עו"ד יוסי בן ארויה. צילום מנשה באסם
עו"ד יוסי בן ארויה. צילום מנשה באסם

עו"ד יוסף בן ארויה החליט, במהלך מפתיע, להצטרף לש"ס

בן ארויה, שפרש לאחרונה מהליכוד, חתם הסכם רוטציה עם אבי ברדה שמוצב במקום השני ברשימת ש"ס: "אני מאמין בדרכיה ובערכיה לטובת כלל הציבור בעיר"

פורסם בתאריך: 26.9.18 19:02

לאחר שעו״ד יוסף בן ארויה הודיע בשבוע שעבר על הצטרפותו לרשימת מפלגת ש"ס למועצת העיר הרצליה, לאחר שפרש מרשימת הליכוד למועצת העיר.

בן ארויה מוצב במקום השלישי ברשימה לאחר שחתם על הסכם רוטציה עם אבי ברדה שמוצב במקום השני ברשימה אחרי משה ועקנין. משמעות הדבר היא שאם ש"ס תקבל רק שני מנדטים, לאחר השנתיים וחצי הראשונות שבהן יכהן ברדה במועצת העיר, יתפוס את מקומו כחבר מועצה בן ארויה למשך שארית הקדנציה. בן ארויה הוא בעל משרד עו״ד עצמאי בהרצליה העוסק בתחום המקרקעין כבר עשור.

בן ארויה אמר: "לאחר פרישתי מרשימת הליכוד למועצה עקב העומד בראשה ודרכי פעולותיה המנוגדות לסניף הליכוד, הנני מודיע על הצטרפותי לרשימת ש"ס למועצת העיר, אשר אני מאמין בדרכיה ובערכיה לטובת כלל הציבור בעיר לחינוך, לרווחה, לעידוד ערכים וקירוב כלל הזרמים ושמירת הרצליה מאוחדת. החלטתי להצטרף לדרך של תנועת ש"ס בהרצליה אשר חרטה על דיגלה את עניין העזרה לתושבים בכל תחום ועניין וגם ללא שאלה למי הצביעו בבחירות האחרונות או יצביעו בבחירות הקרובות, אלא עזרה נטו. זוהי שליחות ציבורית ממבטי, העיקר אין אינטרס אישי אלא עזרה לתושבי הרצליה כשליחים נאמנים. הנני קורא לכל בוחרי בליכוד ולמכריי לבחור בבחירות הקרובות ב-31 באוקטובר ברשימת ש"ס שבה אפעל למענם ולכלל הציבור בעיר ב״ה. נעשה ככל שיעלה על ידנו לקבל כמה שיותר מנדטים לטובת הציבור בהרצליה. נמשיך בעשייה באוזן קשבת בכל תחום: הזוגות הצעירים, חינוך, בריאות, רווחה, תחבורה, שירותי דת, השכונות בעיר ובעיקר עזרה לציבור בהרצליה. כמו כן לעניין הסכם הרוטציה מדבר על מקרה של 2 מנדטים בלבד לתנועת ש"ס למועצה אזי מר אבי ברדה יהיה חבר מועצה כ2.5 שנים ואני אחריו עד לסיום הקדנציה. אך הנני מקווה ב״ה כי נקבל לפחות 4 מנדטים כתנועה גדולה עם מסורת שכנגד עיני טובת תושבי הרצליה בלבד".

ועקנין אמר בתגובה: "אני מברך על הצטרפותו של עו״ד יוסי בן ארויה לתנועת ש״ס הרצליה. אין לי ספק שמדובר בכוח משמעותי מאוד בזירה הפוליטית. בן ארויה אדם מוערך מאוד בקרב תושבי הרצליה, מפקד בצבא קבע בעל הכשרה לקורסים למפקדים בכירים בצבא קבע, יו״ר ועדת ערר לארנונה , יו״ר משותף לוועדת הקשר הרצליה בלשכת עו״ד מחוז ת״א, פעיל חברתי במשך שנים רבות ותמיד מתנדב לסייע בכל דרך לתושבי העיר. בשנים האחרונות פעלנו במשותף בעזרה וסיוע גדול לתושבי העיר בכל הבעיות המוניציפליות בהצלחה רבה! כמו כן הוא נחשף לפעילות האדירה שמתבצעת במשך כל השנה למען מעוטי היכולת , חלוקת המזון בחגים, ליווי אישי לכל תושב בכל פניה, וההשקעה הרבה למען תושבי העיר. אני שמח שפעולות אלו השפיעו עליו להצטרף לתנועה שפועלת ימים ולילות למען תושבי העיר ומאחל לו הצלחה רבה ושיתוף פעולה פורה ומבורך".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. אגם - חילונית

    כל הכבוד,
    סיעה שלא מחפשת להכפיש ודרכה לשלום עם כולם, מנסיון

    תצליחו ושהציבור יהיה חכם לנתק את המפלגה הארצית מהמקומית כי אתם משהו אחר לגמרי,

    שיהיה לכולם בהצלחה

  2. עדי

    הרצליה עיר חופשית. ש"ס לא תסגור לנו את העיר!
    צאו להצביע ב-30.10, תשפיעו ואל תתנו לחרדים להפוך אותנו לבני ברק.

  3. רונן

    המהלך האחרון של יוסי בן ארויה (עזב את הליכוד וחבר לשס) מגדיל את האפשרות שיהיה פה סגן ראש עיר משס.
    אתם חייבים להעיר את תושבי השכונה שיצאו להצביע. חייבים להעלות את אחוזי ההצבעה. אי אפשר יהיה להשאיר את הרצליה חילונית אם כל הזמן יצטרכו לקרוץ לשס ולדרעי (אדון חוק מרכולים…)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר