הדמיית פרויקט ניצנים סטודיו אסף לב

40 דירות יוקרה: פרויקט בוטיק חדש יוצא לדרך בהרצליה

במסגרת הפרויקט יהרסו שני בניינים משנות השישים על מנת להקים בניין יוקרה אחד בן 9 קומות. גם המחיר ההתחלתי בכתבה

פורסם בתאריך: 30.11.21 08:14

פרויקט בוטיק של התחדשות עירונית בהרצליה, 'הניצנים הרצליה', יוצא לדרך. חברת א.לופו יזמות ובניה תקים בניין יוקרה בין 9 קומות במסגרת תמ"א 38/2, הריסה ובנייה. הפרויקט ברחוב הניצנים בתים מספר 4 ו -6, יכלול 40 דירות יוקרה בתכנון האדריכל פיצו קדם

במסגרת הפרויקט יהרסו שני בניינים משנות השישים (1960) על מנת להקים בניין יוקרה אחד בן 9 קומות אשר יציע כאמור 40 דירות. פרויקט ניצנים כולל מגוון דירות 3-4 או 5 חדרים כאשר בכל הדירות גובה התקרה 2.90 מ"ר, לכל דירה מרפסת של 14 מ"ר, 2 חניות תת קרקעיות (לא במתקן חנייה) ומחסן. הבניין מתאפיין בקווים מודרניים, נקיים ולבנים המאפיינים את סגנונו של פיצו קדם. חזית הבניין גם היא מעוצבת בקווים נקיים ובשילוב חלונות רבים וגבוהים המאפשרים כניסה מירבית של אור פנימה. בנוסף לעיצוב המודרני והנקי של הפרויקט, המראה של הדירות הינו חם ומייצר אווירת מגורים נעימה ומזמינה.

קיראו גם:

קשה להישאר אדיש: מה עומד מאחורי הבית הצבעוני ברחוב הניצנים?

החברה תחל לשווק את הדירות בפרוייקט החל משבוע הבא, המחירים יחלו מ 2.7 מיליון שקלים לדירה. לרגל הקמת הפרויקט חשפה חברת א. לופו מייצג אומנותי במסגרתו אמנים ישראלים צבעו את הבניין העומד להריסה בצבעוניות מרהיבה, והמבנה הישן וחסר האופי הפך למייצג אומנותי יוצאת דופן במרחב הציבורי, שפתוח לקהל הרחב.

 

אחד הבתים בניצנים לפני ההריסה צילום אסף לב

הבית שנצבע והפך למיצג אומנותי ברחוב ניצנים בהרצליה צילום עמית טל

אסף לופו, מבעלי החברה אמר: "פרויקט ניצנים משקף הלכה למעשה את החזון והערכים של חברתנו. הפרוייקט מביא לידי מימוש את הפוטנציאל הרב הגלום בהתחדשות עירונית בעיר הרצליה, מחבר בין ישן לחדש, בין אנשים, בין רקמות חיים שונות, תוך התחשבות והתאמה לצרכי הקהילה והסביבה האורגנית בה הוא נמצא".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר