כרם משעור רואה את שחקני ראשון לציון חוגגים. צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל
כרם משעור רואה את שחקני ראשון לציון חוגגים. צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת ליגת ווינר סל

שיא שלילי לבני הרצליה: "יש אנשים אצלנו ששכחו איך זה לנצח"

הקבוצה של אריק שיבק סגרה סיבוב שלם ללא ניצחון (11 משחקים) ונותרה במקום האחרון בטבלה. “בחיים לא הייתי במועדון שהיה בסיטואציה כזו”, מודה המאמן

פורסם בתאריך: 13.3.19 14:13

בני הרצליה נמצאת באחת מהתקופות העגומות בהיסטוריה שלה. ההפסד 77:72 למכבי ראשון לציון, סגר עבור השחקנים של אריק שיבק סיבוב שלם, 11 משחקים, ללא ניצחון. מאז הגיע המאמן לקבוצה רשמה הקבוצה ארבעה הפסדים והיא במקום האחרון עם מאזן נוראי של 4 ניצחונות לעומת 17 הפסדים, במרחק משחק אחד מעירוני נהריה שמעליה. ההרצליינים היו בתמונה ברוב שלבי המשחק, בעיקר בזכות כרם משעור שקלע 20 נקודות וג’ף אדריאן שהוסיף 19 נקודות ו-9 ריבאונדים, אך שוב לא היו שם בדקות ההכרעה.

"ידעתי בדיוק למה אני מגיע", אומר המאמן אריק שיבק בשיחה עם "ספורט צומת השרון". "אני חושב שדי התייצבנו בצורת המשחק שלנו. זה נכון שנגד חולון, גלבוע וראשון לציון היה חסר לנו הגרוש ללירה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד באותה דרך ובסוף יגיע הניצחון. מבחינתי, קודם כל זה שאנחנו לא מפסידים ב-25 הפרש כמו שהיה לפני כמה שבועות זה גם שיפור, ואנחנו נמצאים במשחק עד הדקות האחרונות. אנחנו צריכים לשפר את הדברים הקטנים כדי לשבור את תקרת הזכוכית ולהתחיל לנצח שוב".

המאמן גם מציין את פציעתו של המתאזרח גייב לוין, כאחד הגורמים שמקשים על הקבוצה: "הפציעה של גייב טרפה את הקלפים. אנחנו יכולים כרגע לשחק רק עם דיאור פישר כגבוה ישראלי ואני מוריד בפניו את הכובע, הוא מושך כמה שהוא יכול".

המצב הקשה של הרצליה ורצף ההפסדים הארוך, מצריך את שיבק למצוא פתרונות שלאו דווקא קשורים לעולם הכדורסל: "בחיים לא הייתי במועדון שהיה בסיטואציה כזו", מודה המאמן. "ברור שאנחנו מתעסקים עם בני אדם, יש פה אנשים ששכחו איך זה לנצח משחק וזה קשה. המטרה שלנו היא להמשיך בקו מסוים עד שרמת הביצוע תהיה גבוהה ולא תטלטל את השחקנים מצד לצד אחרי כל הפסד. נגיד להם שמה שהם עושים זה טובים וזה בסדר אבל צריך לשפר. במצב אליו הגעתי למועדון היו דרושים שני דברים – ייצוב ושיפור המערכת ועכשיו אנחנו בשלב השיפור".

ביום ראשון (18:30, היובל) ינסו שיבק ושחקניו לרשום סוף סוף ניצחון כשיארחו את נס ציונה. "מדובר בקבוצה טובה אבל אין ספק שזה משחק בית מול קבוצה שבליגה שלנו ואנחנו צריכים לנצח אותו", סיכם המאמן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר