בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן
בדיקת קורונה. צילום אמיל סלמן

מנהלת חטיבת זאב ושתי תלמידות בחטיבה נדבקו בקורונה

על רקע העלייה במספר מקרי ההדבקה במוסדות החינוך בהרצליה הודיע ראש העירייה פדלון כי בשלב זה תימשך הפעילות של בית הספר של החופש הגדול, אך הנחה שיש להימנע מפעילויות וממפגשים שאינם הכרחיים

פורסם בתאריך: 5.7.20 13:14

מנהלת חטיבת זאב בהרצליה טלי חפץ, ושתי תלמידות בחטיבה, נדבקו בקורונה. כך מסרה עיריית הרצליה. במכתב להורים ולתלמידים כתבה חפץ: "לצערי התבשרתי הבוקר כי נמצאתי חיובית לקורונה. ההנחייה מכל מי שהיה בקרבתי במהלך השבועיים האחרונים (יותר מרבע שעה, במרחק של פחות משני מטרים) הינה להיכנס לבידוד".

בתוך כך, על רקע העלייה במספר מקרי ההדבקה במוסדות החינוך בהרצליה הודיע ראש העירייה משה פדלון כי בשלב זה תימשך הפעילות של בית הספר של החופש הגדול. בנוסף הוא הנחה שיש להימנע מפעילויות וממפגשים שאינם הכרחיים, גם לא בשטח פתוח, כמו למשל אירועים, במסיבות, פעילויות של תנועות נוער וכל התכנסות אחרת.

נזכיר שאמש (מוצ"ש) דיווחה העירייה כי חניכים בשבט הצופים רשפים שבשכונת גורדון בהרצליה נכנסו לבידוד לאחר שבאו במגע עם חולה קורונה שהיה בשבט. בנוסף, מסרה העירייה אמש כי התגלה שחולה קורונה היה בצהרון גני הילדים אילנות וסייפנים והגנים נסגרו לפעילות. הילדים ואנשי הצוות החינוכי שהיו במגע עם החולה, רק אלה שהיו בצהרון, נכנסו לבידוד.

מוקדם יותר במוצ"ש דיווחה העירייה שילדה בכיתת הבוגרים במעון קשת, מעון של עיריית הרצליה, נדבקה בקורונה ו-25 ילדי הכיתה ואנשי הצוות נכנסו לבידוד עד 17 ביולי.

ביום שישי בערב הודיעה העירייה שאנשי צוות רבים בבית הספר שז"ר, בהם גם אנשי צוות של הקייטנה (בית הספר של החופש הגדול) בשז"ר, קיבלו הודעות על כך שעליהם להכנס לבידוד והעירייה הקפיאה את פעילות בית הספר של החופש הגדול במקום, שלא תתקיים היום.

בנוסף, דיווחה העירייה ביום שישי בערב כי 26 בני נוער משכבת בוגרים שבשבט הצופים שחף, במערב הרצליה, נכנסו לבידוד אף הם בשל מגע עם חולה מאומת. כמו כן, תלמיד כיתה י"ב בתיכון היובל התגלה כחולה קורונה לאחר שהשתתף במסיבת סיום כיתתית ביום ראשון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יוני

    מה לעשות מנהלת מטומטמת שנתנה לעשות מסיבה צריך להעיף אותה מהבית ספר עלק מנהלת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר