יעל בן-שאול, מנהלת הגלריה העירונית בית אמני הרצליה

חולמים להציג את היצירות שלכם בגלריה העירונית? זאת ההזדמנות שלכם

במסגרת מיזם מיוחד שיתקיים בחודש הבא יוכלו אמנים הרצליינים להציג את העבודות שלהם בגלריה, ולזכות בכמה רגעים של תהילה

פורסם בתאריך: 17.6.19 19:04

בגלריה העירונית בית אמני הרצליה החליטו לצאת בקיץ הזה במיזם מיוחד, ולהציב בגלריה ובסמוך אליה כ-20 כני ציור ריקים וסטנדים לפסלים, שעליהם יציגו אמנים ותיקים וחדשים מהרצליה יצירות שלהם וישוחחו עליהן עם אמנים אחרים ואורחים שיגיעו לשני המפגשים המתוכננים להתקיים במסגרת המיזם. המפגש הראשון יתקיים בתחילת החודש הבא, ביום שלישי, 2 ביולי, בשעות 19:30-17:00. המפגש השני יתקיים ביום שלישי, 16 ביולי, בשעות 19:30-17:00.

הגלריה העירונית בית אמני הרצליה

לדברי מנהלת הגלריה, יעל בן- שאול, שיזמה את הרעיון, היצירות יכולות להיות צילום, ציור, רישום ופיסול. אין נושא מסוים וכל אחד מוזמן להביא או את הדבר האחרון עליו הוא עובד או נושא שקרוב ללבו או כל דבר שהוא רוצה להציג ולעניין בו את הקהל. ההשתתפות במפגשים היא ללא עלות ויהיה כיבוד, עוגות, פירות ויין.

"הרעיון מאחורי הפנינג הקיץ הוא לייצר משהו לא שגרתי בגלריה", אומרת בן-שאול, "זו תערוכה של תמונות מתחלפות שיגיעו ברגע האחרון ויפתיעו גם אותנו. זו הזדמנות לדו-שיח בין האמנים הוותיקים לחדשים ולהחלפת רעיונות וכן הזדמנות לתושבים להכיר את האמנים ולשמוע מהם על היצירות שלהם ולהיחשף לאמנים חדשים שמציגים את היצירות שלהם לראשונה. בנוסף, תהיה פינת יצירה לילדים. המפגשים האלה מייצרים כור היתוך שמח של התרחשות מרגשת בגלריה. בכל המיזמים שלנו אני משתדלת להביא את האמנים להכרה ולקרב קהלים חדשים לגלריה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר