ניידת משטרה. צילום טס שפלן
צילום אילוסטרציה טס שפלן

לתשומת לב הנהגים: שוטרים התחזו להולכי רגל ובתוך שעתיים חילקו עשרה דוחות

שוטרים שעמדו ביום שישי כהולכי רגל בפינת הרחובות הרב קוק ובן גוריון דיווחו על עבירות התנועה לניידת שנמצאת בהמשך הדרך. מבצע כזה אמור להתקיים לפחות פעם בחודש

פורסם בתאריך: 11.11.18 14:19

נהגי הרצליה שימו לב: משטרת התנועה החלה בביצוע מבצע אכיפה סמוי בצמתים שונים ברחבי העיר, במסגרתו עומדים השוטרים בצמתים כהולכי רגל ומדווחים על עבירות תנועה לניידת שנמצאת בהמשך הדרך.

ביום שישי בצהריים נערך מבצע אכיפה כזה בפינת הרחובות הרב קוק ובן גוריון לכיוון דרום, והשוטרים חילקו לנהגים, בתוך שעתיים, עשרה דוחות על עבירות שונות. לפי גורמים המכירים את הנושא מקרוב, אמור המבצע להתקיים בצומת לפחות פעם בחודש.

דבר המבצע נחשף בעמוד הפייסבוק הרצליה העיר שלי, ובמשטרה אישרו את הדברים. "השוטרים שעמדו בצומת כהולכי רגל אכפו עבירות של היסח הדעת, לרבות שימוש בטלפון נייד. כאשר זיהו השוטרים עבירה, סימנו לניידת בהמשך הדרך על בן גוריון לעצור את הרכב ונרשם דוח בהתאם", כך נכתב בפוסט. "הפעילות תימשך גם בימי שישי הקרובים להגברת הביטחון והרחקת עברייני תנועה מהכביש".

בתגובה לצומת השרון מסרה המשטרה כי מדובר ב"פעילות רגילה של משטרת התנועה על מתן זכות קדימה. אנחנו עושים את הפעילות הזאת בכל מקום ובכל עיר".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שי

    10 דוחות בשעתיים? לא סביר! תסתכלו סביבכם 10 עבירות תנועה רואים כול דקה

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עיתון מיושן ולא מעודכן….אין ניידות כמו בתמונה כבר עשר שנים.חוץ מזה מה מיוחד או חדשותי בכתבה הזו….מבצעי אכיפה נעשים בכל הארץ.כל הזמן.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר