ארגזי העגבניות שנפלו

"עשרות ארגזים נפלו עלינו ממשאית": העירייה הוציאה צו סגירה לסניף רמי לוי בסוקולוב

תושבת התלוננה שכשהלכה עם בתה בת השלוש וחצי הן ניצלו בנס כשעשרות ארגזי ירקות נפלו עליהן. העירייה הוציאה למרכול צו סגירה מינהלי ל-30 יום. מקורב לרמי לוי: "זה הכל הצגה"

פורסם בתאריך: 15.7.19 19:43

ראש עיריית הרצליה משה פדלון חתם היום על צו סגירה מינהלי ל-30 יום לסניף של רשת המרכולים "רמי לוי בשכונה" שבפינת הרחובות סוקולוב ואחד העם בעיר. מדוברות העירייה נמסר כי הצו הוצא בעקבות מטרדים שונים שגורמת העבודה בסניף, ובין השאר הוצאת סחורה מחוץ לחנות, מפגעי לכלוך וחסימת מעברים על ידי משאיות הפורקות סחורה.

בחודשים האחרונים מתלוננים תושבים ושכנים המתגוררים סמוך למרכול על המפגעים. בפוסט שכתבה הבוקר תושבת העיר סיפרה שהיא ובתה בת השלוש וחצי ניצלו בנס מנפילת ארגזים מלאים בירקות ממשאית שפרקה סחורה סמוך למרכול. "מר פדלון היקר", כתבה התושבת, "אולי אתה תוכל להסביר לי איך בשעה שבע וחצי בבוקר, בעודי צועדת עם ביתי בת השלוש וחצי על המדרכה ברחוב סוקולוב, בדרכינו לגן, עשרות ארגזים עמוסים בפירות וירקות ששוקלים מאות קילוגרמים נופלים בפתאומיות ממשאית עלינו ומפספסים אותנו בשניה, כך שרק הפירות פגעו בנו ולא ארגזים. מה אם בתי היתה נפצעת או חלילה נהרגת תחת המשקל הזה?".

סניף רמי לוי הסגור היום

היא הוסיפה: "יום יום אנחנו פונים לעירייה בתור תושבי הרחוב במאות תלונות על כך שפורקים פה סחורה בצורה לא היגיונית חוסמים מעברים, כולל את הכניסה הפרטית לבניין שלנו, שלא נדבר על הליכלוך והזוהמה ברחוב עצמו. מה היית עושה אז? מתנצל? טורח לבדוק איך אישרתם לפתוח עסק ללא אישורים רישיונות מתאימים באזור צפוף ועמוס גם כך? ומה עם פני העיר ופני הרחוב? פחות מעניין אחרי שנבחרת כנראה. אז בעודי ממתינה למשטרה עם רגליים רועדות אני כותבת את הפוסט הזה, שנייה לפני האסון האמיתי. עשרות מבוגרים וילדים צועדים יום יום כאן בדיוק. אני כנראה צריכה להגיד ברכת הגומל. סיכוי גדול שגם אתה".

"אני מדווחת לעירייה ברמה היומיומית על כל העוולות שקורות בשטח", מספרת עו"ד סיגל משולם, תושבת שמתגוררת בסמוך לסופרמרקט רמי לוי בשכונה, "מה שבשביל הסופר של רמי לוי זה החצר האחורית בשבילי זו החזית לבניין שבו אני גרה. זה היה קודם בנק – זה לא מותאם בכלל לסופר. המצב שנוצר פה הוא בלתי נסבל – במשך שעתיים-שלוש בבוקר, כשהילדים יוצאים לבית הספר, הם צריכים לדלג בין ערמות של ארגזים. זה לא מפגע חד-פעמי, זה כל הזמן כך. הם פורקים סחורה בשעה 4-3 לפנות בוקר וכל הרעש הזה מתחת לחלון שלי. כמובן שהם משאירים את הסחורה בחוץ עד שיפתחו בבוקר ויכניסו אותה למחסן. עשרות פעמים הגיעו פקחים של העירייה ונתנו להם קנסות על סחורה שעמדה בחוץ וחסמה את המדרכה. אין להם דלת יציאה למחסן פרט לדלת מילוט אש שאמורה להיות סגורה. זו דלת צרה שדרכה הם אמורים להכניס את הסחורה למחסן והם לא יכולים להעמיס את כל הסחורה בבת אחת אז היא נשארת על המדרכה".

ראש העירייה אמר בתגובה כי "העירייה לא תגלה סבלנות כלפי עבירות של פגיעה בסדר הטוב ובמרחב הציבורי בעיר".

רמי לוי סירב להגיב. מקורב לו אמר לצומת השרון: "מהרשת יפנו מחר בבוקר לבית המשפט ואני מאמין שהוא יבטל את הצו. הם הורידו מחירים ויצרו תחרות וכנראה שהתחילו להלחיץ את ראש העיר המתחרים של הרשת והירקנים מסביב והוא חתם על צו סגירה. בצו נכתב שכיבוי אש טען שחסרה דלת מילוט והם קיבלו כבר את האישור של כיבוי אש. זה הכל הצגה. זה סופר לתפארת, נקי, מסודר ויפה ואנשים מרוצים מפה להודעה חדשה. אין סיבה שבעולם שהוא יוציא צו סגירה, ובטח לא מינהלי. אין לחנות רישיון עסק ולחצי מהרחוב אין. החנות בהליך של הוצאות רישיון עסק והם קיבלו אישור מכיבוי אש וממשרד הבריאות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. כן

    לתגובת המקורב של רמי לוי- המחירים שם לא כל כך זולים ולא מתקרבים ל"שוק מהדרין" שנמצא 300 מטר ליד. נחמד להגיב מתסכול ללא חשיבה תחילה.

    ובכללי- שלא יפתחו מחדש לפני שיחליפו את העובדים. נמאס מה-אל קעידה בסוקולוב 56 ומהרעשים של הסחורה לפנות בוקר.
    למה המקס סטוק שצמוד לרמי לוי יכול להביא סחורות באופן תרבותי ואתם לא?

    ובמשפט שיסכם הכל-בתור אחד שגר צמוד, שמחתי על הפתיחה, אך יותר אשמח על הסגירה.

🔔

עדכונים חמים מ"צומת השרון הרצליה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר