פרויקט דינל'ה. צילום: אסף אמר
פרויקט דינל'ה. צילום: אסף אמר

בשלני הרצליה שימו לב: מחר חוגגים את "חג דינל'ה"

מתנדבי פרויקט הכנת וחלוקת המזון "דינל'ה" אוספים היום ארוחות שיחולקו מחר למאות נזקקים ברחבי העיר. רוצים גם? היכנסו והירשמו בלינק המצורף

פורסם בתאריך: 20.12.18 14:14

מחר, יום שישי, יחגגו כ-250 מתנדבים את "חג דינל'ה", שבו הם יחלקו ארוחות ל-353 בודדים וזוגות קשישים, נכים ועריריים בהרצליה. בין המתנדבים יהיו תלמידי כיתת נחשון מחטיבת יד גיורא, תלמידי אחת הכיתות מבית הספר שז"ר ועוד תושבים מתנדבים, מגיל שלוש עד 83.

פרויקט ההתנדבות "דינל'ה" הוקם בתחילת שנת 2018 על ידי רותם לוין והילה ברקן, חברי הנהגת ההורים בבית הספר ברנר, אליהם הצטרפה עיריית הרצליה, כשאורלי וולף נמצאת מטעם העירייה בקשר עם היוזמים. הפרויקט נקרא על שם אמו של לוין, דינה לוין ז"ל, ובמסגרת הפרויקט מכינים המתנדבים בעצמם ארוחות ומחלקים אותן לנזקקים, בעיקר בחגים אך לא רק.

הארוחות יאספו היום בשעות 21:30-16:30 בשלוש נקודות איסוף: אחת בבית הספר ברנר בהרצליה, אחת במערב העיר במתנ"ס נוף ים והשלישית בבית הספר ניצנים בצפון תל אביב. החלוקה תתבצע מחר, יום שישי, החל מהשעה 6:00 בבוקר. בארוחה שתחולק יהיו שני סוגי בשר, תוספות, קינוח, חלה ופירות. "לכבוד יום ההולדת של אמא שלי דינה ז"ל, שחל ב-23 בדצמבר, החלטנו לחלק לאנשים שצריכים את הסיוע שלנו גם בארוחת שישי ולא רק בחגים", מספר רותם לוין, "הלוואי והיינו יכולים לתת לאנשים האלה אוכל מדי שישי. כל פעם מחדש מדהים לראות כמה אנשים מצטרפים ומתנדבים. צוחקים עליי תמיד כשאני אומר 'לבד אפשר לחלום וביחד אפשר להגשים', אבל זה כל כך נכון, אני פשוט אוהב את שותפיי לפרויקט – הילה, אורלי, מור, אורן, לימור, נורית, שרון, כל אחד ואחת מהמתנדבים והמתנדבות, התורמים והתורמות, אגף הרווחה והעירייה וכל מי שלוקח יד בטוב הזה שמצליח לשמח אחרים".

כל מי שמעוניין להתנדב יכול להירשם בטופס המצורף. בכל שאלה אפשר לפנות בוואטסאפ במספר 053-7265577, או במייל [email protected]

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר