיד בחודש יולי 2021. התוכנית נערכה על ידי משרד ישר אדריכלים.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר