ישיבת מועצת העיר. צילום: עיריית הרצליה
ישיבת מועצת העיר. צילום: עיריית הרצליה

יוצא מהמרוץ: יוסי לונדון לא יתמודד על מקום במועצת העיר

חבר המועצה הודיע כי לא יתמודד על מקום ברשימת מרצ בהרצליה לבחירות לרשויות המקומיות

פורסם בתאריך: 9.5.18 08:39

חבר מועצת העיר הרצליה, יוסי לונדון, העביר אתמול (שלישי) מכתב ליו"ר מפלגת מרצ, תמר זנדברג, ובו הודיע על הסרת מועמדותו לראשות רשימת מרצ בהרצליה לבחירות המוניצפליות, ולרשימה למועצת העיר.

"לאחר לבטים לא פשוטים, הריני להודיע כי החלטתי להסיר את מועמדותי לראשות הרשימה של מרצ בהרצליה לבחירות המוניציפאליות הקרובות וכן לרשימה למועצת העיר. במשך שנים רבות פעלתי למען הצלחתה של מרצ במערכות הבחירות המוניציפאליות והארציות. נטלתי חלק בפעולות רבות, נגד הכיבוש, בעד צדק חברתי ובעד הפרדת הדת מהמדינה. אני חבר במועצת העיר הרצליה, מטעם מרצ החל משנת 2013. בפעילותי כחבר מועצת העיר זכיתי להערכה רבה הן של תושבי העיר ועובדי העירייה, והן של עמיתי במועצת העיר, מכל הסיעות.

"לצערי הרב, לנוכח רשימת המועמדים למועצת העיר בבחירות בסניף מרצ הרצליה, ולנוכח הדעות והעמדות שמציגים מועמדים אלה, גם אם אבחר לראש הרשימה, לא אוכל להוביל את ערכי מרצ בהרצליה כפי שאני מאמין בהם, אחרי הבחירות.

"אני מתחייב להמשיך ולפעול למען מרצ בזירה הארצית – הפלת ממשלת נתניהו וחיזוק כוחה של מרצ בכנסת הבאה" – לשון מכתבו של לונדון.

יוסף לונדון

יוסף לונדון

בין המועמדים לרשימת מרצ בהרצליה נמצאים יהונתן יסעור המכהן כיום במועצה מטעם סיעת "הרצליה שלנו"; הפעיל החברתי עמית מרלה; נשיאת הפורום החילוני מיכל שליו רייכר; ואיש ההיי-טק גרין וורן.

לאחרונה יזם לונדון הצעה שהתקבלה במועצה, לחייב יזמי נדל"ן במתחמי פינוי בינוי להקים קרן שתממן את התחזוקה של הבניינים החדשים במשך עשר שנים. זאת לטובת בעלי דירות במתחם בעלי קשיים כלכליים, שלא יצליחו לעמוד בעלות אחזקת הבניין החדש. הצעה דומה של לונדון, להעניק הנחה מלאה בארנונה לדיירים מעוטי יכולת בפרויקטים של פינוי-בינוי, למשך תקופה של חמש שנים, נבדקת כעת בידי ועדה מיוחדת.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. מישהו

    מה קשור נגד הכיבוש? איזה כיבוש על מה אתה מדבר אדון לונדון

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איש יקר שעבודתו למען תושבי הרצליה בכלל והשכונות בפרט מוערכת מידי יום.
    תמיכתו והסיוע שלו שהרצליה הצעירה במאבקה התוכנית המתאר הסיוע גלו לעמותת הרצליה איכות חיים, תמיכתו בתושבים בשכונות , שיכון דרום, נחלת עדה וגן רשל.
    הגעתו לכנסים שהעירייה עשתה בכל הנוגע לתוכנית המתאר מעוררת הערכה.
    תודה לך איש יקר בהרצליה הצעירה נזכור את עזרתך והסיוע הרב שלך לנו התושבים.
    וגם שבחרת לפרוש מהמירוץ תמיכתך ביתר המועמדים חשובה ותתקבל בברכה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר