ענבר מוסקוביץ'. צילום אביגיל עוזי
ענבר מוסקוביץ'. צילום אביגיל עוזי

ענבר מוסקוביץ מתיכון היובל רוצה להיות מלכת היופי של ישראל. לא תצביעו לה?

ענבר מוסקוביץ, תלמידת מצטיינת מכיתת נחשון בתיכון, משתדלת לאזן בין לימודים, חברים, ספורט, עבודה וצילומים. "למרות כל הלחצים, לא הייתי משנה דבר”, היא אומרת

פורסם בתאריך: 14.3.19 13:44

ב-26 במרץ תוכרז “מלכת היופי של ישראל”, לשנת 2019 ומהעיר הרצליה תשתתף מועמדת אחת, ענבר מוסקוביץ, תלמידת תיכון היובל. המלכה החדשה תבחר מבין 12 מועמדות המשתתפות בתחרות הנערכת זאת השנה ה-70 מטעם השבועון “לאשה”. השבוע נפתחה ההצבעה לתואר “חביבת הקהל” באתר: missisrael.ynet.co.il. ההצבעה תימשך עד יום ראשון, 17 במרץ, בשעה 15:00. ב-18 במרץ, תוכרז הזוכה בתואר “חביבת הקהל”.

מוסקוביץ, בת 18 מהרצליה, תלמידת היובל במגמת מינהל עסקים וכלכלה ולומדת משפטים באוניברסיטת תל אביב. היא רואה במשה רבנו מנהיג ומפנטזת על נעליים של כריסטיאן לובוטין. “כולם מאוד מפרגנים, החום ואהבה מכולם נותנת הרגשה מדהימה”, היא אומרת, “השבוע נפתחה ההצבעה לתואר חביבת הקהל ומאוד מרגש לראות חברים, חברים מפעם וקרובי משפחה מפרגנים ומקדישים מזמנם כדי להפיץ ולקדם אותי. היום השגרה שלי מאוד אינטנסיבית. אני משתדלת לאזן בין לימודים, חברים, ספורט, עבודה וצילומים. למרות כל הלחצים, לא הייתי משנה דבר”.

ענבר מוסקוביץ'. צילום איתן טל

ענבר מוסקוביץ'. צילום איתן טל

איך בלימודים?

“מאז ומתמיד, הלימודים היו במקום הראשון. כשחזרתי לארץ מלוקסמבורג מטעם שליחות מעבודתו של אבא שלי, לא ידעתי קרוא וכתוב בעברית אבל לא נתתי לזה למנוע ממני להתקדם בלימודים, הייתי יושבת שעות קוראת ספרים ומתרגלת כדי להשלים את הפערים הלימודיים. אחרי כמה שנים סיימתי את החטיבה עם מספר תעודות הצטיינות ובין היתר תעודת הצטיינות יתרה בלימודים. וכיום אני לומדת בכיתת נחשון, כיתת מנהיגות ומצוינות. אני לומדת מתמטיקה ברמת חמש יחידות ואנגלית סיימתי שנה שעברה במסלול מואץ של חמש יחידות. בנוסף, אני לומדת מינהל עסקים וכלכלה ומשפטים באוניברסיטת תל אביב”.

הציקו לך בעבר בגלל המראה? הגובה?

“בעבר ילדים העירו על הגובה אבל מעולם לא ייחסתי לזה חשיבות, בעיקר בזכות ההורים שהעצימו אותי ונתנו לי דוגמאות של בחורות גבוהות ומצליחות, מה שגרם לי להרגיש דווקא מיוחדת”.

ציינו בסוף השבוע את יום האישה. מה דעתך על מעמד האישה בישראל?

“יש התקדמות חיובית. ניתן למצוא יותר ויותר נשים בעמדות מפתח אך עדיין יש פגיעה בנשים וחוסר שוויון. תנועת המי טו מחוללת שינוי עצום והכרחי ואני ומקווה שהשינוי האמיתי יהיה עוד בדורי”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר