צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE
צילום אילוסטרציה א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

העירייה התלוננה במשטרה: מי מפיץ בשמה הודעות טקסט שקריות לתושבים?

בהודעות שהופצו בקרב תושבי הרצליה, מזמינה העיריייה לכאורה את התושבים להירשם לחוגים שונים המתקיימים "בהפרדה מלאה בין בנים לבנות עם מדריכים שומרי תורה ומצוות"

פורסם בתאריך: 25.9.18 16:42

נציג עיריית הרצליה התלונן הבוקר (שלישי) במשטרה כדי שתחקור מי עומד מאחורי הפצת הודעות טקסט שקריות בשמה, לפיהן מזמינה העיריייה לכאורה את התושבים להירשם לחוגים שונים המתקיימים "בהפרדה מלאה בין בנים לבנות עם מדריכים שומרי תורה ומצוות", לשון ההודעה. עוד נכתב בהודעה כי ההרשמה היא לחוגי המתמטיקה, אנגלית וחשיבה מתמטית, וכי כדי לקבל פרטים נוספים יש לפנות "למחלקה לתרבות יהודית בעירייה".

מעיריית הרצליה נמסר: "בימים האחרונים הופצה לתושבי העיר בסמס ובווצאפ הודעה שקרית. יש להדגיש כי ההודעה לא יצאה בשום אופן משום מקור עירוני והיא מהווה שקר והטעייה. עיריית הרצליה רואה בחומרה הפצת חומר זה, ולכן, כבר הבוקר, פנה נציג העירייה, מטעם המחלקה לתרבות יהודית , והגיש תלונה רשמית במשטרת ישראל".

מנכ"ל עיריית הרצליה, יהודה בן עזרא, מסר כי "עיריית הרצליה מעניקה חינוך איכותי ושווה לכל, ללא הפרדה בין מגדרים. לצערי בימים אלו גורמים שונים פועלים על מנת להטעות הציבור וללבות אש חינם ואנו נפעל בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת למנוע התופעה". מהעירייה נמסר כי רק בבית הספר וולפסון, בו פועל זרם חינוך חרדי, אשר במסגרת נהלי משרד החינוך מפעיל תוכנית לימודים עצמאית,  נהוגה הפרדה בין מגדרים.

תגובות

תגובה אחת
תגובה אחת
  1. חיה

    ההודעה נשלחה ממספר 0559709643
    זה מספר שכבר שנים שולח הודעות כאלה בדיוק…

    וברגע שעלו עליהם התחילו לשקר…
    כנראה שהחרדים שכחו שאסור בתורה לשקר…

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר