מתנ"ס יד התשעה
מתנ"ס יד התשעה

תושבים ביד התשעה מבקשים לקרות את הפטיו במתנ"ס: "אי אפשר להיות שם בגשם וברוח"

בזמן גשמים חזקים, מתלוננים התושבים, רצפת הפטיו והמסדרונות לחדרי המתנ"ס נרטבים והם חוששים להחליק וליפול. ""ביקשנו קירוי כבר לפני כמה שנים, כל פעם מספרים לנו סיפור אחר", אומר אחד התושבים

פורסם בתאריך: 23.12.18 18:30

תושבים בשכונת יד התשעה בהרצליה מבקשים מהעירייה לקרות את הפטיו במתנ"ס השכונתי. בזמן גשמים חזקים, מתלוננים התושבים, רצפת הפטיו וכן המסדרונות לחדרי המתנ"ס נרטבים והם חוששים להחליק וליפול.

"ביקשנו מהעירייה קירוי לפטיו כבר לפני כמה שנים", מספר אחד מתושבי השכונה, "כל פעם מספרים לנו סיפור אחר. באגף תב"ל (תחזוקה, בטיחות ולוגיסטיקה; מ.ל.ג) טוענים שזה בטיפול של מהנדס העיר אבל אין שם עם מי לדבר. כשיש גשם, רוח וקור אי אפשר להיות בפטיו, שמשמש לאירוח ולהגשת מזון. ביום רביעי בעוד שבועיים צפוי לנו אירוע שבו יקרינו סרט על השכונה, ותהיה גם הופעה של הזמר מאיר אלפי, ואנחנו חוששים שאם יהיו גשם ורוח לא יבואו אנשים ולא נוכל להגיש מזון".

הפטיו הפתוח במתנ"ס יד התשעה

הפטיו הפתוח במתנ"ס יד התשעה

תושבת אחרת, מיקה ראובן, מספרת: "בדיוק לפני שנתיים הייתי בהריון, בחודש תשיעי. הייתי שם עם עוד שלושה ילדים בזמן שהבת שלי השתתפה בחוג ושיחקנו בכדור למטה. הבן שלי רץ בזמן המשחק, החליק והתעופף. הוא פתח את השפה והכל היה דם. מחזה נוראי. זה היה יכול להסתיים באסון אם הוא היה נפגע בראש. אני לא חושבת שמקום שמיועד לילדים צריך להיות פתוח, לא בקיץ ולא בחורף. גם בקיץ לא נעים שם בגלל החום הכבד וגם בחורף זה נורא, ואי אפשר לזוז. ביקשו כבר שנים לסגור שם ולעשות גג, ואני מבינה ששום דבר לא זז. פניתי להנהלת המתנ"ס בעניין הזה ואני מניחה שהם העבירו את זה הלאה. אנחנו הפסקנו לבוא למתנ"ס ולשחק שם בפטיו בתקופת החורף, אני פשוט מביאה את הבת שלי לחוג ובאה לקחת אותה. הרצפה שם צבעונית וזה מאוד נחמד לילדים לרוץ שם ולשחק שם כדורגל. זה יפה אבל זה לא פרקטי, בטח שלא לילדים".

תגובת עיריית הרצליה: "התלונה הועברה לגורמים המקצועיים".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר