בית ספר שז"ר צילום עזרא לוי
בית ספר שז"ר צילום עזרא לוי

אנשי צוות רבים בשז"ר ייכנסו לבידוד, הקייטנה בוטלה. גם 26 חניכי צופים נכנסו לבידוד

מעיריית הרצליה נמסר שאנשי צוות רבים בשז"ר קיבלו היום הודעות על כך שעליהם להכנס לבידוד ושהנושא בבדיקה. בתוך כך חניכים בשכבה הבוגרת בשבט הצופים שחף שבאו במגע עם חולה נכנסו היום לבידוד

פורסם בתאריך: 3.7.20 19:37

עיריית הרצליה הודיעה הערב (שישי) שמרבית מאנשי הצוות של בית הספר שז"ר, ובית הספר של החופש הגדול שפועל בשז"ר, קיבלו בשעות האחרונות הודעה לפיה עליהם להיכנס לבידוד. בנוסף, דיווחה העירייה כי 26 בני נוער משכבת בוגרים שבשבט הצופים שחף, במערב הרצליה, נכנסו היום לבידוד אף הם בשל מגע עם חולה מאומת, ויהיו בבידוד עד 7 ביולי.

לגבי בית הספר שז"ר מסרה העירייה: "הנושא בבדיקה, אך לאור זאת החליטה עירייה הרצליה בהתייעצות ראשי אגף החינוך ועם מפעילת בית הספר של החופש הגדול, רשת אפטר סקול, להקפיא בשלב זה את הפעילות ביום ראשון הקרוב, 5 ביולי, עד שהנושא יתברר לעומקו מול משרד הבריאות. בבית הספר לומדים בתקופה זו 240 תלמידים והודעות נמסרו לכל ההורים. אנו מאחלים לכולם בריאות טובה וחוזרים ומבקשים להקפיד ולשמור על הכללים; מסיכה, ריחוק של שני מטרים והיגיינה".

נזכיר בשבת שעברה התברר שתלמיד כיתה ו' בשז"ר נדבק בקורונה. בתוך כך, מוקדם יותר היום (שישי) הודיעה העירייה שתלמיד כיתה י"ב בתיכון היובל נדבק בקורונה. הוא התגלה כחולה לאחר שהשתתף במסיבת סיום כיתתית ביום ראשון.


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר