ארון התקשורת. צילום: הוט
ארון התקשורת. צילום: הוט

סלילת מעבר חצייה בצומת הסואן מתעכבת שבועות בגלל מחלוקת על ארון תקשורת

ארון תקשורת של חברת הוט תקוע במקום המיועד לשמש מעבר חציה, בצומת שבין רחוב המעפילים לכביש 531. ראש מועצת כפר שמריהו היוצא דרור אלוני: "הכל סביב כסף ולא סביב שירות לציבור"

פורסם בתאריך: 26.11.18 08:21

מחלוקת בין נתיבי ישראל לבין חברת הכבלים הוט, באשר להעתקת ארון תקשורת של הוט הממוקם בצומת שבין רחוב המעפילים בכפר שמריהו לכביש 531 (מחלף המעפילים), מעכבת מזה חודשיים סלילת מעבר חצייה בצומת הסואן. היום (ב'), בשעה 10:00, אמורה להתקיים בצומת פגישה בין נציגי שתי החברות.

ארון התקשורת נמצא  במקום שעתיד לשמש אי-תנועה למעבר הולכי רגל. "כשעוברים ממזרח למערב, יש בצד שמאל של הדרך מעבר להולכי רגל ושם יש קופסת תקשורת של הוט שעמדה שם שנים. בעקבות בניית הצומת החדש הקופסה הזאת תקועה באמצע מעבר החצייה", מספר יוסי גיארון, תושב כפר שמריהו, "הבנתי שהוט לא קיבלו כסף מהקבלן המבצע על מנת להעביר אותו, והוא תקוע באמצע הדרך. בינתיים כל העבודה מתעכבת ולא מסתיימת כבר שבועות רבים".

ארון התקשורת של הוט

ארון התקשורת של הוט

ראש מועצת כפר שמריהו היוצא, דרור אלוני, מוסיף: "נתיבי ישראל פנו להוט כדי להעתיק את התיבה הזו מהמקום שבו היא נמצאת למקום אחר ושם זה עומד כרגע. כרגע נתיבי ישראל מעכבים את הסלילה של מעבר החציה כי התיבה הזאת תקועה להם באמצע. אני מכיר את הפרוצדורה – אם נתיבי ישראל פנו אליהם בעניין אבל לא שילמו להם, אז כנראה שהם לא יזיזו את זה. אנחנו מדינה מאוד בעייתית, הפרטנו את כל המערכת הציבורית ולכן לצערי הרב הכל הוא סביב הכסף ולא סביב השירות לציבור. אני חושב שהוט ונתיבי ישראל היו יכולים לגמור את זה לפני חודשיים. אנחנו מודעים לזה ואני בקשר עם הקבלן אשטרום ורד, והוא מחכה שזה יסודר בין נתיבי ישראל להוט".

 

העבודות בצומת

העבודות בצומת

מנתיבי ישראל נמסר בתגובה: "מגה-פרויקט 531 בו משרד התחבורה באמצעות נתיבי ישראל השקיע למעלה מ-4.5 מיליארד שקל נמשך כסדרו. פתיחת החיבור מכביש החוף לדרום אל 20 לדרום ומאותו הכביש אל 531 מזרח לא יתעכבו אף לא בדקה בשל העתקת ארון תקשורת הוט אותו תבצע בעלת התשתית".

מחברת הוט נמסר בתגובה: "בטרם החל השיפוץ של חברת נתיבי ישראל, הארון הוצב במקום תקין. כעת, בעקבות השינוי, יש צורך לטפל במיקומו החדש. אנו מצרים על אי הנוחות והחברה פועלת מול הגורמים הרלוונטיים בחברת נתיבי ישראל על מנת להסדיר את הנושא בהקדם האפשרי".


הצטרפו לערוץ הטלגרם של צומת השרון הרצליה


אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מידי בוקר כאשר אני עובר בכפר שמריהו וכאשר אני חוזר להרצליה אני פשוט נחרד.
    אני נחרד כי אני לא מהין מי אחראי לשינויי באי התנועה בכניסה לכפר שמריהו מהרצליה.
    מישהו החליט שעיקול הכניסה ואי תנועה שמתרחב לכיוון הכביש זה מה שצריך.
    ואני שואל את עצמי מתי תהיה שם התאונה הראשונה עם הרוגים.
    יש כאן שילוב של חוסר אחריות וטיפשות של המתכנן שמצפה בכניסה לכפר שמריהו שכל רכב יבצעו סלאלום על הכביש.
    אפשר לראות בתמונה שצילמתם את העיקול שיש בכביש
    ונשאלת השאלה מדוע ולמה?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    והעמוד חשמל שתקוע באמצע לא מפריע ?
    והאי תנועה המגודה הזה?
    כפר שמריהו יודעים היטב לתקוע פרוייקטים אזור, פעם זה רמזור , פעם זה מכם, מחסום, אי תנועה, התנגדות לגשר ועוד ועוד.

  3. אדיר

    מה הקשר הפרטנו? הוט הם חברה פרטית, ברור שהם יסתכלו על כסף כי זה מה שמניע חברות פרטיות, חברות ממשלתיות לעומת זאת מונעות לפי לחץ ציבורי וקומבינות, לא משהו שהייתי מאמץ בחום..(וכל זה בעלות גבוה מאוד)

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר