בית חב"ד בהרצליה
בית חב"ד בהרצליה

בבית חב"ד מתכוננים לליל הסדר, העירייה נערכת לחופים מלאים

בית חב"ד יקיים שני סדרי פסח – אחד במרכז העיר והשני בהרצליה פיתוח. עיריית הרצליה תתגבר את פעילות הפיקוח בחופי הרחצה ויצאה בקמפיין הקורא לתושבים לשמור על הניקיון

פורסם בתאריך: 19.4.19 08:31

בעיריית הרצליה נערכים לחג הפסח ולחול המועד מזה מספר שבועות. אגף שאיפ"ה החל כבר בתחילת החודש במבצע ניקיון רחב היקף של כל אזורי העיר, בדגש על דרכים ראשיות, אזורים מסחריים, בתי כנסת ובתוך השכונות. כחלק ממלאכת סילוק החמץ, העירייה מעמידה לרשות התושבים חביות לביעור חמץ בעשרה מוקדים ברחבי העיר ורשימת המיקומים המלאה פורסמה בעיתונות ומופיעה באתר העירייה. במהלך החג צפויים שינויים בזמני פינוי האשפה ותיגבור של מועדי הפינוי. העירייה הוסיפה שני ימי פינוי גזם ופסולת גושנית במהלך החג, וגם בנושא זה כל הפרטים מצויים באתר העירוני. במקביל, פתח אגף שאיפ"ה במבצע גינון וגזם בכיכרות ובגינות הציבוריות. לשכת הדוברת פרסמה בכל רחבי העיר קמפיין הסברה הקורא לתושבים לשמור על ניקיון העיר, תחת הכותרת "הרצליה היא הבית שלנו – שמור על ניקיונה".

החל מהיום (יום שישי, ערב חג פסח), משרדי העירייה יהיו סגורים עד ליום ראשון, 28 באפריל, אז ייפתחו מחדש. במהלך כל החג, המוקד העירוני יפעל 24 שעות ביממה בטלפון 106. גם פעילות הפיקוח העירוני ויחידות השיטור תתקיים במתכונת מתוגברת בדגש על חופי הים שיהיו מלאים בשל הפתיחה המוקדמת של עונת הרחצה.

בתוך כך מקיימים בית חב"ד שתי ארוחות ליל סדר גדולות בהרצליה, במרכז העיר במתחם של בית חב"ד ברחוב העצמאות 37 שינהל הרב יוסף יצחק אמיתי, ובבית בית שירנה ברחוב מתתיהו 11 בהרצליה פיתוח. "בשנה שעברה השתתפו בסדר הפסח בבית חב"ד במרכז העיר כ-150 אנשים", מספר הרב לויק אושקי, מנהל הפעילות של בית חב"ד בהרצליה, "השנה אנחנו צופים שישתתפו 200 איש במרכז העיר וכ-80-70 איש בהרצליה פיתוח. יהיה לנו שולחן מפואר ואוכל איכותי מקייטרינג והכל ערוך בצורה יפה ומכובדת. בארוחה יהיו כל סימני הסדר, שנייים-שלושה סוגים של דגים, כמה סוגי בשר, קינוח ושתייה בשפע. אפשר לראות בסדר את כל הגוונים של הקהילה, סטודנטים, חיילים בודדים, משפחות שהיו בליל סדר בהודו ותאילנד ונדלקו ומאז הם לא עוזבים את חב"ד, אנשים אמידים, קשישים ונכים. מה שמיוחד אצלנו זה שכל אורח אצלנו מקבל יחס כאילו היה האורח היחיד ואנחנו מקבלים כל אחד בסבר פנים יפות וכל מי שמגיע מרגיש בבית. הכל תחת ניהולו של הרב ישראל הלפרין השליח של הרבי מלך המשיח בהרצליה. אנחנו מזמינים את כל מי שרוצה לחוות את ליל הסדר בצורה מאוד חווייתית וכיפית ובצורה גשמית. כולם מוזמנים להגיע ללא עלות בשעה 20:00 למתחם במרכז העיר או בהרצליה פיתוח ומתבקשים להירשם מראש לסדר כדי שנוכל להיערך עם מספר המנות. אפשר להירשם ממש עד הרגע האחרון".

ניתן להירשם לסדר במרכז העיר דרך החנות של בית חב"ד בבן גוריון 11 או דרך הטלפון 054-5400600. לסדר בהרצליה פיתוח ניתן להירשם בטלפון של הרב אריק שופט 052-8697837.

 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר