משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ'
משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ'

ממעוף הרחפן: צפו בתמונות וסרטונים מהמשט הגדול בהיסטוריה של צופי ים

אתמול נערך בין חופי תל אביב להרצליה "משט המאה", הגדול בהיסטוריה של צופי ים, שפתח את שבוע חגיגות 100 שנה לתנועת הצופים בישראל. עידו מאירוביץ' תיעד את האירוע בתמונות מרהיבות

פורסם בתאריך: 26.5.19 17:30

אתמול (שבת) נערך בין חופי תל אביב להרצליה "משט המאה", על שם האלוף אברהם (צ'יטה) בוצר, המשט הגדול בהיסטוריה של צופי ים שפתח את שבוע חגיגות 100 שנה לתנועת הצופים בישראל. יותר מ-120 כלי שיט, שכ-85 מהם מצופי ים הרצליה, תל אביב-יפו, כנרת, חיפה, נתניה, בת ים, השתתפו במשט שהוזנק מהמרינה בתל אביב והסתיים במרינה בהרצליה.

ראשונים מבין היאכטות שהגיעו לנקודת הסיום של המשט היו צוות ג'ומנג'י של צופי יפו. צוות ונציה סיימו במקום הראשון מבין מפרשיות הסנונית וצוות פרסאוס ניצח בקרב הסייפנים. בסיום המשט נערך במרינה הרצליה טקס במעמד ראש עיריית משה פדלון, נכדו של אברהם בוצר, יותם אליקים, יו"ר התנועה אלי בן יוסף ומזכ"ל תנועת הצופים קלי כהן, שהעניקו פרסים לצוותים המנצחים.

המנהל הארצי של צופי ים ליאור קפלן אמר לצומת השרון: "אתמול חגגנו 100 שנות ימאות בצופי ים באירוע הכי גדול שהיה של צופי ים בארץ. במשט השתתפו כ-800 צופי ים על 86 כלי שייט ועוד 35 יאכטות. הפעילות של צופי ים בארץ ישראל החלה בשנת 1919 עם סירה קטנה ששטה על גדת נחל הירקון וצריף רעוע. אנחנו מאוד גאים במקום שאנו נמצאים בו היום אחרי מאה שנים, כשהוצאנו מספר רב של משתתפים למשט מאוד גדול. אנחנו מודים לעיריית הרצליה ולמרינה הרצליה על כל העזרה בהפקת האירוע".

משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ. משט צופי ים. צילום עידו מאירוביץ.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר