מצלמת החוף בשבט דקר
מצלמת החוף בשבט דקר

לייב מהסערה: מצלמת החוף בשבט דקר החלה לשדר בשידור חי

ויש עוד כמה מצלמות לאורך חופי הרצליה, שמשדרות באינטרנט את הים והגלים. אז איפה אפשר לראות את הסערה בלי לצאת מהבית?

פורסם בתאריך: 6.12.18 13:59

שידורי מצלמת החוף בשבט צופי הים של הרצליה "דקר" החלו להיות מועברים בשידור חי, 24 שעות ביממה, דרך היוטיוב. מהמצלמה ניתן לראות את הים הנשקף מהשבט שבחוף זבולון. הצילומים משודרים חי בקישור הזה:

"יש אוכלוסייה מאוד גדולה של תושבי הרצליה ואחרים שמשוועת למידע על מה קורה בחוף הים בהרצליה", מספר יוקים מצופי הים, שמבלה על חוף הים של הרצליה כבר יותר מ-65 שנה, "דרך היוטיוב, וגם באמצעות האפליקציה Windalert – שהקימו שני הגולשים חיליק וחזי שרישתו במצלמות חופים רבים בארץ – גולשים ורוחצים יכולים לקבל את המידע הזה מהמשרד, מהבית ומכל מקום אחר שבו הם נמצאים. אנשים כל הזמן שואלים אותי 'יוקים, מה יהיה מחר? נוכל לגלוש? יהיו גלים? יירד גשם?' המערכות והאמצעים שמרוכזים באתר אחד עוזרים לנו לקבל תמונה מלאה על מצב הים. אפשר לדעת אם יש רוח, איפה קו שבירת הגלים במרינה, אם הים גלי. בעזרת המצלמה רואים הכל ובשידור חי. מאוד נשמח אם העירייה תתקין מצלמה על סוכת המציל למשל ואז יראו את כל החוף. המצלמה יכולה לשרת גם את הפיקוח, שיוכל לראות למשל אם יש מישהו עם מערכות שמע שמפוצץ את החוף. בינתיים אנחנו מסתדרים עם האמצעים המצומצמים שלנו".

לאורך חופי הרצליה פזורות כמה מצלמות המשדרות בשידור חי באינטרנט, כמו המצלמה הזו של המרכז לחינוך ימי המשדרת מהמרינה בהרצליה ומצלמת את החוף שמצפון למרינה:

בשלוש מצלמות נוספות שמשדרות את מצב הים והגלים במשך כל שעות היממה מצפון ומדרום למרינה ניתן לצפות באתר מרינה הרצליה. 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר