סניף טיב טעם צילום פרטי
סניף טיב טעם צילום פרטי

טיב טעם הודיעה: הסניפים כשרים לפסח. או שלא?

פוסט שפורסם אתמול בדף הפייסבוק של רשת החנויות עורר תדהמה ורוגז, עד שבהמשך היום נפתרה התעלומה

פורסם בתאריך: 2.4.18 08:31

פוסט קצר בדף של רשת טיב טעם הצליח להרגיז גולשים רבים. "הודעה לציבור לקוחותינו: הרינו להודיע כי בפסח הזה כל סניפי הרשת יהיו כשרים לפסח. מאחלים לכם חג שמח וכשר". כך נכתב בדף של הרשת שמתחת ללוגו שלה נכתב "פתוח בשבת וחג", וידועה כרשת לא כשרה בעליל, שאפילו לא מנסה. אז פתאום ככה בפסח?

"בתור לקוח קבוע שלכם בעל חבר מועדון אני חייב לציין שאני מאוד מאוכזב מההחלטה", כתב בן מזרחי. שי נגרי הוסיפה: "בתור לקוחה קבועה, נפגעתי באופן אישי. אני מאוכזבת שגם אתם נפלתם לכפיה הדתית. אותי בסניפים שלכם לא תראו יותר". אלכס סקידנוב התלונן "עכשיו אתם סופר שגם יקר וגם כשר?". ותגובה ברוח דומה היתה "לא מאמין שגם אתם נפלתם לכפייה הדתית. אותי לא תראו בסניפים שלכם יותר . בזיון".

 

סוף דבר: מתיחה של אחד באפריל. "אנחנו רואים שמתיחת אחד באפריל שלנו הצליחה להלחיץ כמה אנשים. אז אפשר להירגע, נמשיך לתת לכולם את החופש לבחור. שיהיה המשך חג שמח", שחררו מטיב טעם צפירת הרגעה, ואת אנחת הרווחה אפשר היה לשמוע עד ערבות סיביר.

"אני בדרך לסניף הקרוב לקחת לחמניות רק בשביל להירגע מהבדיחה הזו", דיווחה אנה לאיקו. ואחר כתב "גם אחרי פצצה גרעינית לא יצליחו להכשיר את הסניפים שלכם". ומעין קובל סיכמה יפה: "כשטיב טעם עובדים על אנשים באחד באפריל, תדעו שהעולם מתקדם למקום טוב יותר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר