החוף הנפרד. צילום: עזרא לוי
החוף הנפרד. צילום: עזרא לוי

חוף הרצליה דרום בין החופים הנקיים ביותר בארץ

החוף הדרומי זוכה לציון "נקי מאד" זו פעם שלישית ברציפות במדד "חוף נקי" של המשרד לאיכות הסביבה

פורסם בתאריך: 18.8.17 07:04

מתוצאות מדד "חוף נקי" של המשרד להגנת הסביבה עולה כי חוף הרצליה דרום זוכה זו מדידה שלישית ברציפות בציון הגבוה ביותר – "נקי מאד". חוף הרצליה דרום מתפרש בין המרינה מצפון לחוף הצוק ומלון מנדרין מדרום. המדידות של "חוף נקי" מתבצעות בחופים לא מוכרזים והמדידה האחרונה נערכה בין התאריכים 2-15 באוגוסט.

מבין חופי הרצליה, נדגם גם קטע החוף שמגדר תע"ש לסידני עלי, והוא זכה לציון "נקי". בשתי המדידות הקודמות, שנערכו בתאריכים 1.8 ו-18.7, רמת הניקיון בחוף זכתה לציון "בינוני". חופים נוספים באזור הרצליה שהם בין הנקיים בארץ הם מכמורת, בית ינאי, פולג צפון, געש צפון, הצוק ותל ברוך.

האחריות לניקיון החופים הנבדקים היא בידי הרשויות המקומיות, ומבין הרשויות המקומיות החופיות מקבלת הרצליה את הציון "נקי מאד", לאחר פעמיים "נקי" במדידות הקודמות.

תוצאות מדד "חוף נקי" מעידות על כך ש-69.7% מהחופים הבלתי מוכרזים בישראל שנבדקו דורגו כ"נקיים" עד "נקיים מאוד" – זאת, לעומת 58% במדד הקודם. בתקופה המקבילה אשתקד 48% מהחופים דורגו כ"נקיים" עד "נקיים מאוד".

מדד "חוף נקי" מתפרסם אחת לשבועיים כחלק מתוכנית כוללת של המשרד להגנת הסביבה, במסגרתו נשלחים מפקחי המשרד לבדוק את נקיונן של 66 רצועות חוף לא מוכרזות.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר