הכניסה ליד התשעה
הכניסה ליד התשעה

"מדוע בכניסה ליד התשעה יש חול וקוצים, ובגן רש"ל יש דשא ירוק ומטופח?"

תושבים בשכונת יד התשעה מתלוננים על כך שהעירייה הזניחה את הצמחייה, שהתייבשה בגלל מחסור בהשקיה. בשבוע שעבר נשתלו כרי דשא בכניסה לגן רש"ל וביד התשעה טוענים לאפליה. העירייה: "נתחיל בשתילה בשבועות הקרובים"

פורסם בתאריך: 13.9.18 08:30

תושבים בשכונת יד התשעה מתלוננים כי בדרך ירושלים, בסמוך לכביש 531, בצדה הכביש הקרוב ליד התשעה ובסמוך לכניסה לשכונה, הזניחה העירייה את הצמחייה שנשתלה שם, שהתייבשה בגלל חוסר השקיה. לטענתם, גם מאחורי הקיר האקוסטי שהוצב סמוך ל-531 צמחו בעבר דשא וצמחים, ואילו היום יש שם במקום רק עשבים שוטים.

מנגד, טוענים התושבים, בצדה השני של דרך ירושלים, ליד הווילות של שכונת גן רש"ל, שתלה העירייה לפני כשבוע כרי דשא והכינה תשתיות חדשות להשקיה, ואף השקתה את הצמחייה במקום. בנוסף, תושבי יד התשעה הגרים בסמוך לקיר האקוסטי ברחוב מרזוק וברחוב הרי גולן טוענים כי הם מתלוננים לא פעם למוקד 106 כדי שעובדי העירייה יגיעו לנקות את העשבים והלכלוך בסמוך לקיר האקוסטי ואלה מגיעים לנקות רק אחרי תלונות רבות.

מצאו את ההבדלים. הכניסה לגן רש"ל

מצאו את ההבדלים. הכניסה לגן רש"ל

"מדוע תושבי יד התשעה צריכים לראות בכניסה לשכונה חול, עשבים וקוצים, ואילו תושבי גן רש"ל רואים דשא ירוק ומטופח?", תוהה אחת מתושבות יד התשעה, "אנחנו מרגישים מופלים לרעה. מדוע לא מניחים דשא גם בצד של שכונת יד התשעה? מדוע יש אפליה בין תושב יד התשעה לתושב מהשכונות האחרות? לתחושתי, זה נעשה באופן מכוון בגלל שתושבי רחוב מרזוק מסרבים להתפנות מהמקום. לפי התוכנית הנוכחית להתחדשות עירונית ביד התשעה מתוכננים לקום במקום מגדלי ענק של עד 50 קומות למסחר ותעסוקה ואנחנו מתנגדים להפוך את השכונה לאיזור תעשייה".

תגובת עיריית הרצליה: "העירייה בשלב א' של הפרויקט סיימה את השתילה באיזור הקיר האקוסטי הסמוך לגן רש"ל, ובתכנון כעת לבצע עבודות גינון ושתילה באיזור שכונת יד התשעה. העבודות יחלו בשבועות הקרובים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר