בית הספר יוחנני. צילום ניר קידר
בית הספר יוחנני. צילום ניר קידר

אזהרה להורים: גבר מנסה לפתות תלמידות סמוך לבית הספר

המנהלת הזהירה את ההורים: גבר קירח, עם זיפים, הנוהג ברכב לבן, פנה לתלמידות ושאל אם הן אוהבות סליים או מחפשות עבודה כדוגמניות. תלונה הוגשה במשטרה

פורסם בתאריך: 1.11.18 13:07

הורים לתלמידים בבית הספר יוחנני קיבלו אתמול בצהריים הודעה ממנהלת בית הספר, נירה אלפן, לפיה אדם מנסה לפתות תלמידות כיתות ו', סמוך לבית הספר.

ההודעה להורים יצאה בעקבות פנייה של אחת האמהות אל צוות בית הספר. תלונה הוגשה במשטרה על ידי מחלקת הביטחון של העירייה. כמו כן, כלל הנציגים של פורום ההורים העירוני בכל בתי הספר בעיר קיבלו דיווח בעניין.

לפי ההודעה שנשלחה מהמנהלת, האיש פונה בשאלות לתלמידות כיתות ו', כגון: האם הן אוהבות סליים, האם הן מחפשות עבודה כדוגמניות ואם הן מכירות מישהי שמחפשת או אוהבת להופיע בטלוויזיה. בהודעה נכתב כי החשוד הוא גבר קירח עם זיפים הנוהג ברכב לבן ומסתובב ברחובות הסמוכים לבית הספר בשעות הצהריים.

"אני פונה אליכם לא חלילה על מנת ליצור בהלה אלא מתוך שותפות ודאגה למוגנות ילדי ביה"ס. מבקשת שתקיימו שיח ובו תזכירו לילדיכם כללי הזהירות בדרך הביתה. מחר ישוחחו עמם על כך במהלך היום", כתבה המנהלת להורים.

"קיבלנו אתמול הודעה ממנהלת בית הספר בעניין", מספר אורן ברייט, הורה לשתי תלמידות בכיתה ב' ו-ה' ביוחנני, "בהודעה נתבקשנו לדבר בערב עם הילדים על זה והיום בבית הספר אמורות המורות לדבר עם התלמידים על זה. כנראה שהייתה פנייה חשודה לתלמידה. אחת האמהות שלחה הודעה בקבוצת הוואטסאפ של ההורים וסיפרה על המקרה כמה שעות לפני ההודעה מהמנהלת".

ליאור לזר, יו"ר ועד ההורים ביוחנני, אמר: "הנושא נמצא בטיפול מחלקת הביטחון העירונית ומשטרת ישראל. ועד ההורים עוקב ונמצא בקשר עם הנהלת בית הספר".

ממשטרת ישראל נמסר: במשטרת ישראל התקבל אתמול (31.10) דיווח בנושא פנייתכם. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה משטרתית הכוללת פעולות לאיתור החשוד ומטבע הדברים, לא נוכל לפרט אודותיה. המשטרה קוראת לציבור לגלות עירנות ופונה להורים להזהיר את ילדיהם ולדווח מיד למשטרה על כל מקרה חריג".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר