צילום אילוסטרציה אי.אס.אי.פי
צילום אילוסטרציה אי.אס.אי.פי

תותחים בפיפ"א? את הטורניר הזה בהרצליה לא תרצו לפספס

טורניר פיפ"א ופורטנייט יתקיים ביום שישי במועדון הכוכב השמיני. האירוע כולל שידור ישיר של שלב הפלייאוף של טורניר פיפ"א בברלין, בהשתתפות הישראלי רועי פלדמן

פורסם בתאריך: 7.7.19 16:51

ביום שישי הקרוב (12 ביולי) יתקיים לראשונה הפנינג גיימינג תחרותי במועדון הכוכב השמיני, ברחוב יוסף נבו 18 בהרצליה. ההפנינג מיועד לבני 11 עד 18 והוא כולל מפגש עם שחקנים ויוטיוברים של ארגון ESPORT (ספורט אלקטרוני) בישראל, NOM GAMING, שישחקו משחקי רשת מובילים כמו פיפ"א ופורטנייט. במהלך האירוע יוקרן שידור ישיר של שלב הפלייאוף באליפות העולם בפיפ"א בברלין, שבו משחק נציג הפיפ"א הישראלי רועי פלדמן, בן ה-17. השידור ילווה בעדכונים ופרשנות של היוטיובר תמיר לוי, שהיה אלוף ישראל בפיפ"א 2018, שגם ישתתף בטורניר שיתקיים במקום וישתתף בו הקהל. במהלך ההפנינג יתקיימו משחקי ראווה בכותרים FIFA, Counter-strike: Global Offensive ו-Fortnite.

האירוע יחל בשעה 11:00 בבוקר. עד 12:00 בצהריים תהיה קבלת קהל, והחל מ-12:00 ועד השעה 13:00 יתקיימו משחקי ראווה עם השחקנים המובילים בישראל של משחק היריות CS:GO. מהשעה 13:00 עד 13:30 יתקבלו עדכונים בלייב במקביל לשידור טורניר אליפות העולם בפיפ"א בברלין, בשעות 13:30 עד 14:30 יתקיים טורניר בשיתוף הקהל ועם שחקנים מקצועיים של פיפ"א, מ-14:30 עד 15:00 תהיה הפסקה ומהשעה 15:00 עד 17:00 תתקיים פעילות פיפ"א ופורטנייט הכוללת משחקי ראווה ופעילויות עם הקהל.

"זה נהיה בעולם תחום ספורט לכל דבר ועניין", מספר איתי צור, חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הקהילות בעיריית הרצליה, "אני מנסה הרבה זמן להכניס את נושא הגיימינג להרצליה ואנחנו מביאים בפעם הראשונה אירוע ברמה גבוהה. לפני כמה שנים עשיתי אירוע בנווה עמל של טורניר של המשחק CLASH ROYAL שהיה להיט לילדים וזה היה הצלחה גדולה. אז נכנס לי הג'וק להביא את זה לרמה יותר גבוהה ולכלל הרצליה וזה הניצן הראשון. זו מבחינתי רק ההתחלה. אני מקווה שבקרוב נוכל לייצר גם טורנירים של ספורט אלקטרוני מקצועי ואולי אפילו לפתוח אקדמיה של קבוצות שיוכלו להתאמן".

"עיקר הקהל מגיע מתחום הפיפ"א, התחום של רועי ותמיר, והם אלה שמביאים את רוב הקהל", אומר שחר מאיר, מנהל ארגון NOM לגיימינג מקצועני, "גם התזמון של ההפנינג ימשוך אליו לא מעט קהל – אתמול רועי פלדמן ניצח בליגת סוף השבוע של פיפ"א (הרשמית של EA) ודורג במקום הראשון. זו הפעם ראשונה שישראלי עושה את זה וזה הישג מטורף".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר