הקיוסק ביד התשעה
הקיוסק ביד התשעה

למרות הפריצה: הבעלים של הפלאפל החדש בשביב פותחים מחר, ומחלקים מנות בחינם

עשרות אלפי שקלים במזומן ובמוצרים נשדדו מהקיוסק במרכז המסחרי ביד התשעה, יממה וחצי לפני שהבעלים פותחים פלאפל חדש בצמוד: "למרות הכל אנחנו פותחים ומחר יהיה הכל חינם"

פורסם בתאריך: 26.11.18 15:15

אתמול פרצו בלילה לקיוסק "פינה של צ'אנס" ברחוב רביבים 12 במרכז המסחרי בשכונת יד התשעה וגנבו כסף, סיגריות וכרטיסי הגרלה. בצמוד לקיוסק ייפתח מחר פלאפל שביב, שבבעלות שני שותפים בעלי הקיוסק, שיחלק ללקוחות לכבוד הפתיחה מנת פלאפל בחינם מהשעה 11:00 בבוקר ולמשך כל היום. לחיילים במדים הם מבטיחים שמנת הפלאפל תמיד תהיה חינם.

"לפי מה שהבנו מהשוטרים, המצלמה של עיריית הרצליה בכניסה לשכונה לא עבדה, אלא רק מצלמות האבטחה של הקיוסק והמצלמה של המשטרה על דרך ירושלים, שדרכה יצליחו אולי לאתר את הרכב של הגנבים", מספר מכר של הבעלים, "יש אזעקה במקום והמשטרה הגיעה תוך דקה וחצי. יש חשיבות מאוד גבוהה שיהיו מצלמות בכל מקום נגד הגנבים, אנחנו לא צריכים להתחבא מהאח הגדול. כבר יותר מארבע שנים שאני מבקש מהעירייה שיתקינו מצלמות בשכונה. שמי שבא לגנוב יידע שיש מצלמות. דבר כזה פוגע בפרנסה ובמשפחות. יד התשעה מתפתחת, ממש עכשיו פתחו בסמוך חנות של בגדי מעצבים טלולי סטודיו שופ".

"מחר אנחנו מחלקים פלאפל חינם לכל התושבים ולכל מי שרוצה, ואתמול עשו לנו את המכה הזאת", סיפר אחד הבעלים, "אבל אנחנו מתגברים על הכל ומכינים את הכל כדי שהכל יהיה מוכן למחר. הפלאפל נמצא בגב של הקיוסק שאליו פרצו, זו אותה החנות, הפלאפל מאחור והקיוסק בחזית. היינו כל הלילה במקום ועשינו סדר וכבר פתחנו שוב את הקיוסק. הייתה אזעקה וגם השכן התקשר אלינו וראינו אותם בלייב במצלמות. הגעתי למקום והוא כבר נפרץ ומיד אחריי הגיעה הניידת. המשטרה היו כל הזמן עם השותף שלי על הקו מהרגע שגילינו על הפריצה ועד שהוא הגיע למקום".

"זה מקרה קשוח לאללה, ממש טראומה", מוסיף השותף, "זה נורא לראות את העסק שלך, הבייבי שלך, בלייב, נפרץ בשעה שתיים בלילה. קשה לראות את זה. מה שמפריע לי יותר מכל, אפילו יותר מהגניבה, זה כל הנזק שהם עשו פה, שברו והרסו ופיזרו את הכסף מארבע קופות הצדקה על הרצפה. לפי המצלמות של השכונה וגם של הכניסה לשכונה, איפה שהכיכר של יד התשעה, זיהו את הרכב שהוא יחסית חדש עם לוחית זיהוי כפולה. לפי השעון של המצלמות, פספסנו אותם בדקה ו-20 שניות, אז הגיעה המשטרה למקום. אני הגעתי אחרי חמש או שש דקות. הם גנבו כסף מזומן, כ-20 אלף שקל, סיגריות בשווי של כ-35 אלף שקל, 7-6 חבילות של חיש גדים סגורות וכל מיני מוצרי טבק. הם עקרו את הקופות ואת הכספת ואת כל מה שהיה בדרכם. הם ניסו לפרוץ את הכספומט שנמצא מחוץ לקיוסק צמוד לדלת וניסו לעקור אותו אבל הם לא הצליחו, רק פצעו אותו. השוטרים שהיו פה, היה גם חוקר פלילי וזיהוי פלילי, טוענים שזה חבר'ה מהמשולש. אנחנו מתאמצים מאוד לפתוח מחר את הפלאפל, אחרי כל הפרסומים שעשינו, כדי לא לבאס את כולם, התושבים, התלמידים והילדים. למרות הכל אנחנו פותחים ומחר יהיה הכל חינם ולחיילים תמיד בחינם".

במשטרה אישרו שנפתחה חקירה. תגובת עיריית הרצליה לטענות על המצלמה שלא עבדה תובא כשתתקבל.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כל השכונות לאורך כביש 531 הפכו להיות טרף עבור גנבי המשולש.
    שכונות הרצליה הצפוניות , נווה עמל, יד התשעה, גן רשל ונחלת עדה הפכו להיות טרף לגנבים, שמגיעים דרך כביש 531, פורצים וחוזרים בנסיעה מהכביש.
    מצלמות לאורך הכביש היו מאפשרות חזהות מהיכן הם מגיעים ולאן הם חוזרים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר