פרויקט גליל ים. צילום אמיר ארבל
פרויקט גליל ים. צילום אמיר ארבל

פועלים השליכו תפוז לעבר תושבת גליל ים: "למה אני צריכה להרגיש כמו באינתיפדה?"

"אנחנו גרים בתוך אתר בנייה ומקבלים את זה. הפועלים מציצים למרפסת, שורקים וצופרים אבל אני לא עושה מזה עניין. ברגע שזה הפך לאלימות פיזית, נשברו הכלים", אומרת התושבת

פורסם בתאריך: 29.11.18 13:59

תושבת פרויקט סביוני גליל ים בהרצליה התלוננה הבוקר שפועלים העובדים באתר בנייה בשכונה השליכו לעברה תפוז מרכב חולף. "לא נפגעתי, אז אין לי שום דרישה לאיזשהו פיצוי או משהו כזה", היא אומרת, "אבל אני רוצה לדעת שכשמחר בבוקר אצא לרוץ בחמש בבוקר לא אפחד שיתנכלו לי או שיזרקו עלי משהו. זה הפחיד אותי ברמה העקרונית, שאני לא בטוחה מטר מהבית שלי. היום זורקים עלי תפוזים ומחר זה אבנים. למה אני צריכה להרגיש כמו באינתיפאדה בקרבת הבית שלי? אני גרה בהרצליה ולא מעבר לקו הירוק. אנחנו איפשהו חיים עם הפועלים פה בשלום כי אין מה לעשות, אנחנו גרים בתוך אתר בניה ואנחנו מקבלים את זה. הפועלים מציצים למרפסת, זורקים ניירות, שורקים וצופרים מהמכוניות אבל אני לא עושה מזה עניין. ברגע שזה כבר נהיה אלימות פיזית, זה מבחינתי שבר את הכלים".

מה קרה?

"הייתי לקראת סיום הריצה שלי, בסביבות השעה שבע בבוקר. רצתי על המדרכה ליד הכיכר הגדולה בגליל ים, על רחוב גדעון האוזנר. היה רכב שנסע במהירות ולקח את הפנייה, והוא צפר לי. למרות שהייתי עם אוזניות ושמעתי מוזיקה, שמעתי את הצפירה וסובבתי אליהם את הראש. ואז, הבחור שישב ליד הנהג זרק לכיוון שלי תפוז ובמזל לא פגע בי. ראיתי את כל הנוסעים ברכב נקרעים מצחוק וממשיכים לנסוע ומבסוטים מעצמם. התלבטתי עם עצמי אם לעשות משהו, והמשכתי לרוץ לכיוון המקום שבו הם בדרך כלל מחנים את כלי הרכב שלהם. חיפשתי מישהו שנראה לי כמו קבלן או אחראי עבודה, ומצאתי איזשהו בחור שאמר לי שאלה לא הפועלים שלו. אמרתי לו שההתנהגות הזאת לא מקובלת. אנשים גרים פה. למה אנחנו צריכים להרגיש ככה? אין לי בעיה שאתם בונים ויש לכלוך ורעש ונסיעות פרועות, אבל עד כאן, אתם לא תפגעו בנו ברמה האישית'. לא היה לו מה להגיד לי. התקשרתי למשטרה והם פעלו מאוד יפה והופתעתי מאוד לטובה. הם דיווחו לי שהם הגיעו למקום וחילקו דוחות לנוסעים של הרכב, לפי המספר שנתתי. המטרה שלי היא ליצור הרתעה".

עוד היא אומרת: "זה ממש עניין של מזל שהתפוז לא פגע בי. תפוז זה לא אבן, אבל כשזורקים אותו מרכב שנוסע במהירות העוצמה יכולה להיות מאוד חזקה. אבל העניין המרכזי הוא חוסר הביטחון שמרגישים, ועוד בתוך השכונה שלך".

בעירייה מסרו לתושבת שפנייתה הועברה לבדיקה. "המוקד העירוני עומד לרשותך 24/7 לדיווח על מפגעים או מטרדים בזמן אמת וטיפול מהיר ויעיל", מסרה לה העירייה.

תגובת העירייה: "התלונה הועברה לבדיקת הגורמים המקצועיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר