עו"ד יוסף בן ארויה
עו"ד יוסף בן ארויה

בן ארויה הודיע על התפטרותו מרשימת הליכוד למועצת העיר

יוסף בן ארויה, שנבחר לפני כשלושה חודשים בפריימריז למקום השלישי ברשימת הליכוד, הודיע על התפטרותו וביקש מהוועדה העליונה של הליכוד אישור להתמודד ברשימה עצמאית וקיבל אותו

פורסם בתאריך: 29.8.18 08:13

עו"ד יוסף בן ארויה, שנבחר לפני כשלושה חודשים בפריימריז למקום השלישי ברשימת הליכוד למועצת העיר, הודיע ליו"ר ועדת ההיגוי העליונה של הליכוד, חיים ביבס, על התפטרותו מרשימת המפלגה. בנוסף, ביקש בן ארויה מהוועדה אישור להתמודד ברשימה עצמאית למועצה וקיבל אותו.

יוסף קוממי, שממוקם במקום הראשון ברשימת הליכוד למועצת העיר, פנה לוועדת ההיגוי העליונה של הליכוד וביקש לצרף שתי נשים לרשימה במקומות השלישי והרביעי, מהלך שידחק את בן ארויה למקום החמישי ברשימה. בסוף יולי קיבל קוממי אישור מהוועדה לשבץ את דנית יצחק במקום השלישי ואת דניאלה גל במקום הרביעי. בן ארויה טוען כי בתחילת אוגוסט שלח מייל לביבס שבו הוא מוחה על החלטתו להכניס שתי נשים לרשימה ובכך לדחוק אותו למקום החמישי ובתגובה למייל זה, טוען בן ארויה, כי נאמר לו שביבס מבטל את החלטתו ושולח אותו ואת קוממי לבית המשפט שיכריע בעניין. בן ארויה מעריך כי בגלל התפטרותו, סלולה לקוממי הדרך, ועכשיו הוא יוכל לשבץ את הנשים ברשימה כפי שרצה.

בן ארויה מסביר את התפטרותו מרשימת הליכוד וטוען כי מדובר ברשימה שאינה מכבדת את הליכוד בעיר, כזו שבספק רב אם תגרד את אחוז החסימה, ואין הוא מעוניין ששמו יוכתם עמה. עוד הוא טוען כי אינו מסכים עם דרכו של העומד בראש הרשימה  וטוען כי הוא פועל בצורה המנוגדת לרוב חברי סניף הליכוד ומחליט הכל על דעת עצמו. בנוסף, טוען בן ארויה כי קוממי פעל לצרף אנשים לרשימה שלא על פי דין התנועה וללא הסכמה של חברי מועצת הסניף, כנדרש.

"כרגע אני שוקל הצעות הצטרפות למפלגה אחרת לאחר שקיבלתי אישור מוועדת הבחירות של הליכוד לכך", אומר היום בן ארויה, "הנני מחוזר על ידי כמה מפלגות ובשבוע הקרוב אודיע על החלטתי. הנני מביא עמי קהל בוחרים גדול גם כעו״ד ותיק בהרצליה וגם את בוחרי הליכוד".

מטה הבחירות של סיעת הליכוד בהרצליה מסר בתגובה: "עמדת רוב חברי סניף הליכוד בהרצליה באה לידי ביטוי באופן דמוקרטי בבחירות האחרונות שהתקיימו בסניף. בבחירות אלו מר בן ארויה נחל מפלה קשה וזכה ב-14 קולות בסה״כ. חבל שמר בן ארויה תולה את עזיבתו בגורם כזה או אחר. ברור שלו היה זוכה במקום השני ברשימה היה ממשיך בהליכוד. רשימת הליכוד הנוכחית למועצה משלבת בין ניסיון, רעננות , שלושה צעירים שהצטרפו וייצוג לשתי נשים. אמון הציבור בסיעת הליכוד והעומד בראשה – מר יוסי קוממי, ייקבע בבחירות שהתקיימו ב-30 באוקטובר 2018 ולא על ידי אינטרסנט כזה או אחר".

קוממי אמר בתגובה: "לא קיבלתי שום הודעה משום גורם על פרישתו של בן ארויה מהרשימה. ערכתי שתי ישיבות של הליכוד בהרצליה והזמנתי את בן ארויה והוא לא רצה לשתף פעולה. כשהבנתי שאין בכוונת בן ארויה להיות פעיל, פניתי לוועדת ההיגוי העליונה של הליכוד בראשות חיים ביבס והסברתי את העניין וביקשתי להכניס שתי נשים צעירות לרשימת הליכוד בהרצליה וקיבלתי אישור. ביקשתי לצרף נשים צעירות ואיכותיות כדי שהדור הצעיר יהיה מיוצג ברשימה וכי הן יכולות להביא לה תועלת".

יוסי קוממי

יוסי קוממי

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר