ההפגנה בהרצליה
ההפגנה בהרצליה

צפו: עשרות בודדות הפגינו בהרצליה בעקבות מותה של יסמין וינטה ז"ל

ההפגנה היא חלק מכמה הפגנות שמתקיימות בכמה ערים במקביל. מארגנת ההפגנה גל חיון: "אני מאוכזבת ממספר המשתתפים אבל אנחנו מאוחדות סביב המטרה"

פורסם בתאריך: 12.6.18 19:03

עשרות בודדות של תושבים, הורים מלווים בילדיהם, הניפו היום בשעה 17:00 שלטים בהפגנת מחאה בכניסה לפארק הרצליה על חוסר הפיקוח בגנים לגיל הרך. "הגיעו כ-20 אמהות ואבות ואני קצת מאוכזבת ממספר המשתתפים כי חשבתי שיגיעו יותר", אומרת גל חיון, מארגנת ההפגנה בהרצליה, "אבל אנחנו מרגישות מאוד מאוחדות סביב המטרה שהיא הילדים שלנו, ואנחנו רק רוצות שיהיה להם הכי טוב. הגן שלהם צריך להיות המקום הכי בטוח בשבילם. אנחנו רוצות לשלוח את הילדים שלנו לגן ולא לחשוש ולישון בשקט בלילה. הרבה הגיבו אלינו מהמכוניות שעוברות בסמוך ותמכו במאבק שלנו. הלכנו לאורך הפארק ועכשיו אנחנו מול קניון שבעת הכוכבים ליד הכיכר הגדולה עד השעה 19:00. אני מקווה שעוד אנשים יצטרפו אלינו".

 

ההפגנה היא חלק ממספר הפגנות שמתקיימות בכמה ערים במקביל בעקבות הריגתה של הפעוטה יסמין וינטה ז"ל בגן ילדים בפתח תקווה בשבוע שעבר. יוזמת ההפגנות היא נטלי בוזגלו, תושבת עפולה בת 32 ואמא לשלושה. ביום רביעי שעבר הקימה את קבוצת הפייסבוק "נלחמים ונאבקים למען הילדים!", קבוצה שמונה כבר כ-60 אלף חברים ואמהות רבות וסייעות לשעבר משתפות בסיפוריהן האישיים על אודות החוויות הקשות בגנים.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר