שיטת המסע: סודות הריפוי של השיטה שכבשה את העולם (צילום: By karelnoppe, shutterstock)
שיטת המסע: סודות הריפוי של השיטה שכבשה את העולם (צילום: By karelnoppe, shutterstock)

שיטת המסע: סודות הריפוי של השיטה שכבשה את העולם

שיטת המסע היא עבודת ריפוי עמוקה ועוצמתית שנועדה לעורר את הפוטנציאל האמיתי שלכם, ולחוות סיפוק מלא מחייכם בכל היבט אפשרי. מאות אלפי אנשים הצליחו להשתחרר בזכותה מכבלי החיים ולמצוא את האושר במקום הכי לא צפוי - בתוכם. שיטת המסע: דבר המומחים

פורסם בתאריך: 16.2.20 16:48

 

"עמוק בתוכנו טמון פוטנציאל כביר הקורא לנו להיפתח אל החדווה, התבונה, החירות והאהבה שבתוכנו. נוכחות זו קוראת לכם לשוב הביתה ברגע זה ממש, כמהה להוציא אתכם לחופש", אומרת ברנדון בייס, מפתחת שיטת המסע ומרצה עולמית לריפוי גוף-נפש. וכמה שהיא צודקת.

במהלך החיים חווינו עליות וירידות, משברים וקשיים. עברנו תלאות, נכווינו לא פעם, התמודדנו עם לחץ וחרדה, ובכל פעם שכזו בנינו חומות שימנעו מאיתנו להרגיש כך שוב. הרי מה שלא הורג אותך רק מחשל אותך. גורם לך לסגור את הלב, להימנע מהתמודדויות ולחיות לצד החיים ולא את החיים עצמם.

אבל אם חשבתם לרגע שהצלחתם להתגבר ולהמשיך הלאה מבלי להסתכל לאחור, יגיע היום שבו תמצאו את עצמכם קמים בוקר אחד עם רִיק שתופס לכם חזק את הבטן ומקשה עליכם לנשום. בדיוק ליום הזה מכוונת שיטת המסע, שמבקשת להחזיר לידיים שלכם את האחריות לאושר שלכם.

את שיטת המסע פיתחה ברנדון בייס, מורה למוּדעות ולריפוי הוליסטי מזה כ-30 שנה. מדובר בשיטה שמתמודדת בצורה עדינה ובטוחה עם שורש הסיבה, ולא רק התוצאה, של כל אספקט בחיינו. העבודה מתבצעת ברמת המודעות העמוקה ביותר, וחושפת את האמת הפנימית שהייתה בתוכנו ושאותה סירבנו לראות. היא מאלצת אותנו להתמודד עם כל הפחדים והאכזבות שדחקנו במהלך חיינו, לפקוח את העיניים ולראות את העצמי, האמיתי האותנטי שלנו. בזכות שיטת המסע תוכלו להשתחרר מכל מה שמנע מכם עד כה לקחת נשימה מלאה פנימה ולהרגיש שלמים.

בכתבה זו, המטפלים המובילים בתחום מגלים בפניכם את סודות הריפוי של השיטה שכבשה את העולם. הדרך אל האושר שלכם מתחילה עכשיו.


בעקבות הלב – לאור פז-נוירוזן

המסע הפרטי של לאור פז-נוירוזן, מטפלת בשיטת המסע, דומה בהרבה מובנים למסע שכל אחד מאיתנו עובר במהלך חייו. אלא שבעוד רובנו תרים אחר התשובות לשינוי בחוץ, לאור מצאה את האור הכי קרוב שיש – בתוכה. היום שבו החלה להשיל את המחסומים ולהתקלף מהמגננות, היה גם היום שבו החלה לחיות. לאור מזמינה כל אחת ואחד מכם לצאת איתה למסע שבו תוכלו, תוך זמן קצר, לחיות את החיים שתמיד חלמתם.

אחרי לימודי עיצוב ועשור של עבודה כארט דירקטורית בהפקות ענק בטלוויזיה ובקולנוע, היא התעוררה יום בהיר אחד והרגישה שלא עוד. תחושה כללית של חוסר, של ריק, של כמיהה למצוא את האושר, הסיפוק, הייעוד וחופש פנימי גרמו לה לצאת לחיפוש. לאור שיוועה לתשובות. בתוך תוכה היא ידעה שיש הרבה מעבר למה שהיא רואה מול עיניה. היא החלה לקרוא ספרי העצמה, התייעצה עם מתקשרים, ובעיקר התרוצצה אחר פתרונות חיצוניים. בשיא חיפושיה נמלאו עיניה פצעים, כמעין קריאה פנימית שמשמעותה – "עצרי ותתחילי לראות את כל מה שסירבת לראות".

שיטת המסע: הדרך שלכם לאהוב את עצמכם בכל יום מחדש. לאור פז-נוירוזן (צילום: אילנית תורג'מן)

שיטת המסע: הדרך שלכם לאהוב את עצמכם בכל יום מחדש. לאור פז-נוירוזן (צילום: אילנית תורג'מן)

בתקופה זו היא נתקלה בספר 'המסע' של ברנדון בייס, מורה בעלת שם עולמי לריפוי גוף-נפש, ותוך שעות ספורות היא גמעה את כולו וחשה כיצד השאלות הרבות מקבלות מענה בזו אחר זו. בעקבות הספר והתשוקה הענקית שגילתה, היא השתתפה בסדנאות בארץ ובחו"ל, סיימה את מסלול המטפלים בשיטה והוכשרה כמטפלת מוסמכת בשיטת המסע.

היה זה מסע ארוך ומפרך, מסע אל הלא נודע: עבודה פנימית עמוקה, מפרכת ושורשית לגילוי ה'אני'. עמוק בתוך הנפש, היא פגשה את עצמה הקטנה, זאת שברחה במשך שנים רבות. במסע האישי שלה היא שחררה הרבה מאוד עצב וכאב שסחבה על כתפיה, חוויות לא מעובדות ורגשות מודחקים. רק ברגע שהסכימה לצעוד למקומות הכי כואבים, השחורים והאפלים – שם, מתחת, היא מצאה את האור, את עצמה, את השקט, השלווה, האהבה העצמית, הפשטות והתשוקה.

המסע היה ארוך ואינטנסיבי, אך עם תום התהליך היא חשה לא רק הקלה, אופטימיות ושלווה, אלא גם שמחה ותחושת הגשמה שעד מהרה הביאה שפע בכל תחומי החיים. בעקבות המסע היא הבינה שאינה יכולה להמשיך ולנוס. שאת המתנה הכי גדולה שהיא קיבלה היא עומדת להעניק לאחרים: להושיט יד ולעבור בביטחה מהעלטה אל עבר האור.

שיטת 'המסע' היא עבודת ריפוי ותהליך שינוי חדשני. היא מוכרת ברחבי העולם ככלי עבודה מיוחד במינו, שבכוחו להביא להתעוררות ולשחרור של היכולת האנושית האינסופית. התהליך עוזר לאלפי אנשים לשחרר את עצמם מבעיות כגון פחד, חרדה, דיכאון, חוויות רגשיות לא מעובדות, הערכה עצמית נמוכה, זעם, כעס עמוק, מחלות, מכאובים פיזיים וכאלה הקשורים לדפוסי התנהגות לא בריאים, בעיות במערכות יחסים ועוד. אנשים שנעזרו בשיטה הגיעו לתוצאות מרחיקות לכת, והכול בעזרת עבודה פשוטה וקלה לתרגול.

לאור המשיכה במסע ההתפתחות והצטיידה בכלים ובשיטות נוספות. היא המשיכה ללימודים בארץ ובחו"ל, בבית ספר למסתורין, שם למדה עבודה אנרגטית, הוכשרה אצל ד"ר נאדר בוטו בשיטת הטיפול 'שטיפה אנרגטית', וכמו-כן למדה טתא הילינג, עבודה עם קריסטלים ועוד. הכלי החזק והעוצמתי ביותר שלה: הרבה מאוד אהבה ואמונה ביכולת של כל אחד לרפא את עצמו ולהתחבר למהות האמיתית שלו – שהיא רחבה, שלמה, רבת עוצמה ומלאת אהבה.

באחרונה הושק ספר הביכורים שלה, 'בעקבות הלב', שבו היא משתפת במסע שעברה ומעניקה כלים מעשיים לריפוי עצמי. הספר שכתבה מחבר את הקורא להבנה של חשיבות ההכרה באמיתות הלב, דרך המסע הביתה, לתוך עצמו – שם נמצאות כל התשובות.

המסע הפרטי של לאור פז-נוירוזן. בהרצאה (צילום: לאור פז-נוירוזן)

המסע הפרטי של לאור פז-נוירוזן. בהרצאה (צילום: לאור פז-נוירוזן)

"מטפל יכול לקחת מישהו אחר עד העומק שבו הוא הלך עם עצמו", אומרת לאור. "אני מחוברת לאמונה שבתוכי, מחבקת את המטופלים שלי ועוזרת להם לפגוש את עצמם. בעזרת שילוב בין השיטות השונות שברשותי, אני עוזרת להם להתחבר בחזרה אל האני הפנימי שלהם, פנימה ללב שבו נמצאות כל התשובות ומשם לגלות את התשוקה. כל התשובות נמצאות אצלנו, פשוט חסמנו עם השנים את הגישה ללב שלנו, להדרכה, לאינטואיציה".

השיטה של לאור מתאימה לכל מי שמחפש עבודה שורשית ועמוקה דרך הלב, שמבקש לפתוח את הפלונטר בחייו, שמעוניין להרחיב את הלב, לחיות ולמצות עד תום; למי שאיבד את הקשר בינו לבין עצמו, שהפסיק להקשיב לאינטואיציה, שאיבד את הביטחון. והכי החשוב – למי שהחליט לפקוח את העיניים, להתעורר, ומשתוקק לשוב הביתה.

"אני מבינה את הפחד מלפגוש את המקום הכואב בתוכנו, הייתי שם בעצמי", מספרת לאור. "ברגע שאנחנו מוכנים לפגוש את עצמנו, את הכאב, הפחד או כל מה שמנהל אותנו, שם מתחת לכול, מתחת לכל מה שברחנו ממנו שנים רבות – שם נמצא החופש שלנו, האהבה העצמית, ההגשמה וכל מה שחיפשנו. אני שם כדי לתת יד ולאפשר לבן-האדם לפגוש את עצמו, ללכת לאמת המדויקת שלו.

"המטופלים שלי עוברים טרנספורמציה תוך מספר פגישות מצומצם. כבר בפגישה הראשונה, המטופל נכנס לתהליך עבודה שבו הוא יצלול פנימה, ישטוף וינקה את הנפש. לכל אחד מאיתנו יש את היכולת לרפא את עצמו נפשית ופיזית, יכולת וזכות לחיות חיים מלאי תשוקה ואור, לשוב הביתה".

לאור מדגישה כי כל טיפול מרגש, ממלא ומרתק אותה בכל פעם מחדש. "אני כאן כדי לאפשר לאנשים להתחבר ללב, לתשוקה, ולהעביר את המתנה שאיתה הגיעו לעולם. זו השליחות שלי, ההגשמה האישית שלי".

לתחילת המסע שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר:

לאור פז-נוירוזן

כתובת: השקמה 240, כפר הנגיד

טלפון: 050-8283337

למשלוח מייל

לרכישת הספר 'בעקבות הלב' לחצו כאן

למעבר לאתר

למעבר לדף הפייסבוק


המסע אל האור – גלי גאולה שבתאי

כנראה שיש כישורים שקוראים לנו בתת מודע לפתח אותם. כך קרה לגלי גאולה שבתאי, מטפלת בשיטת 'המסע'. נפש האדם עניינה אותה מתמיד, החברות שלה קראו לה 'הפסיכולוגית שלנו' וגם לימודי הסוציולוגיה והיהדות לא הצליחו להרחיק אותה מלהתעניין במקביל בריפוי הגוף והנפש. אחרי שראתה את האור ועברה מסע משל עצמה, החליטה גלי להפיץ את הבשורה עבור כל מי שמוצא את עצמו לא שלם.

בזמן שעבדה באבטחת איכות משהו דגדג לגלי בבטן. מילדות ליווה אותה הרצון להכיר את נפש האדם. את מה שמתחולל רחוק מהעין אבל קרוב מאוד ללב. היא החלה ללמוד בריאות טבעית וריפוי טבעי כדי לעזור לגוף לרפא את עצמו בעזרת כל הדברים הטובים שיש לטבע להציע לנו. התחום קסם לה והיא המשיכה מריפוי הגוף לריפוי הנפש. היא למדה תטא הילינג, דמיון מודרך וקבלה, אבל היא עדיין הרגישה שיש חוליה אחת שחסרה בכדי להשלים את שרשרת הגוף והנפש.

כמו כל דבר טוב בחיים גם כאן התשובה הגיעה ממש במקרה. לידיה של גלי התגלגל ספר 'המסע' של ברנדון בייס אותו קראה בנשימה עצורה. בדף האחרון היא ידעה – זו החוליה החסרה. החיבור השלם אותו חיפשה. "המסע בנוי על הרעיון שהגוף שלנו מורכב מתאים שמכילים בתוכם זיכרון", מסבירה גלי את סוד הקסם הגדול. למרות שתאים תפקידם להתחדש כל העת, עדיין עולה השאלה מה הסיבה שאותו אדם חולה או לא מצליח להתנתק מדפוס שמלווה אותו כל חייו.

"מדוע, למרות הכל, זה נשאר בגוף ומשפיע גם על הנפש? התברר שהתא הישן, רגע לפני שהוא מתחלף, מעביר לתא החדש את אותו זיכרון. כך שכל מה שסחבנו אתנו עד עכשיו גורלנו שיישאר בתוכנו תמיד. שיטת 'המסע' תפקידה לנקות את כל הזיכרונות, גם את אלה שהאדם כלל לא מודע אליהם ביומיום. רק כשנכנסים לתוך התהליך הטיפולי עצמו הכל עולה וחושף את עצמו, ברגע שזה קורה הניקוי הוא נקודתי ופשוט ואז באופן טבעי מגיע הפתרון ומתחילה ההחלמה".

גלי שבתאי עם ברנדון בייס מייסדת שיטת מסע. צילום באדיבות הלקוחה

גלי שבתאי עם ברנדון בייס מייסדת שיטת מסע. צילום באדיבות הלקוחה

גלי היא מהמטפלות הוותיקות בארץ אחרי שעברה את מסלול המטפלים השלם והוסמכה על-ידי ברנדון בייס. גם כעת, במקביל לטיפולים שהיא מעניקה בקליניקה שלה בירושלים, היא לא מפסיקה להתקדם ולהתפתח ונוסעת לסדנאות מתקדמות בארץ ובחו"ל. הניסיון הרב שצברה הביא אותה להתמחות בתחום קצת פחות מדובר והוא תחום הפעוטות והילדים, זאת לאחר שהבינה שהילד, ואפילו התינוק, לא מנותק מהשינוי שעוברים הוריו. כשהם שלווים ושמחים בחלקם האושר הזה לא פוסח גם על הילד עצמו. לפיכך, מאמינה גלי כי הטיפול בשיטת 'המסע' מתאים לכולם.

"היופי של שיטת 'המסע' הוא תהליך מובנה של ניקיון וטיפול בכל מכאובי החיים הנפשיים והפיזיים, בין אם מחלה, דיכאון או תקיעות", אומרת גלי. "זה לא משנה איך אתה מגיע אליי או מה יושב לך על הלב, הדרך היא אותה דרך – לחשוף את הזיכרון שיצר את אותה חסימה פנימית או את הקיבעון ההתנהגותי. המטרה היא להיות בתוך הרגש, להבין מה יושב עליו ומה נמצא מתחת. משם מתחיל עומק התהליך. אנחנו מזמינים את הדמויות שקשורות לאותו זיכרון, מתחיל סוג של שיח ובדרך כלל ישנה גם סליחה. בסוף כל התהליך רואים את האור, הגוף של האדם שחווה את הפגיעה מתנקה ופותח פתח להבראה מלאה".

כדוגמה מספרת גלי על ע' שהתקשרה אליה יום אחד וביקשה פגישה דחופה. היא סיפרה כי התנפחה לה העין, וכמי שמבינה את עולם הגוף והנפש, היא ידעה שבמקרה הזה לא יעזור טיפול רפואי, שהגוף מאותת לה שמדובר במשהו רגשי שיושב שם. במהלך התהליך הנחתה גלי את ע' להרפות את הגוף ואת השרירים. דרך נשימות ודמיון מודרך נכנסו השתיים לאזור התת מודע שם צץ לו זיכרון מלפני עשר שנים. ויכוח עם החמות שאומנם עבר ונשכח, אך בכל זאת השאיר חותם לא פתור במעמקי התודעה שבסוף התפרץ. 24 שעות בלבד עברו מאז שסיימה ע' תהליך של ניקוי וסליחה ועד שהעין הפצועה הבריאה לחלוטין. הנפיחות ירדה והניקיון הרגשי שנפתר לעומק מבטיח שהבעיה לא תחזור לעולם.

"תת המודע שלנו הוא ספרייה ובה כל מה שעברנו כל החיים", אומרת גלי. "לכל אחד מאתנו יש את היכולת והזכות לשפר את החיים שלו. להיפתח לשפע, לחיות, לגלות את הפוטנציאל שלו. גם למאושרים שבינינו, הטיפול מעשיר ומצמיח ונותן לנו את כל הכוחות לפרוץ קדימה. השיטה מאפשרת לחשוף דברים שלא ידענו שקיימים בתוכנו, דברים שמתגלים רק כשנפתחים לתת מודע. הקסם האמיתי הוא שאתה לפתע מגלה את אני העצמי שלך, אתה מתחבר למי שאתה באמת ומגלה מקומות חדשים. היופי של התהליך והפשטות שלו מומלצים לכל אדם בכל מצב באשר הוא. זהו בעצם המסע אל האור. מסע לחיים שמחים, בריאים ומספקים יותר".

גלי גאולה שבתאי

טלפון: 054-6783223

למשלוח מייל

למעבר לעמוד הפייסבוק

גלי גאולה שבתאי: טיפול בשיטת המסע. צילום עצמי

גלי גאולה שבתאי: טיפול בשיטת המסע. צילום עצמי





קרין פלור – מטפלת בשיטת מסע

המסע האישי של קרין פלור, מטפלת בשיטת מסע, נשמע דמיוני. כל-כך דמיוני, שאם היא הייתה שומעת מפי מישהו אחר את אותו הסיפור, היא הייתה מסתכלת עליו במבט סקפטי ובטוחה שהוא מגזים. אבל לא. וכשהבינה שמה שהיא חווה על בשרה הוא לא פחות ממדהים, היא החליטה לחקור לעומק, לגלות את הסוד ולהפיץ אותו הלאה.

בתקופה שבה גילתה קרין את האור היא סבלה מבעיה רפואית, מחלה אוטואימונית במערכת העצבים ההיקפית. אחרי תקופה, כשראתה שהרפואה הקונבנציונלית לא מצליחה למצוא עבורה מענה, היא חיפשה דרכים אלטרנטיביות אחרות. בעודה מיואשת ופתוחה לנסות הכול, כשלא היה לה שום דבר להפסיד, קראה לה חברה טובה שבדיוק עברה קורס בסיסי בשיטת מסע – להצטרף.

קרין לא שמעה על זה לפני כן ולא היה לה מושג למה לצפות. והלם. זהו בדיוק מה שהיא הרגישה כבר בפגישה הראשונה: הלם ממה שהשיטה הוציאה ממנה, הלם מהחוויה החזקה שעברה, הלם מרמת הרוחניות שאליה היא הגיעה. הלם מהתחושה שעלתה על כל הציפיות.

קרין פלור: כלי טיפולי שמנקה את כל החומות והמעצורים (צילום: נויה פלור)

קרין פלור: כלי טיפולי שמנקה את כל החומות והמעצורים (צילום: נויה פלור)

"הגוף שלי הפך לפרודות", מספרת קרין, "עד אז אפילו לא השתמשתי במילה 'פרודות'. הרגשתי שאני מתמזגת עם היקום. מרחפת. החוויה הייתה כל-כך עוצמתית, שכשפתחתי את העיניים ונחתי לקרקע אמרתי לעצמי 'וואו, מה זה היה?'. פתאום הבנתי למה חליתי, למה דווקא עכשיו באותה נקודת הזמן, מה גרם לזה.

"זו הייתה תובנה רוחנית, ראיית-על. זה הפתיע וריגש אותי גם-יחד. לא ציפיתי. חזרתי לנשום, הרגשתי רגועה יותר, שלווה יותר, שמחה יותר. יתרה מזאת, המצב הפיזי שלי השתפר פלאים. הכאבים פחתו ויכולת התנועה שלי גדלה. והכול, באופן מאוד טבעי וחסר מאמץ".

כל מה שעולה וצף, מתנקה

מיד לאחר אותה חוויה, לקחה קרין לידיה את ספר שיטת המסע. כל דף, כל פרק, כל שורה שיקפו את כל מה שהיא חשה בזמנו. היא הרגישה שהיא קוראת את עצמה. שזה טוב מדי מכדי שזה יהיה אמיתי. שאם היא הייתה קוראת את הספר לפני שעברה את החוויה על בשרה, אין סיכוי שהיא הייתה מאמינה לזה.

בדיוק אז הגיעה לארץ ברנדון בייס, מייסדת שיטת המסע – וקרין מיד נרשמה לסדנה. לאחר מכן, המשיכה לסדנאות נוספות בחו"ל ועברה את כל מסלול המדריכים המוסמכים של שיטת המסע. מאז חלפו כבר למעלה מעשר שנים, שבהן קרין הספיקה לעזור למטופלים רבים. "השיטה מאפשרת להגיע לרבדים עמוקים באופן כזה שאתה לא נרתע או מתגונן מהם", היא מסבירה, "אתה מאפשר לעצמך להיות פגיע, אתה מוריד את כל החסמים, שבכל שיטת טיפול אחרת אתה יותר מדי מודע אליהם.

"לקוחות מספרים לי שכבר בפגישה הראשונה הם חוו משהו שאחרי שלוש שנים אצל פסיכולוג הם רק התחילו לגרד. שבעקבות השיטה יוצאים דברים שהם מעולם לא אפשרו לתת להם ביטוי. שהם השתחררו מהמקום הצר שבו היו, והתחילו לחיות את החיים שהם באמת רצו לחיות. מדובר בתהליך קסום, בכלי טיפולי לא מאיים שמנקה את כל החומות והמעצורים ועולה על הבעיה שבה אתה באמת צריך לטפל".

לדברי קרין, הגילוי הזה בעצם פותח לאדם את הדלת לריפוי בכל הממדים – הפיזי, הרגשי והנפשי – ובסיומו הוא יוצא מאושר, קל יותר ובטוב. תחושה של well being שקשה מאוד לכמת במילים. כמו ניתוח כירורגי מדויק, שבמהלכו החולה ער ובסיומו הוא יוצא אדם חדש לחלוטין.

"ייחודיות השיטה היא בכך שבכל מפגש אתה יוצא למסע בפני עצמו, מסע אחר שאותו אתה פותח בהתחלה וסוגר בסוף", מסבירה קרין. "בתום התהליך, אתה מרגיש שלם. פורח. כל מה שסבלת ממנו נפתר. כל מה שעולה וצף, מתנקה. והגדוּלה היא בכך שכל זה מגיע ממך. אני פה כדי לכוון, אבל הריפוי האמיתי מגיע מהמקום הכי פנימי של האדם עצמו".

תחושה של הבנה וקבלה עצמית

אין אחד ששיטת המסע לא יכולה לעזור לו. הרי כולנו סוחבים על כתפינו חוויות, דפוסים וצלקות, שלחלקם אנחנו מודעים ואת חלקם מכחישים; שיושבים עלינו ושקל לנו יותר להתעלם מהם מאשר להתעמת איתם. אבל קרין מאמינה שכל מי שמוכן לבוא פתוח לתהליך, ויש לו רצון למצוא את עצמו מחדש, יוכל להתחבר לשיטת המסע.

מגוון הבעיות שלהן נותנת השיטה מענה הוא רחב – החל מחולים שהרפואה המערבית לא נותנת להם פתרון, דרך אנשי עסקים שמתקשים בקבלת החלטות, אנשים שנמצאים בצומת דרכים וכאלה שמוצאים את עצמם תקועים במערכות יחסים רעועות, ועד ילדים פגועים שחוו חרדות, פחדים, והתפרצויות זעם.

הטיפול אצל קרין מתחיל מהבנת הבעיה שבגינה הגיע האדם. היא מבררת יחד עם המטופל מהן הציפיות שלו ומתחילה לצאת איתו למסע. דרך סוג של מדיטציה בהכוונתה, היא מגיעה איתו לשורש הבעיה ומתחיל תהליך של ריפוי. במידת הצורך, היא משלבת גם שיטות נוספות וצופה איתו בנס הגלוי שנפרש לפניהם.

קרין נגישה גם עבור מטופלים שלא יכולים להגיע אליה בגלל מרחק גיאוגרפי או בשל מוגבלוּיות שלא מאפשרות להם לצאת מהבית, ומעניקה להם טיפולים פורצי-דרך בשיטת המסע גם באמצעות שיחות בטלפון. בנוסף לטיפולי המסע, היא מלמדת חשיבה הכרתית של שיטת ימימה דרך המחשב. הניסיון הרב שצברה בטיפול מרחוק הופך אותו לאפקטיבי במידה שווה לטיפול הניתן במפגש פיזי.

"את שיטת ימימה למדתי עוד לפני שנחשפתי לשיטת המסע", אומרת קרין, "אבל הפלא הגדול מבחינתי הוא השילוב של שתיהן, זו בתוך זו, בהתאמה מושלמת. מדובר בשתי שיטות שונות שבסופו של דבר מדברות על אותו הדבר. שתיהן מתחברות למהות הפנימית, למקור. עוזרות להשתחרר מהמיותר ולהתחבר לטוב".

תוצאות הטיפול מהירות ואפקטיביות. אומנם עדיין מדובר בתהליך עמוק ומשמעותי אך כבר לאחר המפגש הראשוני עם קרין, האדם חש בשינוי, מתמלא בשלווה גדולה ובעוצמה פנימית. "יש תחושה של הבנה וקבלה עצמית", מסכמת קרין, "הלחץ או הכאב פוחתים משמעותית ואולי החשוב מכול – התדר של המטופל משתנה, הוא סולח לעצמו ונרפא גם מדברים שבהגדרה אין להם מרפא. הוא מגלה שלחיות בצורה שלמה ואמיתית זו אופציה, ושיש לו את כל הזכות והיכולת לקבל את התיקון כבר בעולם הזה".

קרין פלור: לחיות בצורה שלמה ואמיתית (צילום: נויה פלור)

קרין פלור: לחיות בצורה שלמה ואמיתית (צילום: נויה פלור)

קרין פלור – מטפלת בשיטת מסע

טלפון: 052-4323434

למשלוח מייל

כתובת הקליניקה: כפר קיש (בסמוך לכפר תבור)

לקביעת מפגש מסע

להצטרפות ללימודי ימימה מהבית במחשב

לרכישת מדריך הריפוי



בדרך אל החופש האמיתי: המסע של גל פורמן

את החלום הזה גל פורמן לעולם לא תשכח. למעשה, הוא שהוביל אותה אל מה שהיום היא רואה בו ייעוד – כמטפלת בשיטת 'המסע'. כשבתה בת ה-4 חלתה בטרשת נפוצה, היא חלמה מדי לילה חלום ובו תוך כדי בילוי עם אמה בים בא לפתע גל גדול ומטביע את האם, וכשהילדה רצה בעקבותיה לים היא הופכת באורח פלא ללווייתן שצולל מתחת לגל ומציל את האם.

תיאור החלום הביא את גל לתובנה כי הפחד והמצוקה הם שגרמו לבתה להסתיר את הכאב ואת סימני ההתקף, על-מנת שלא לצער אותה. בעקבות זאת, גמלה בליבה של גל ההחלטה למצוא מזור לבתה, או במילים אחרות – ללמוד להיות הלווייתן שבתה כל-כך זקוקה לו.

בעזרת שיטת 'המסע' למדתי פשוט לשחרר. גל ג'ני גרשטיין (צילום: אלונה קידר)

בעזרת שיטת 'המסע' למדתי פשוט לשחרר. גל פורמן (צילום: אלונה קידר)

שחרור – בדרך להחלמה המלאה

שום דבר לא מכין אותנו לסיטואציה שבה אנו הורים לילדה בת 4 המאושפזת בטיפול נמרץ עם אבחנה של טרשת נפוצה, מחלה שאינה מאפיינת ילדים קטנים. אלא שחוץ מהפחתה של התסמינים ומתן תרופות למניעה או עיכוב של ההתקפים, אין כיום לרפואה המערבית כל מענה למחלה ולכן פנתה גל לחפש את התשובות במקום שבאותו הזמן לא היה הגיוני גם בעיניה.

"אני אדם רציונלי", היא אומרת, "במשפחה שבה גדלתי עוסקים בהנדסה או במדע, ולכן מבחינתי מה שלא רואים – לא קיים. הייתי במצוקה נפשית גדולה, וקיבלתי המלצה על טיפול ב'ריברסינג' – נשימה מעגלית. הטכניקה הטיפולית הזו איכשהו התחברה לי מבחינה לוגית והסכמתי לנסות. להפתעתי, התהליך שחרר כאב רגשי וגופני, וחשבתי לנסות אותו עבור בתי. כך, במסגרת כל הקונפליקטים והאמונות המגבילות, מצאתי 'תירוץ' לטפל במשהו שאין לו אחיזה בחומר אלא בנפש".

בעזרת הנשימה המעגלית שחררה גל כאבים נפשיים וגופניים, והיה חשוב לה להבין מה בדיוק עומד מאחורי תהליכי הריפוי שהתרחשו בתוכה. לאחר שהעמיקה בלמידה, היא נחשפה לשיטות טיפוליות נוספות שגילו לה עולם אחר, חדש. בד בבד, בתוך כל הקושי, נכנסו לחייה באותה עת אנשים רבים וטובים שבעזרתם נחשפה לספר 'המסע לילדים' מאת ברנדון בייס.

כשהחלה גל להקריא אותו לבתה, היא שמה לב כי במהלך הקריאה הילדה הופכת מהורהרת ומכונסת בתוך עצמה – ובמקביל, גל מצאה את עצמה עוברת תהליך ריפוי ביחד עם בתה. "כהרגלי, החלטתי להעמיק ללמוד והגעתי לסדנת המסע הראשונה, מחויבת לתהליך במאת האחוזים, עם פתיחוּת והסכמה לקבל גם את מה שנראה לי אז מעבר להגיון", אומרת גל. "במהלך הלימודים וההתנסות, עברתי תמורות עוצמתיות ומשמעותיות שלא את כולן יכולתי להסביר, אבל לא יכולתי להתעלם מהעובדה שמשהו בי משתנה, מתנקה, מתגלה ומאפשר לי לתת אמון ולהמשיך.

"התעליתי מעל לחומר, הגעתי למקומות של מכאובים שסחבתי עוד מילדותי, שהשאירו בגופי חותם ובעצם חסמו אותי מלהתקדם, להבין את הייעוד שלי וליישם אותו. נפתחו בפניי מקומות שחשבתי שכבר שכחתי וסלחתי – כשבעצם הייתי רחוקה מלסלוח. הכעס והכאב היו עמוקים ונסתרים מעיניי. בעזרת שיטת 'המסע' למדתי פשוט לשחרר. עצם השחרור היה חלק מהדרך להחלמה מלאה. העבודה עצמה לא הייתה פשוטה. בתהליכים הראשונים היה לי קשה מאוד לצאת מהלופ האין-סופי של פחד-חוסר אונים-כאב אבל בהנחייתה של מטפלת מדהימה, דגנית בוקעי רוזנטל, נברתי יותר ויותר בתוך הרבדים העמוקים והתמודדתי עם האמת.

"הפתיע אותי ביותר שכשהגעתי לפחד מוות, לאימה ששיתקה אותי, למקום הכי חשוך שלי – שם הייתה הנקודה שממנה ראיתי, נפתחתי ויצאתי אל האור. הרגשתי את החופש. עם שחרור המחסומים, דברים התחילו להסתדר בהתאמה מבחוץ ומבפנים, והיקום נפתח בפניי. מחולשה גדולה הפכתי להיות עוצמתית עם כוחות שלא חשבתי שיש בי. יצאתי כנגד כל התובנות והאמונות שגדלתי איתן, החלפתי אותן באמונה עצמית ובאינטואיציה בריאה. יצאתי למסע למצוא רפואה לבתי – ומצאתי את עצמי. זו המתנה הגדולה שבתי נתנה לי ושיכולתי לבקש לעצמי".

האמת הגדולה נמצאת בתוכנו. גל ג'ני גרשטיין (צילום: אלונה קידר)

האמת הגדולה נמצאת בתוכנו. גל פורמן (צילום: אלונה קידר)

להתמודד עם המשבר מתוך עוצמה, הבנה וסליחה

כשהיא פתוחה, עוצמתית ובלתי ניתנת לעצירה, החלה גל לטפל בבתה ומאוחר יותר פנתה לטפל גם באנשים. בכל פעם, כשראתה את הטוב והאושר שסוף-סוף מקיפים אותם, היא התרגשה מחדש. מהמקום המיטיב הזה, מסייעת גל מדי יום למאות אנשים למצוא את עצמם. עם הזמן גל למדה, התמחתה והתמקצעה בשיטות נוספות שאותן היא משלבת עם שיטת המסע, ביניהן שטיפה אנרגטית רגשית שאותה למדה אצל ד"ר נאדר בוטו; ביואורגונומי, ריברסינג, אימון אינטגרטיבי לילדים ונוער, אקסס בארס, רייקי, הילינג הופאונאופונו ועוד.

לכל מצוקה – רגשית, נפשית, בריאותית, פיזית או חברתית – גל נותנת מענה רחב ובהתאמה אישית. היא מתמחה גם בילדים, מבוגרים ומשפחות, מתוך הידיעה כי מה שקורה לנו אינו מנותק מהתא הקרוב ביותר המקיף אותנו. לדבריה, "אנחנו לא חיים בוואקום. כולנו עוברים חוויות, חיכוכים, קשיים ואתגרים במגענו עם העולם. כשאנחנו נמרצים וחיוניים פיזית, המשבר לא בא מיד לידי ביטוי ואנחנו לא מרגישים צורך לבדוק ולברר אם וכיצד זה השפיע עלינו. אבל הגוף זוכר, ובגילאים מאוחרים יותר הוא נותן את אותותיו.

"אנרגיית החיים פוחתת, ומשברים מהעבר באים לביטוי ברגש ובגוף בצורות שונות – החל ממצב נפשי ירוד ועד למכאובים בלתי מוסברים ומחלות. למשל, חסימה בגלל משבר שלא נפתר גדלה בכל פעם שאנחנו מתמודדים עם מצב דומה. אולי לא תמיד נרגיש את זה אבל זה שם, מכרסם בנו ונמצא בתוכנו. שיטת 'המסע' מאפשרת לעבד את המשבר ולשחרר אותו כבמטה קסם. מתוך האמת הפנימית, מתוך ראיית המשבר באור אחר, דברים נראים אחרת ממה שחשבנו, ואנחנו יכולים להתמודד איתם ממקום של עוצמה, הבנה וסליחה, לעבד אותם בצורה קלה יותר, לשחרר ולהתחיל תהליך של ריפוי.

"את העבר אנחנו לא יכולים לשנות, אבל בהחלט נוכל לשחרר אותו ואת המשקעים שנוצרו. תהליך המסע מאפשר לנו להיכנס לאמת ולהוויה הפנימית שלנו, לאני העמוק ביותר שלנו. מהמקום העמוק הזה אנחנו מבינים שהמהות שלנו לא משתנה – ולא משנה מהן הנסיבות. האמת הגדולה נמצאת בתוכנו, רק צריך למצוא אותה, לחשוף אותה ולהיעזר בה ככלי שיצמיח ויעצים אותנו. זה לא שלא ניתקל בכאב, עצב וקשיים, אבל לא יהיה סבל. החופש האמיתי נמצא ב'אני' העמוק שלנו, בהוויה שלנו, ומשם איש לא יוכל לקחת אותו מאיתנו".

גל פורמן

טלפון: 052-6615377

למשלוח מייל

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

לכתבה על שיטת הטיפול בשטיפה אנרגטית



ריפוי שלם – תמר חיה דגים

אחרי כ-15 שנה כעובדת סוציאלית, מטפלת ברפואה משלימה ומנחת סדנאות ומדיטציה, הרגישה תמר חיה דגים בתת-מודע, בתחושה לא מוסברת בבטן, שהמילים כבר לא מספיקות, שיש חיים שמתקיימים ברובד עמוק יותר. לאחר שנחשפה לשיטת ה'מסע', היא הבינה שהיא לא צריכה לחפש יותר, שזה הסיבוב האחרון בקובייה ההונגרית אשר אחריו כל הפאות התיישבו במקומן המדויק. היא גילתה מהו חופש אמיתי, העזה להתגבר על הפחדים והספק, לגעת ברגש ולהוציא את עצמה לאור בדרך להגשמת חלומות.

תמר הייתה המחזור הראשון שהתמחה בשיטת ה'מסע', שאותה ייסדה ברנדון בייס, ואף סיימה את ההסמכה במסלול הראשון. מזה עשרות שנים שהיא מטפלת בהחלמה של הגוף והנפש יחד, טיפול באנשים והקשבה פנימית. היא התמקצעה בתהליכי ריפוי ומודעות דרך שינוי תודעתי ואנרגטי, ולמדה בין היתר נשימה מעגלית, ריפוי בקול, אקסס בארס, תטא הילינג, קראניו סקראל והילינג קבלי.

היום, כמרפאה אנרגטית, היא רוצה לסייע גם לכם לזהות את הכוחות שלכם, להבין כיצד להתחבר אליהם מחדש, לקבל תשובות, לדייק את הבחירות שלכם, להפוך אתכם לאנשים מלאי אמון וביטחון עצמי, ובעיקר לזכות בשקט הפנימי המיוחל.

הריפוי השלם כולל את כל הרבדים בנו: גוף-נפש-רוח-תודעה. תמר חיה דגים (צילום: שרון בוכבינדר)

הריפוי השלם כולל את כל הרבדים בנו: גוף-נפש-רוח-תודעה. תמר חיה דגים (צילום: שרון בוכבינדר)

"הגעתי להבנה שמה שקורה לי הוא מדויק, שאני בפתיחות מדהימה לכל מה שקורה בחיים, שאני במקום של קבלה, של שקט", מספרת תמר. "הריפוי היה כל-כך עמוק, עד לרמת התא, וההתחברות לאמת שאי אפשר להתכחש לה הייתה בדיוק כמו שברנדון בייס תיארה – פשוט לשוב הביתה. אפשר לומר שיש תמר שלפני המסע ויש תמר שאחרי המסע, תמר שלמה יותר. קיבלתי אותי כמו שאני ואת איך שאני מביאה את עצמי לעולם. חזרתי אחרת וקיבלתי את חיי במתנה".

מסעה הפרטי של תמר ומאות האנשים שליוותה עד היום בתהליך האישי שלהם, הביא אותה למזג בין הרוח והחומר, בין שמיים וארץ, ולממש את דרכה הרוחנית מבלי לאבד את הקרקע. המסע הזה שלה הוליד שיטה טיפולית חדשה – 'הספירלה', המשלבת את מגוון אמצעי הטיפול שבהם היא מתמחה. מדובר בשיטה שהיא בעצם כלי טיפולי חדש, מועצם ועשיר, המאפשר דיוק רב בעבודה והשגת תוצאות נפלאות ומהירות יחסית לטיפולים אחרים. לפי התפישה שבבסיס השיטה, אנחנו נעים במעגלים אינסופיים שחוזרים על עצמם כחלק מהדפוסים שסיגלנו בחיים – במעגלי ילדות, בגרות, יחסים, הורות, זוגיות, דימוי עצמי ועוד.

תמר מסבירה כי כמו בתנועת הספירלה, אנחנו עולים ויורדים לסירוגין, נעים בין תכנים קיומיים וגשמיים לבין תכנים רוחניים יותר. הספירלה היא אינסופית, תמיד בתנועה, כמונו; אך בשונה ממערבולת ששואבת אותנו למצולות, הספירלה היא תנועה פתוחה, נושמת, רכה ומצמיחה הנעה בקצב האישי שלנו. בהמשך, הוציאה תמר את ספרה 'ספירלה, המסע לפתיחת השערים', שהוא כולו מפת דרכים להיחלצות מתחושת חוסר החיוּת. הספר מעניק כלים מעשיים לבחירה בנתיב הטוב ולשינוי משמעותי.

"הבנת חוק הספירלה מביאה שקט כי אנחנו יודעים שאנחנו בתנועה מתמדת, בשינוי כל הזמן", אומרת תמר. "ואז, גם כשאנחנו חוזרים על מעגלים פעם נוספת, כאלה שחשבנו שסיימנו איתם, אנחנו פוגשים אותם ממקום אחר, מעומק אחר, עם כוחות ותובנות אחרים. אתה עובר משהו מרגש, מטלטל ומשמעותי שלא קרה קודם. חוויה עמוקה ברבדים שהם מעבר לארציים. אתה נפגש עם מה שנכון לך, עם האמת שאחרי שראית אותה אתה כבר לא יכול להתעלם ממנה.

"אתה מתבונן פנימה, פורץ את כל מה שחוסם אותך, פותח שערים אל הטוב ומקבל תשובה לשאלה כיצד אפשר להגיע לחיים מלאי שמחה – וזו התשובה העמוקה ביותר, התדר הכי חשוב שבלעדיו אין לחיים משמעות. אני מחברת ומלמדת אהבה עצמית, חיבור והקשבה לאמת הפנימית, ללב. מתוך הדרך שלי ומליווי אחרים, ההבנה שכולנו לוקים בביקורת, בשיפוטיות ובאהבה עצמית מאפשרת ריפוי, שינוי וצמיחה".

תמר מאמינה שחיבור רוחני קורה גם כאשר אתה נשאר עם רגליים על הקרקע. שהאיזון בין רוח לחומר הוא הכרחי, ושהגוף יכול לרפא את עצמו בעזרת אותה נפש שלמה. ממש כמו מפתח מאסטר, כך השינוי התודעתי והאנרגטי מוביל להתעוררות פנימית, לתובנות עמוקות, לשקט פנימי, לביטחון עצמי ולאהבה וקבלה עצמית. היא מעבירה סדנאות, הרצאות, הנחיות מדיטציות ומפגשים פרטניים, ועוזרת לנוער בסיכון, לנשים ולאנשים מכל הגילים לצאת לחירות פנימית, להתחבר אל עצמם, להכיר ולסמוך על עצמם, ולהיות בבריאות, בטוב ובהשלמה עם החיים. והכול, בעזרת עבודה עמוקה ופשוטה על תת-המודע והשפעתו על המצב הרגשי והנפשי דרך הגוף ולא דרך המוח המודע.

במהלך הטיפול, מחפשת תמר את ההתנסות הזו שלאו דווקא מתחילה במסע, אלא מתמקדת יותר בהתחברות פנימה. בעזרת שילוב כל הכלים והסינרגיה בין כולם, היא יוצרת את התמהיל הייחודי לריפוי העמוק. לדבריה, כמעט בכל פעם שכזו האדם יגלה משהו, הפתעה מיוחדת ולא מובנת מאליה.

"בתוך כל מה שאנחנו עוברים בחיים, החוויות, הקשיים, המחסומים, הדפוסים הלא בריאים, הטראומות והמצבים הרגשיים מוטבעים ונספגים בנו לעומק האיברים ומערכות הגוף. אנחנו לא צריכים לגלות שאנחנו חולים בשביל להיות זקוקים לריפוי. יתרה מכך, אנחנו מרגישים בסדר גמור, בדיוק כפי שאני הרגשתי, אבל תמיד יש רובד עמוק יותר שאנחנו לא מודעים אליו ולא באים איתו במגע ביומיום שחוסם אותנו. הטיפול הוא תהליך פשוט ורב עוצמה המאפשר לנו להשתחרר מנושאים המגבילים אותנו, ממחסומים שלא משרתים אותנו עוד, מכל מה שמונע מאתנו מלהופיע במלואנו בעולם.

"הריפוי השלם כולל את כל הרבדים בנו: גוף-נפש-רוח-תודעה. הוא מאפשר לנו להסיר את המסך, המסתיר והמונע מאיתנו לחיות בחירות פנימית במלוא ההוויה, המימוש, השמחה והשקט תוך מפגש כן ואינטימי עם עצמנו. המטרה היא לא נבירה אלא שחרור כל אותן החסימות שעומדות בפני המימוש המלא של עצמנו. המטופלים שלי אומרים לי בסיום כל תהליך 'תודה שהפסקת לי את הרעש', כשמעבר להשתקת הרעש אני עוזרת להם להיחלץ ממצבי לחץ ומווסתת את מצבי החרדה. אנחנו שואלים יותר שאלות ומקבלים יותר תשובות.

"הליווי מגיע מאהבה ומהבנה עמוקה, מהדרך שעברתי, ממה שאני מביאה איתי כמטפלת ברמה האישית והאישיותית. חשוב לי לעזור לאנשים להרגיש טוב עם החיים, להתחבר לשמחה, לערך העצמי, לאופטימיות ולהכרת הטוב בתוכם ובחייהם. הייעוד שלי הוא להיות שליחה להתעוררות פנימית, לתת למטופל את היכולת להתחבר לטוב. וזה מתחיל מהבחירה. אין נכון או לא נכון, יש את מה שבוחרים ואת איך שמפרשים, ואני מאמינה שמגיע ואפשרי לנו לחיות בנחת, בשמחה, בבריאות. אין כוח חזק יותר מהחיבור לאמת הפנימית שלך.

"השינוי הוא דרמטי ותוך זמן קצר אתה מרגיש מלא, חי ושלם. אתה נרפא מכאב פיזי ורגשי, אל שינוי עמוק ויציב המחובר למהות הרוחנית שלהם. וחשוב מכך: הם מרגישים נח"ת, שאלו הם ראשי תיבות של נשימה, חיוך ותודה – דברים שבלעדיהם אי אפשר לחיות".

לאחרונה השיקה תמר קורס אינטרנטי ואמיץ המיועד לנשים, במטרה לשדרג את הזוגיות ולהביע את עצמן באופן חופשי בבית ובחדר המיטות. הקורס עוזר לנשים לשפר את התקשורת, למצוא בתוך עצמן את האלה הפנימית שלהן ולהחזיר אותה למקום המקודש, שאליו היא שייכת ונשכחה עם הזמן. להרשמה לקורס ניתן ללחוץ כאן.

תמר חיה דגים

טלפון: 052-3646982

למשלוח מייל

למעבר לאתר

לרכישת הספר 'ספירלה, המסע לפתיחת השערים'

 



* האמור בפרסום אינו מהווה משום המלצה או חוות דעת מקצועית, והוא אינו מהווה תחליף להתייעצות/בדיקה רפואית פרטנית של המטופל.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר