פרויקט רובינא הירוקה של יוסי אברהמי. הדמיה אול אין
פרויקט רובינא הירוקה של יוסי אברהמי. הדמיה אול אין

פנטהאוז בהרצליה נמכר ב-8.1 מיליון שקלים. זה מה שאנחנו יכולים לספר לכם על הקונים

הדירה היא בשטח של 158 מ"ר בנוי ו-123 מ"ר מרפסת שמש, בקומה 5מתוך 5. בפרויקט נותרו למכירה דירות גן של 160 ו-173 מ"ר בשני מפלסים סביב חצר אנגלית, המחירים בפנים

פורסם בתאריך: 5.6.24 17:56

פנטהאוז במתחם רובינא הירוקה בהרצליה נמכר תמורת 8.1 מיליון שקל. הדירה נמכרה בפרויקט של קבוצת יוסי אברהמי ואלמוגים, לזוג צעיר שגר בדירת 4 חדרים בשכונת גליל ים בעיר. הבעל הוא הייטקיסט שעובד בהרצליה פיתוח בסטארט-אפ מבטיח שנמצא בהתפתחות משמעותית.

קבוצת יוסי אברהמי מדווחת על מכירת דירת הפנטהאוז בפרויקט "רובינא הירוקה" בהרצליה המשותף עם חברת אלמוגים. מדובר בדירה בשטח של 158 מ"ר בנוי ו-123 מ"ר מרפסת שמש בקומה החמישית מתוך חמש – שנמכרה תמורת 8.100 מיליון שקל, בפריסת תשלומים של 30:70. הרוכשים הם זוג צעיר עם שני ילדים, משפרי דיור משכונת גליל ים בהרצליה, שגרים כיום בדירת 4 חדרים.

שמעון סבוני, מנהל המכירות בפרויקט מקבוצת יוסי אברהמי, מספר כי הבעל הוא הייטקיסט שעובד בהרצליה פיתוח בסטארט-אפ מבטיח שנמצא בהתפתחות משמעותית, והרעיה היא עצמאית. הזוג חיפש דירה גדולה ומרווחת עם מרפסות גדולות, וקרבה למקום העבודה של הבעל. הם ביקרו בכל הפטנהאוזים המוצעים למכירה באזור, ובחרו בפרויקט של יוסי אברהמי, לדבריהם בזכות השם הטוב של החברה, ניסיונה ואיכות הבנייה שלה.

פרויקט "רובינא הירוקה" כולל 48 דירות ב-3 בנייני בוטיק בני 5 קומות. בפרויקט נותרו למכירה 3 דירות גן בשטחים של 160 ו-173 מ"ר בשני מפלסים סביב חצר אנגלית, עם גינות החל מ-70 מ"ר, במחיר של החל מ-6.980 מיליון שקל. דירות הגן מגיעות עם מרתף המהווה יחידת מגורים נפרדת שיכולה לשמש ליחידת מתבגר, חדר סטודיו, קליניקה, משרד ועוד. הדירות הן בבניין בוטיק נמוך בן 5 קומות בלבד, כך שאין מעל הגינות מגדלי ענק עם עשרות שכנים. המתחם ממוקם בסמוך לפארק הרצליה, אוניברסיטת רייכמן (המרכז הבינתחומי), בית הספר להנדסאים, קניון שבעת הכוכבים ואזור העסקים והמסחר בהרצליה פיתוח, בסמוך צירי תנועה ראשיים המחברים לכל גוש דן והשרון. הרוכשים בפרויקט מגיעים בעיקר מאזור הרצליה וגוש דן, רבים מהם הייטקיסטים.

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר