כלבייה חדשה בהרצליה. צילום עיריית הרצליה
הכלבייה בהרצליה. צילום עיריית הרצליה

תושבים שננשכו על ידי כלבים משוטטים דורשים אכיפה

תלונות בנווה עמל על כלבים שמסתובבים ללא בעליהם: "הם גם נובחים, תוקפים חתולים ומשאירים 'חבילות'". העירייה: "מתבצעת בשכונה אכיפה יזומה של הפקחים הווטרינריים, יש ירידה במספר הפניות למוקד"

פורסם בתאריך: 10.6.19 07:48

תושבים בשכונת נווה עמל בהרצליה מתלוננים כי ברחבי השכונה משוטטים כלבים, ללא בעליהם. שני תושבים סיפרו ל"צומת השרון" שננשכו על ידי הכלבים. פניות לעירייה, אומרים התושבים, לא הועילו.

"ננשכתי לפני כחודש על ידי אחד הכלבים, זה הגיע לרמה של דם", סיפר אחד התושבים, "בנוסף הם נובחים, תוקפים חתולים וכמובן משאירים חבילות הפתעה בכל מקום".

"כלבים משוטטים זה נושא כאוב בשכונה, שמשום מה לא מטופל", אומר אחד מתושבי השכונה, שמספר שננשך על ידי כלב ששוטט לבדו בשכונה לפני כשמונה חודשים, "הם מסכנים את התושבים, אני בעצמי ננשכתי כבר מספר פעמים. יש המון כלבים משוטטים בשכונה וקשה מאוד לצאת עם כלב לטיול גם אם הוא קשור כחוק. כמובן שגם אם אתה הולך בשכונה בלי כלב זה מאוד בעייתי ומסוכן. לבעלי הכלבים לא אכפת והם מנצלים את חוסר האכיפה.  פנינו מספר פעמים לפיקוח, הם מגיעים רק אם אתה יודע לאיזה בית שייך הכלב. לא נראה לי הגיוני שנרדוף אחרי כלבים משוטטים עד שיגיעו לבית שלהם. צריך נוכחות ואכיפה ולא לסמוך על תושבים שייקחו יוזמות פרטיות".

מעיריית הרצליה נמסר בתגובה: "בנווה עמל מתבצעת אכיפה יזומה של הפקחים הווטרינריים בנושא הכלבים המשוטטים – ניתנים קנסות ונאספים כלבים משוטטים לכלבייה. בבדיקה שנערכה לגבי מספר הפניות למוקד העירוני בנושא זה עולה כי יש ירידה ביחס לאותה התקופה אשתקד. אנו קוראים לתושבי השכונה לנהוג באחריות ולמנוע שוטטות של כלביהם על מנת לשמור על הסדר הציבורי ובריאות הציבור וכאשר מישהו ניתקל בכלב שכזה – לפנות מיידית למוקד 106 ואנו נטפל בפנייה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. דנה

    הכלבים בהרצליה התרבו,האימוץ של הכלבים הם תירוץ אין אדם בהרצליה ללא כלב וגם שתיים הטינופת ברחובות שאני קוראת לזה מוקשים וחוץ מהזבל ומשא הקניות של התושבים מישהו מעשיר התושבים פה ידוע שיש פעילות פיננסית והכלבים הם רק תירוץ לצאת לרחובות לעשות עיסקות חבר מביא חבר מנסיון כותבת וזה חלק מפעילות של הרחוב שלי שאין בו לא יום ולא לילה האזור שהיה שקט הפך לאזור תעשיה
    מכוניות יוצאות ונכנסות כל היום שהפך הרחוב לכביש ראשי איפה אנשי החוק והמשטרה שמסתירה מידע על הנעשה פה בושה הפכנו למדינה פושעת ומושחתת

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צודקת הכותבת דנה . במיוחד ברחוב קיבוץ גלויות 89 + 91 .נביחות של כלבים במשך רוב היום כלבעם מושארים בחצרות .

  3. דנה

    לחבר לא מזהה לא יכולתי ליצור קשר איתך ולראות לך מה נעשה פה זה יהיה הזוי זה שש שנים מנהלים פה שחיתות ציבורית רחבה הקף ערבים אנשי פשע חרדים יפה נפש. כל הרחוב מזוודות ותרמילים רחוב ללא הפסקה מזרונים וספות עולים לתושבים ולאחר כמה ימים יורדים חזרה או נלקחים או נזרקים וכולם עם רוכסנים מתחת לספה או חתכים עמוקים במזרונים הידעתם וזה כל אזור ויצמן אני בתור תושבת הרחוב מסתירים ממני מידע הן המשטרה הן תלונות הציבור בעייריה. תמונות וצילומים וסרטונים יש .המדינה מושחתת לא מאמינה לשלום של השכן שלי גם

  4. שרה

    גם אני תושבת נווה עמל מעל ארבעין שנה. באו דיירים חדשים להשכיר דירה בשכנות איתי. הם הביאו איתם שתי כלהי אמסטאף מסוכנים שנובחים מבוקר עד לעלה. כל אדם שעובר ברחוב הם מתנפלים עליהם בנביחות אימה שהאדם ובמיוחד ילדים נבהלים בצרחות איומות.הכלבים המסוכנים האלה לא פעם קרעו את הגדר ביני לבינם ונכנסו לחצר שלי שאני יושבת בגינתי או נכדי הקטנים. לא פעם פניתי לויטרינר העירוני ולמשטרה לצערי הם לא עושים כלום ממש כך! השוטר אמר לי שרק אם הם ינשכו אותי או את נכדי הם יוכלו לטפל בבעיה. שומו שמיים רק דם יזיז אותם? אני ממש מיואשת ומפוחדת. לא יודעת מה חעשות. לשכן יש תשובה בשבילי" תעברי דירה". הוא גר בשכירות ואני צריכה לעזוב! לפני שלושה חודשים הכלב שלהם רצח לי את החתולה הקטנה שלי.אבל לשכן זה לא הזיז. תתלונני במשטרה היתה התגובה שלו. בושה וחרפה

  5. מאור

    מגפת אימוצים. הכלבים תוקפים. הכלבים חוזרים לקבוצות כלבים משוטטים וזה מסוכן. גם החתולים שהתרבו מפיצים מחלות. אני גם אימצתי כלבה ומכבד בני אדם ולא משחרר אותה לבד. ותקפו אותה כלבים משוטטים.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר