בית הספר יוחנני. צילום ניר קידר
בית הספר יוחנני. צילום ניר קידר

מאבק ההורים הצליח: העירייה הודיעה שהחברה שמפעילה את הצהרון ביוחנני תוחלף

בשבועות האחרונים מתקיימים דיונים בין ההורים לבין העירייה, שדרשו להחליף את החברה בעקבות טענות על התנהלות הצהרון בשנת הלימודים הקודמת. במכתב שהעביר אתמול מנהל אגף החינוך בעירייה להורים הוא הודיע שהחברה תוחלף

פורסם בתאריך: 25.8.20 07:49

סוף טוב מבחינתם של הורים רבים בצהרון בית הספר יוחנני בהרצליה, כאשר דרישתם של רבים מהם להחליף את חברת "המשכיל" המפעילה את הצהרון, התקבלה אתמול (שני) סופית. כזכור, הורים רבים בצהרון ביקשו מהעירייה להחליף את החברה המפעילה את הצהרון בגלל שורה של טענות, בהן החלפה תדירה של אנשי הצוות, טענות על מקרים של חוסר השגחה על ילדים וטענות על שפה לא מכובדת בה דיברו העובדות כלפי הילדים. ככל הנראה, מי שינהל את הצהרון בשנת הלימודים הקרובה תהיה חברת "אפטר סקול".


קיראו עוד:

למרות טענות קשות של ההורים העירייה לא ממהרת להחליף את החברה שמפעילה את הצהרון ביוחנני


נזכיר שבתום דין ודברים ארוך בין הצדדים הודיעה העירייה כי תפתח את ההרשמה לצהרון עד ה-23.8, ובמידה לא ירשמו מחצית מהילדים שהיו רשומים בשנה שעברה בכיתות א' ו-ב', 94, תעביר העירייה את הצהרון לניהול חברה אחרת. אתמול, כאמור, הודיעה העירייה כי נרשמו 70 ילדים בלבד, והחברה המפעילה את הצהרון תוחלף.

"בהמשך למפגש שימוע שהתקיים אצל מנהל אגף החינוך (ד"ר יעקב נחום, ל.ס) בתאריך 10/08/2020, התקבלה החלטה כי תינתן הזדמנות למפעיל הצהרונים (חברת המשכיל) להמשיך ולעבוד בבית הספר יוחנני, תחת התניה מקדימה", כתב ד"ר נחום במכתב להורים והתייחס לקריטריון מספר הנרשמים, "בשיחה שקיימתי עם מנכ"ל חברת המשכיל אתמול, ביקש מנכ"ל חברת המשכיל לסיים את עבודתו בבית ספר יוחנני, למרות שעד כה נרשמו לטענתו כ-70 נרשמים. בהמשך לבקשתו של מנכ"ל חברת המשכיל, מצד אחד ואי עמידה בהתניית השימוע מהצד השני, הוחלט כי הרשות המקומית תכבד את בקשתו של מנכ"ל חברת המשכיל ותסיים את עבודתו כמפעיל הצהרון בבית ספר יוחנני בשנת הלימודים תשפ"א".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר