פרויקט מטרופוליס בהרצליה

פינוי בינוי: התקדמות ניכרת בפרויקט מטרופוליס במתחם אבן עזרא – מנדלבלט

בפרויקט התבצעה הריסה של חמישה בניינים ישנים, שניים מארבעת הבניינים החדשים נמצאים לקראת סיום שלב השלד

פורסם בתאריך: 22.11.21 08:36

חברת מטרופוליס מדווחת על התקדמות ניכרת בקצב הבנייה של מתחם מטרופוליס הרצליה, פרויקט פינוי בינוי גדול. בחברה מדווחים ששני הבניינים בני ה-11 ו-12 קומות נמצאים כבר לקראת סוף שלב השלד – בקומה ה-10, והשלד בשני הבניינים האחרים שיהיו בני 13 ו-14 קומות, נמצאים כבר בקומה ה-6 ובקומה ה-9. מטרופוליס בונה את כל ארבעת הבניינים החדשים בפרויקט במקביל.

מתחם מטרופוליס הרצליה ממוקם בין הרחובות מנדלבלט לאבן עזרא ובסמוך לרחוב פינסקר. במסגרת הפרויקט התבצעה הריסה של חמישה בניינים ישנים משנות ה-60, בני ארבע קומות כל אחד, שבהם התגוררו 84 משפחות – ומתבצעת ובנייתם של ארבעה בניינים חדשים במקומם בני 11-14 קומות ובהם ייבנו 278 דירות, בתמהיל מגוון של דירות 3, 4 ו-5 חדרים, גן, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים.

הדמיית מתחם מטרופוליס ברחוב העצמאות בהרצליה קרדיט: שרפן

אודי בלום, מנכ"ל חברת מטרופוליס, אמר: "הפרויקט ממשיך להתקדם בקצב מצוין, ולמרות משבר הקורונה הבניה נמשכה על פי התכנית, ואנחנו כיום בשלב מתקדם – קרוב לסיום בניית השלד. מתחם 'מטרופוליס הרצליה' הוא חלק מתנופת הפיתוח שאנו עדים לה במרכז העיר הרצליה אשר זוכה למתיחת פנים של ממש עם הקמת תשתיות עירוניות ופיתוח התחבורה הציבורית, ומתחמי מגורים חדשים ומרשימים".

במטרפוליס מיינו בסיפוק כי באחרונה נבחרה החברה על ידי נציגות דיירים ברחוב העצמאות פינת קהילת ציון בעיר לבצע פרויקט שבמסגרתו ייהרסו ויפונו חמישה בניינים ישנים ובהם 33 יח"ד ובמקומם ייבנו כ-105 יח"ד.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר