פסולת במתחם גליל ים. צילום יוסי פרי
פסולת במתחם גליל ים. צילום יוסי פרי

צפו: אחרי שעוכב לחקירה, יוסי פרי יצא לתעד את הר הפסולת בגליל ים וזה מה שהוא מצא

בסרטונים שצילם המתמודד לראשות העיר נראה הר גדול של פסולת במתחם, למרות הודעת המשרד להגנת הסביבה כי הפסולת פונתה. העירייה: "מדובר בפסולת המיועדת להמשך טיפול"

פורסם בתאריך: 13.8.18 08:25

המתמודד לראשות עיריית הרצליה, יוסי פרי, העלה אתמול (ראשון) לרשת סרטונים בהם תיעד את העבודות במתחם גליל ים, בין הבניינים החדשים במתחם לבין נתיבי איילון. בסרטונים תיעד פרי הר גדול של פסולת. זאת בניגוד לכאורה לטענת המשרד להגנת הסביבה מהשבוע שעבר כי "בעקבות דרישת המשרד פונו מפגעי הפסולת על ידי עיריית הרצליה והפסולת הועברה לאתר מורשה".

לטענתו של פרי, במקום עבד טרקטור שכיסה לכאורה באדמה את הפסולת הכוללת פסולת בניין, פלסטיקים וניילונים למיניהם ושיטח אותה.  בעירייה מכחישים מכל וכל את הטענות, ואומרים כי מדובר בפסולת המיועדת להמשך טיפול ומבהירים כי הפסולת לא כוסתה.

"רציתי לבדוק אם בעקבות התלונה שהגשתי על שפיכת הפסולת פעלו למנוע את המפגע, אבל גיליתי שההפך קרה, המשיכו לשפוך פסולת והתחילו לכסות אותה באדמה, כל זה לאור היום ולעיני כל", טען פרי, "בכוונתי להביא חוות דעת של מומחה בעניין זיהום הקרקע".

צפו בסרטונים שצילם יוסי פרי:

מנגד, בעירייה כאמור אומרים שהפסולת שצולמה תטופל. "לא מכסים את הפסולת, וגם בצילום לא נראה בשום אופן שמכסים. מדובר בפסולת המיועדת להמשך טיפול, בין אם גריסה או אחר", תגובת העירייה.

נזכיר כי בשבוע שעבר עוכב פרי לחקירה במשטרה בעקבות תלונה שהגישה נגדו מנהלת היחידה לאיכות הסביבה בעיריית הרצליה, הילה אקרמן. זאת לאחר עימות שהיה בין השניים במשרדי העירייה, לשם הגיע פרי כדי להתלונן על מפגע הפסולת במתחם גליל ים. פרי טוען שמזה תקופה ארוכה הוא מתלונן בפני העירייה וגופים אחרים על השלכת פסולת מסוכנת במקום, מתחת לשטח המיועד לפארק.

יוסי פרי. צילום אלונה פרי

יוסי פרי. צילום אלונה פרי

תגובת המשרד להגנת הסביבה: "בעקבות פניית צומת השרון, יבדוק המשרד להגנת הסביבה את הטענות. יצויין כי למשרד לא הגיעה כל תלונה בנושא מיום שישי האחרון. ככלל המשרד מטפל בתלונות המתקבלות ובמפגעים המתגלים במהלך הפעילות השוטפת בשיתוף עם הרשות המקומית. כאמור, תלונותיו הקודמות של מר פרי נבדקו על-ידי המשטרה הירוקה ואנשי המקצוע במשרד להגנת הסביבה, ובעקבות דרישת המשרד פונתה הפסולת והועברה לאתר מורשה".

ApplicationDownload]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. אילנית דיין

    רואים טרקטור עובד וערימות פסולת ליד….כמו הרבה אתרי בנייה…לא בדיוק תיעוד של הטמנת פסולת…נראה שהאיש שוגה באשליות

  2. עיראקי בניכר

    לא יעזור לפדלון, פרי פה כדי לחשוף את הפרצוף האמיתי של משה.
    עדיף לפדלון להתפטר ולא להתמודד, לפני שפרי יחשוף את כל מה שיש לו על פדלון…

  3. אלי

    בעירית הרצליה אין שקיפות על כל הנעשה הן ברווחה הן במשטרה והן בכל העיריה .משטרת עירונית הם עבריינים לפשע .הכל מסריח מהיסוד בכל ומהכל מנסיון אני כותב הכל מושחת פה הגיע הזמן להפרד מפדלון

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר