חברי המועצה החדשים של הרצליה. צילום מיטל ליאור-גוטמן
חברי המועצה החדשים של הרצליה. צילום מיטל ליאור-גוטמן

ההשבעה, הסגניות והוועדות: מועצת עיריית הרצליה קיימה ישיבה ראשונה וחגיגית (וידאו)

בישיבה חגיגית שהתקיימה בהיכל הספורט היובל סיפר ראש העירייה משה פדלון על התוכניות לקדנציה הקרובה והציג את חברי ועדות העירייה השונות. צפו

פורסם בתאריך: 29.11.18 08:16

מועצת העיר ה-19 של עיריית הרצליה התכנסה אתמול בערב לישיבתה החגיגית הראשונה בהיכל הספורט היובל. במועצה הנכנסת יכהנו 21 חברי מועצה כולל ראש העירייה משה פדלון שנבחר לתפקיד בפעם השנייה, ומתוכם שש נשים. למועצה החדשה נבחרו 12 חברי מועצה שכיהנו בקדנציה הקודמת ותשעה חברי מועצה חדשים.

ישיבת המועצה נפתחה בשירת התקווה, ובמהלכה הופיעו להקת על הבמה בשיר "הדרך ארוכה" מתוך המחזמר הקוסם, ולהקת שבעת הכוכבים שחבריה ביצעו שלושה ריקודים. לאחר מכן הוזמנו בזה אחר זה חברי המועצה לשולחן החגיגי, לפי מספר המנדטים של כל סיעה, ובזה אחר זה נשבעו אמונים על פי הנוסח הקבוע בפקודת העיריות. 20 חברי מועצה נכחו באירוע, פרט לאורן אוריאלי שלא יכול היה להגיע.

צפו בחברי המועצה החדשים נשבעים:

שלושה סגנים בשכר מונו אתמול. איה פרישקולניק מסיעתו של פדלון חזון וניסיון מונתה למ"מ ראש העירייה ולסגניתו, וכן קיבלה את התיקים חינוך ונשים. סגנית שניה שמונתה אתמול היא עפרה בל מחזון וניסיון, שתהיה אחראית על תיקי קשרי חוץ, תיירות ונופש ועסקים וכלכלה. עופר לוי, ראש סיעת מרצ-התנועה הירוקה, התמנה גם הוא לסגן ראש העירייה וקיבל את תיקי הספורט ואיכות הסביבה.

בישיבה הוכרזו גם חברי הוועדות השונות בעירייה. חברי ועדת ההנהלה הם: פדלון (יו"ר), פרישקולניק, בל (שלושתם מחזון וניסיון) עופר לוי (מרצ-התנועה הירוקה), משה ועקנין (ש"ס), צבי וייס (הבית היהודי), ירון עולמי (100 אחוז הרצליה), אלעד צדיקוב (גשר), דנה אורן-ינאי (דרך חדשה) ואוריאלי (דרך החינוך).

חברי ועדת הכספים הם: פדלון (יו"ר), פרישקולניק, איתי צור (שלושתם מחזון וניסיון), לוי, ועקנין, וייס, יהונתן יסעור (מרצ-התנועה הירוקה), אורן-ינאי, מאיה כץ (קהילה, צעירים וסביבה נטו), רונן וסרמן (יש עתיד), יוסי קוממי (הליכוד) ואיל פביאן (החופש לבחור).

בוועדת המכרזים יישבו ועקנין (יו"ר), בל, וייס, לוי, צדיקוב, דניאל אייזנברג (מרצ-התנועה הירוקה), קוממי, וסרמן ותמי לרמן-גרוסמן (קהילה, צעירים וסביבה נטו).

במליאת ועדת התכנון והבניה יישבו פדלון (יו"ר), וייס, בל, צור, לוי, יסעור, עולמי, צדיקוב, אורן-ינאי, ועקנין, כץ, לרמן-גרוסמן, וסרמן, יריב פישר (יש עתיד), קוממי, פביאן וסרג' קורשיא – נציג מועצת כפר שמריהו. יו"ר הוועדה המרחבית לתכנון ובניה הוא פדלון וממלא מקומו הוא וייס. חברי ועדת המשנה לתכנון ובניה הם: פדלון, וייס, אורן-ינאי, יסעור, כץ, פביאן וקורשיא.

במהלך הישיבה אתמול נקבעו גם שתי הישיבות הבאות של מועצת העיר, בתאריכים 11.12 ו-23.12. הישיבות יתקיימו באופן קבוע בימי שלישי. כמו כן, ראש העירייה פדלון נפרד משישה חברי מועצת העיר היוצאת: ליאת תימור, יוסף לונדון, איריס אתגר, טובה רפאל, אבי ברדה ותום סטרוגו.

צפו בנאום של פדלון:

"אני מתכבד ונרגש לפתוח את ישיבתה החגיגית והראשונה של מועצת העיר ה-19 של העיר הרצליה", אמר ראש העירייה פדלון בישיבת המועצה. "ראשית, אני רוצה לפתוח ולברך אתכם, חברי המועצה החדשים, על בחירתכם ועל האמון שקיבלתם מתושבי העיר. הבחירות למועצת העיר ולראשות העיר מאחורינו, ואנו מתבוננים אל עברה של קדנציה חדשה, עם אתגרים ויעדים שונים. מועצת העיר שנבחרה מייצגת את כלל הקהלים והקהילות בציבור ההרצלייני, ואני כראש הרשות אמשיך להיות ראש העיר של הקהלים והקהילות כולם. האווירה הלאומית והאמון שרוכש לנו הציבור מחייבים את כולנו לפעול בממלכתיות, באחדות, ובכבוד הדדי. על כן, אני מבקש את השותפות של כולכם, אופוזיציה וקואליציה כאחד, לקדם את השוויון, את הסבלנות והסובלנות ואת קבלת האחר. בתוך כך, הקואליציה בראשותי תחתור לשמור על הסטטוס קוו בעיר, ועל מרקם החיים המשותף. העיר הרצליה מובילה בכל תחומי העשייה- בתחום החינוך, הכלכלה, התיירות, הקיימות, ונכונות לנו חמש שנות עשייה נוספות בתחומים רבים ונוספים. בקדנציה הקרובה ההישגים של העיר הרצליה ילכו וירבו".

פדלון סיפר על הנושאים העיקריים שבהם תעסוק הקואליציה החדשה. "יחד עם שותפותיי ושותפיי לקואליציה, אני מתכוון למנף מספר תחומים. נפעל לקדם את מערכת החינוך שלנו לתחומי המדע, הטכנולוגיה, תוך בחינת אלטרנטיבות למידה נוספות ומגוונות ועידוד החשיבה העצמאית והחדשנית. נמשיך לקדם את הכלכלה המקומית ואת מרכז העסקים של הרצליה, ונמנף אותו כמרכז ההיי-טק הלאומי. נמשיך לפתח אפשרויות דיור בר-השגה עבור תושבי העיר הצעירים, ונמשיך לצמצם פערים חברתיים בעיר. נשכלל את שיתופי הפעולה האקדמיים והקהילתיים שלנו עם האוניברסיטה של הרצליה- המרכז הבינתחומי. נתמודד עם אתגרי התחבורה של אזור גוש דן באמצעות שילוב רב-מערכתי של תחבורה ציבורית, מסלולי אופניים ייעודיים ותשתיות של תחבורה חכמה. נפעל לשיפור השירות לתושב ואיכות החיים שלו באמצעות חשיבה חדשנית וכלים ארגוניים חדשניים. נמשיך להיות קשובים לרחשי הציבור ונעודד יוזמות ציבוריות לחיזוק החוסן הקהילתי. נטמיע תשתיות של עיר חכמה ומקיימת, נחשוב כעיר חכמה ומקיימת, נפעל כעיר חכמה ומקיימת. אלו הם מקצת התחומים אותם אוביל אתכם, שותפיי למועצה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה

    בהצלחה לראש העיר
    מר משה פדלון .
    אני ומשךחתי סומכים עליך ויודעים שאתה תעשה הכי טוב שאתה יכול בשביל תושבי הרצליה כולה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר