בנו ריינהורן. צילום מוטי מילרוד
בנו ריינהורן. צילום מוטי מילרוד

התחזה לסוכנת דוגמניות ופגע מינית ביותר מ-100 קטינות: כך פעל בנו ריינהורן

כתב אישום הוגש הבוקר נגד מאמן הכדוריד מהרצליה בנו ריינהורן, הנאשם בין השאר בריבוי עבירות של אינוס ומעשי סדום בקטינות. מעצרו הוארך עד החלטה אחרת

פורסם בתאריך: 6.9.18 10:44

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה הבוקר (ה') כתב אישום לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד בנו ריינהורן, בן 35, מאמן כדוריד לילדים ובני נוער, בגין עבירות מין ב-121 נשים, רובן המכריע קטינות. מעצרו הוארך עד החלטה אחרת, הדיון הבא בעניינו נקבע ל-12 בספטמבר.

על פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד שירי רום ממחלקת הסייבר בפרקליטות, ריינהורן פגע מינית באמצעות האינטרנט ב-28 קטינות וארבע בגירות, וכן יצר קשר וניסה לפגוע מינית ב-45 קטינות נוספות וארבע בגירות נוספות. נוסף על כך, עקב הנאשם אחר כ-40 קטינות נוספות באינסטגרם במטרה לפנות אליהם ולנסות לפגוע בהן מינית.

בכתב האישום מפורטת שיטת הפעולה של ריינהורן, לפיה בשנים 2018-2017 הוא פנה לעשרות רבות של קטינות, בנות 17-9, ולמספר בגירות באמצעות האינסטגרם, תוך שימוש בזהויות בדויות שיצר לעצמו. לצורך כך, פתח המשיב חשבונות באינסטגרם, בשמות בדויים, כאשר תמונת הפרופיל במרביתם הייתה של צעירה גרמניה, ממנה הוציא ממנה במרמה תצלומים שונים, לאחר שגרם לה, במרמה, לבצע בעצמה מעשים מגונים ומעשי אינוס.

המשיב הציג בפני הנפגעות מצג שווא לפיו הוא סוכנת דוגמנות, ובחלק מן המקרים מעצבת בגדי ים או מלהקת שחקנים, המציעה להן לדגמן עבורה. במקרה שהביעו עניין, הציע להן הנאשם לעבור אודישן מצולם, במסגרתו ביקש מהן לצלם עצמן לרבות בווידאו, תחילה בלבוש מלא, בהמשך בלבוש חלקי או בבגד ים, ולבסוף בעירום, ולשלוח אליו את התמונות ואת סרטוני הווידאו בוואטסאפ, הכל תוך הבטחה שימחק את התמונות. המשיב עשה כן לשם גירוי וסיפוק מיניים. בחלק מן המקרים, ביקש המשיב מהנפגעות לגעת בעצמן ואף להחדיר לאיבר המין שלהן או לישבנן אצבע או חפץ לפי דרישתו, תוך הצגת מצג שווא כי צילומים אלו חיוניים לצורך האודישן.

כתוצאה ממעשיו אלה, וממצג השווא שהפעיל כלפיהן, חלק מהנפגעות צילמו עצמן מחדירות אצבע או חפץ לאיבר מינן, נפגעות אחרות צילמו עצמן בעירום מלא או חלקי ושלחו לו תמונות שלהן; נפגעות אחרות שלחו תמונות שלהן, אך סירבו להצטלם בעירום לאחר שחשדן התעורר כי מדובר במתחזה ובמי שאינו מבקש לבחון אותן במסגרת אודישן.

עוד על פי כתב-האישום מציינת התובעת, עו"ד שירי רום, כי הנאשם פעל בדרכים מתוחכמות על מנת להסוות את זהותו ולהקשות על איתורו. כך, למשל, פעל באמצעות שרתי proxy ושירותי vpn על מנת שלא יובילו אל כתובת ה-IP שבה השתמש. כמו כן, פתח חשבונות מזוייפים בוואטסאפ ובאינסטגרם תוך שימוש בכינויים ובתמונות של אחרים ותוך שימוש במחולל מספרי טלפון פיקטיביים שאינם שלו.

כתב-האישום מחזיק 35 אישומים, כולל למעלה מ-120 עדי תביעה, ומיוחסות בו ריבוי עברות של אינוס קטינות במרמה, ריבוי עברות של מעשה סדום בקטינות במרמה, ריבוי עברות של מעשה מגונה בקטינות במרמה, ריבוי עברות של ייצור פרסומי תועבה ובהם דמויות של קטינים, התחזות כאחר, הטרדה מינית של קטינות מתחת לגיל 15 ועברה על "חוק הסרטונים" – פרסום סרט או תצלום של אדם ללא הסכמתו, המתמקד במיניותו.

מהפרקליטות נמסר שהעונש המקסימלי בצד עברות המין החמורות המיוחסות לנאשם עומד על 20 שנה לכל עברה.

ריינהורן הכחיש בחקירתו את המיוחס לו. תגובת עורכי הדין גיא פלנטר ורעות רחמן המייצגים את הנאשם: "הבוקר הוגש כתב אישום וכעת נפתח בפנינו חומר החקירה לעיון. אנחנו נלמד את כתב האישום ואת חומר החקירה וניתן תשובה מלומדת בבית המשפט. כבר עכשיו אפשר לומר שחלק מהפרסומים של משטרת ישראל על אודות הפרשה לא משתקפים בכתב האישום, כך למשל נטען לפעילות עבריינית במשך כעשור, כאשר בכתב האישום נטען לעבירות בשנים 2017 ו-2018, כלומר במהלך שנתיים. במסגרת הפרסומים ניתן לפגיעה בכ-140 קטינות ובשלב מסוים אף נזרק המספר 170. מבלי להקל ראש בחומרת המעשים המיוחסים בכתב האישום מיוחסים לנאשם עשרות מקרים כאשר למעלה ממחצית נטען לפניה לקטינות ובגירות בהצעות לדגמן כאשר המקרים הללו, כך נטען בכתב האישום, לא הבשילו לעבירת תכנים מיניים. כאמור אנחנו בתחילת הדרך נקבל את חומר החקירה, ננתח אותו וניתן מענה בבית המשפט".

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר