שוד האישה בשיכון ותיקים בכפר סבא. צילום מתוך הסרטון
שוד האישה בשיכון ותיקים בכפר סבא. צילום מתוך הסרטון

כתב אישום נגד חבורת הנערים ששדדה נשים בהרצליה וכפר סבא

ארבעת הקטינים, ששדדו את רחל שמש בת ה-76 לאור יום ברחוב בכפר סבא, ואישה נוספת ברחוב בהרצליה, נאשמים בשוד בנסיבות מחמירות

פורסם בתאריך: 28.11.18 11:25

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום נגד ארבעה קטינים, בני 17-16, בגין עבירות שוד בנסיבות מחמירות שאירעו בהרצליה ובכפר סבא. השוד בכפר סבא, נזכיר, עורר סערה בשבוע שעבר עם פרסום סרטון שהודלף מהמשטרה ברשתות החברתיות.

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד חגית זכאי סלע, הנאשמים החליטו לחטוף תיק מעוברי אורח ולהתחלק בשלל שישדדו. ב-15 בנובמבר המתינו הנאשמים ברחוב אנילביץ' בכפר סבא לעובר אורח שיחלוף על מנת לממש את תכניתם. למקום הגיעה המתלוננת, רחל שמש, קשישה בת 76, כשבידה תיק ובו סכום של 2,300 שקלים, מסמכים אישיים, כרטיס אשראי, תמונות שלה ושל בעלה המנוח ועוד. אחד הנאשמים ניגש אליה וחטף בכוח רב את התיק מידה, כך שמעוצמת המשיכה המתלוננת נפלה ופניה וגופה הוטחו בחוזקה על הכביש. למשמע צעקותיה, נמלטו הנאשמים מהמקום בריצה ובהמשך התחלקו בשלל השוד, השליכו את התיק ונסעו מהמקום. כתוצאה ממעשיהם נגרמו למתלוננת חבלות והיא נזקקה לטיפול רפואי בבית החולים.

עוד על פי כתב האישום, בתאריך 20 בנובמבר הגיעו הנאשמים לרחוב בהרצליה. באותה עת, הגיעה למקום מתלוננת נוספת, כשבידה תיק ובתוכו מסמכים שונים, כרטיס אשראי ו-700 שקלים. אחד הנאשמים חטף מידה במשיכה את התיק וברח מהמקום לעבר שאר הנאשמים, שהצטרפו אליו בבריחה. הנאשמים עצרו באחד הרחובות הסמוכים, שם פתחו את התיק ולקחו מתוכו את הכסף וכרטיס האשראי והשליכו את התיק. בהמשך ניסו הנאשמים לרכוש סיגריות באמצעות כרטיס האשראי, אך בשל היותו חסום לא הצליחו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר