הורים ותלמידים מפגינים ליד בית ספר הנדיב, הבוקר

היום השני ברציפות: הורי ותלמידי הנדיב השביתו את תחילת הלימודים, וגם יצאו להפגין. צפו:

ההורים מוחים על קריסת אריחים מחומר קל מהתקרה האקוסטית בכיתה א' ביום ראשון בבוקר, ודורשים מהעירייה לאכוף את ההפרות לכאורה של משאיות המגיעות לפרויקט הפינוי בינוי הצמוד לבית הספר. העירייה: "תמיד ימצא קומץ שיתנגד לכל פעולה ויוזמה עירונית"

פורסם בתאריך: 10.9.19 10:56

הורי ותלמידי בית הספר היסודי הנדיב השביתו הבוקר את תחילת יום הלימודים, זה היום השני ברציפות. הלימודים הושבתו לשעה אחת וההורים והתלמידים הפגינו סמוך לבית הספר.

ההורים מוחים על קריסת אריחים מהתקרה האקוסטית בכיתה א' ביום ראשון בבוקר ודורשים מהעירייה לאכוף את ההפרות לכאורה של משאיות המגיעות לפרויקט הפינוי בינוי הצמוד לבית הספר, העוברות לטענתם בסמוך לבית הספר בניגוד לסיכומים. אתמול, כאמור, השביתה הנהגת ההורים את השעתיים הראשונות ללימודים, שנפתחו בשעה 10:00.

ההפגנה הבוקר בפתח בית הספר:

"אנחנו מבקשים מראש העירייה להפסיק להתייחס לילדיהם כתושבים סוג ב' ולספק להם סביבת למידה ראויה ובטוחה", מסרו ההורים, אנחנו ממתינים להתייחסות ושוקלים צעדים והחרפת המאבק כולל יציאה לתקשורת הארצית".

אתמול בערב (שני) שיגרה יו"ר הנהגת ההורים מכתב לראש העירייה, למנהל אגף החינוך ד"ר יעקב נחום, למחזיקת תיק החינוך איה פרישקולניק, לסמנכ"ל הפרויקטים אהוד לזר ולסמנכ"ל העירייה יוסף (ג'ו) ניסימוב ובו היא מבקשת בשם ההורים טיפול מיידי ודחוף בליקויים בבית הספר, שלטענתם נובעים ממבנה בית הספר הרעוע ומפרויקט פינוי הבינוי הסמוך. כמו כן ביקשה שיישלחו אנשי מקצוע שיבחנו באופן יסודי את מצב בית הספר נכון להיום, כמו איתור מקור הרטיבות, יבחנו מדוע תקרות קורסות, מדוע יש ריח של שתן וביוב במסדרונות ובכיתות ועוד. ההורים גם דורשים "שהרשות תאכוף את תנועת המשאיות וההפרות היום-יומית באיזור בית הספר, המסכנות את הילדים, כפי שזו תפקידה והיא התחייבה לא פעם שתעשה זאת".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "לצערינו ועד הורי בית הספר מחפש בנרות עילות להפריע למהלך התקין של שנת הלימודים, גם במחיר של פגיעה בתלמידים. נזכיר לכולם שמדובר בריבוע תקרת חומר קל שיצא ממקומו ונפל. זהו. נציין עוד כי מדובר בבית ספר שעבר שידרוג ניראות בקיץ האחרון שהציב את בית הספר בסטנדרט גבוה ביותר של בניה, שירות ובטחון. נמשיך לפעול במלוא הרצינות המקצועיות והמרץ למען החינוך בהרצליה מתוך הבנה שתמיד ימצא קומץ שיתנגד לכל פעולה ויוזמה עירונית".

ממשרד החינוך נמסר בתגובה: "הנושא נמצא באחריות מלאה של הרשות המקומית".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. //

    אצל ראש העיר השקרן הזה פחית צבע וכמה שיטיקים זה שידרוג . אני זוכר בית ספר הנדיב לפני 5 שנים ו8 שנים עם שדירוגים כאלה -הכול חנטריש אחד גדול . הבית ספר מוזנח הרבה מאוד שנים וראש העיר לא סופר את ההורים לא בבית ספר וגם לא בגנים

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר