משאית זבל בהרצליה
משאית זבל בהרצליה

גם אתם נתקעים בבקרים מאחורי משאיות זבל? עכשיו יש למי לפנות

נהלי העירייה אוסרים על עבודת משאיות זבל ומיחזור בשעות 8:30-7:30, אך תושבים מאזורים שונים בעיר מתלוננים שהנהול לא נאכף. גם אתם נתקלתם בתופעה? דווחו לרונן וסרמן

פורסם בתאריך: 12.11.18 14:55

תושבים בשכונות שונות בהרצליה מתלוננים על כך שהם מתקשים לצאת בבקרים מהשכונות, ושנוצרים עומסי תנועה כבדים, בשל משאיות זבל שעובדות בשעות פיזור הילדים בגנים ובבתי הספר, למרות שהדבר מנוגד לנהלי העירייה. תושב נווה עמל וחבר המועצה החדש במועצת העיר רונן וסרמן (יש עתיד) , קורא לתושבים שנתקלים בתופעה לדווח לו על כך, במטרה להביא לה סוף.

"לא פעם בנווה עמל אני רואה משאיות זבל שעובדות בין השעות 7:30 ל-8:30 בבוקר, דבר האסור לפי נוהלי העירייה", הוא אומר, "רק אתמול ראיתי משאית זבל בשעה 8:16 בבוקר בנווה עמל, "יש סיבה לכך שהנהלים אומרים שהמשאיות זבל והמיחזור לא אמורות לעבוד בין השעות 8:30-7:30. הורים רבים (ואני ביניהם) עומדים בשיירות ארוכות בגלל שהנושא לא מטופל כמו שצריך. ביחד עם ראש אגף שאיפה, רוני גאון, יצאנו בקריאה לתושבים לעדכן אותנו על כל מקרה שבו הנהלים לא נאכפים".

בפוסט שפרסם בקבוצות שונות בפייסבוק בהרצליה כתב וסרמן כך: "ביררתי את הנושא. אסור למשאיות זבל ומיחזור לעבוד בין השעות 8:30-7:30. מעתה ואילך, בכל בוקר שבו אתם נתקלים במשאיות זבל ו/או מיחזור שעובדות בשעות האלה (עובדות פיזית, לא סתם נוסעות) – אנא לצלם ולשלוח לי את התמונה, בתוספת של תיאור המיקום והשעה. זה יעזור למגר את התופעה אחת ולתמיד".

כמה תושבים שהשיבו לפוסט של וסרמן סיפרו על עומסי התנועה הנוצרים כתוצאה מעבודת איסוף הזבל על ידי משאיות בשעות שלא מותרות לעבודה. אחת התושבות ציינה כי מדי יום שני כאשר משאית זבל עוברת ברחוב יהודה הלוי לכיוון רחוב הנדיב בשעה 7:40 בבוקר. אחרת כתבה כי באופן קבוע יש משאית שנוסעת בסוקולוב ומשם לשדרות חן בשעה 7:45 בבוקר והיא חוסמת את שדרות ח"ן. תושבים נוספים התלוננו כי בשעה 7:30 עבדו משאיות זבל ברחוב הנדיב. תושבת נוספת התלוננה בפייסבוק כי לפני כשבועיים כשנסעה ברחוב פנקס, שהוא רחוב חד-סטרי ולא ניתן לעקוף בו, עיכבה אותה משאית שעצרה לאסוף שקיות של זבל וגזם בזמן שהורידה את הילדים בגן ולכן היא איחרה לעבודה.

תגובת העירייה: "התלונה הועברה לבדיקת אנשי המקצוע".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    רונן וסרמן, חבר המועצה החדש וסרמן.
    קראתי את הפוסט שלך היוצא למגר את התופעה של נשאיות הזבל והקריאה להפנות אליך תלונות לרגע חשבתי שהתבלבלת.
    התבלבלת מכיוון שקראתי את המצע של יש עתיד בהרצליה ולא ראיתי שם שחברי המועצה של יש עתיד יתפקדו בתור מוקדני טלפון לתלונות הציבור.
    הוא אגלה חל סוד שכל תושב יודע אותו.
    לעיר הרצליה יש מוקד 106, יש מנהלי רבעים, יש מנהל מחלקת שאיפה.
    הם אמונים לקבל את תלונות הציבור על משאיות האשפה, על לכלוך ופינוי אשפה, על כלבים שעושים צרכים במדרכות וכן גם על ניקוי הגשמים.
    אבל כנראה שבתור חבר מועצה אין לך באמת מה לעשות בעירייה או במועצה אז אתה מתעסק בזבל ובמשאיות זבל.
    ובמקום לעשות ולעסוק בנושאים שקבעת שהם חשובים כגון תוכנית המתאר, והרצליה חופשית אתה עוסק במשאיות זבל ואיסוף תלונות התושבים.
    כנראה שמר פישר שותפך למפלגה לא למד כלום מהקדנציה הקודמת ובמקום לעסוק בביקורת ובאיסוף תלונות על אשפה ומשאיות זבל, הגיע הזמן שתעסקו בנושאים שבאמת חשובים להרצליה.
    חינוך, תרבות, השבחת השכונות, לתת להרצליה להיות חילונית מצד אחד ולאפשר חופש דת מצד שני.
    לעסוק בנושאי מצע המפלגה שלך.

  2. אוהדת של יש עתיד

    למשתמש האנונימי, לפי מה שהבנתי חברי המועצה ייכנסו לתפקידם בתחילת חודש דצמבר.
    קראתי בפוסט אחד שכתב מר וסרמן, שהוא דיבר עם מנהל מחלקת שאיפה שביקש ממנו לערב את ההורים והציבור על מנת שהתופעה תיפסק.
    אני לא חושבת שיש קשר בין זה שיש פה חבר מועצה עם עודף רצון לקדם דברים, לבין העובדה שהמפלגה שלו הבטיחה דברים ומקווה שאף תקיים אותם.

    אגב, הניסוחים של התגובה שלך נראים אחד-לאחד כמו הניסוחים שנתקלתי בהם באחד הפוסטים של מר וסרמן (באחת הקבוצות), ונראים כמו תגובה "מטעם", אני לא מבינה בדיוק את הסיבה לפוסטים ולניסוחים האלה, יש כאן חבר מועצה שהוא אולי טיפה מתלהב, אבל בעל כוונה טובה, וצריך לפרגן לו על כך, ולא לתקוף.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר