חטיבת הביניים יד גיורא. צילום ניר קידר
חטיבת הביניים יד גיורא. צילום ניר קידר

לוקחים צעד אחורה: החטיבות והתיכונים בהרצליה יחזרו חלקית ללמידה מרחוק

חלק מתלמידי חטיבות הביניים והתיכונים בהרצליה ילמדו מהבית באמצעות אפליקציית זום וחלקם יגיעו ללימודים בבתי הספר, במטרה להפחית את מספר התלמידים בכיתות ולמנוע ככל האפשר הדבקה בנגיף הקורונה

פורסם בתאריך: 2.6.20 13:00

תלמידי חטיבות הביניים והתיכונים בהרצליה ילמדו החל מהשבוע, לסירוגין, מהבית, באמצעות אפליקציית זום, זאת כדי להפחית את מספר התלמידים בכיתות במטרה למנוע ככל האפשר הדבקה בנגיף הקורונה. לפי המתווה שגיבש אגף החינוך בעירייה חלק מהתלמידים יגיעו ללימודים בבית הספר וחלק ילמדו בלמידה מרחוק מהבתים, על פי החלטת כל מנהל.

"החל מהשבוע בתי הספר העל היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים, יחלו בלמידה שחלקה תהיה בתוך מסגרות החינוך וחלקה בלמידה מרחוק לסירוגין", כתב היום (שלישי) מנהל אגף החינוך בעירייה ד"ר יעקב נחום להורי התלמידים בעיר. "מנהלי בתי הספר יקיימו גמישות פדגוגית מערכתית שזו עשויה להיטיב עם צוות המורים והתלמידים בצפיפות הקיימת בכיתות הלימוד ובהפסקות. מנהלי בתי הספר יעדכנו אתכם במערכות החדשות. מצד אחד יתנו מענה פדגוגי ברוח המאה ה-21 ומצד שני יקלו בשגרת היום ויתנו מענה גם לתלמידים שנעדרים מבית הספר עקב סיכונים בריאותיים".

נזכיר שכפי שדיווחנו מוקדם יותר השבוע הנחה ד"ר נחום את המנהלים להיערך לחזרה ללמידה מרחוק בעקבות התפשטות נגיף הקורונה בגימנסיה העברית בירושלים. במכתב ששלח להורים היום ביקש מהם ד"ר נחום גם לשמש דוגמה אישית לילדים ולהקפיד הקפדה יתרה על הנחיות משרד הבריאות. "אנו נמצאים בתקופה מאתגרת, מלווה בהנחיות שחלקן אינן מתיישבות עם המציאות המורכבת שבה אנו חיים, בעיקר כשמדובר על בריאות הציבור במרחב הציבורי", כתב, "עם זאת, קיים בנו רצון עז לחזור לשגרת חיים נורמלית, לשמור על כלכלת המשק בכלל וכלכלת המשפחה במיוחד. כדי לקיים שגרת חיים כזו, בצל הקורונה, אנחנו מחויבים להקפיד על אורחות חיים שמותאמות למציאות החדשה שאיננו רגילים לה. לכן אנחנו המבוגרים, נצטרך גם כעת, להנחות את ילדינו ובעיקר לשמש דוגמה אישית ולנהוג על פי הנחיות משרד הבריאות ולהקפיד ביתר שאת על ההנחיות במרחב הציבורי. שמירה על בריאותם של התלמידים, צוות המורים והגננות בסיטואציה זו, איננה ניתנת לפשרות והיא הכרחית כדי שנוכל להמשיך ולנהל שגרת חיים בצל נגיף הקורונה.

"על כן, הקפדנו כבר בתחילת הדרך, להנחות שגרת חיים אחרת בגיל הרך ובבתי הספר היסודיים. אנו מקיימים שגרת לימודים סדירה לצד הקפדה ושמירה על בריאותם של הילדים והצוות. בכלל זה, קיצור יום הלימודים בבתי הספר היסודיים, יציאה להפסקות דיפרנציאליות על פי קבוצות תלמידים (ולא הפסקה המונית כביום רגיל) שמירה על היגיינה ועטית מסכות. נכון, לא נוח ולא נעים, אך כך לפחות נוכל להמשיך בשגרת חיים שמאפשרת גם להורים לנהל את חייהם במקום העבודה ובמשפחה".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר